abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209373854
quote:
Winkelketen Action heeft in meerdere filialen de zelfscankassa's weggehaald, meldt RTL Nieuws. Het bedrijf heeft dit volgens medewerkers vanwege het toenemende aantal diefstallen besloten. Voor zover bekend is Action de eerste winkelketen die zelfscankassa's in de ban doet.

De winkelketen is niet bereikbaar voor een reactie aan de NOS. Tegen het ANP zegt het hoofdkantoor dat diefstal niet de reden is voor het verwijderen van de kassa's. De keten zou de mogelijkheid om zelfstandig af te rekenen nog aan het testen zijn. Action kijk daarbij naar diverse technologieën en mogelijkheden.

Eén van die mogelijkheden is het verwijderen van de zelfscankassa's. Toch betekent het niet dat alle zelfscankassa's verdwijnen. Volgens Action wordt er per winkel gekeken wat het beste werkt.

Action heeft sinds 2019 zelfscankassa's in de winkels. De kassa's zijn onder meer in de filialen in Amsterdam, Den Haag, Hoofddorp, Lelystad en Purmerend verwijderd.

Zelfscankassa's zijn de laatste maanden onderwerp van gesprek, omdat winkeldiefstallen toenemen. Volgens het Centraal Bureau van Levensmiddelenhandel (CBL) lijken met name de kassa's in supermarkten diefstal in de hand te werken vanwege een combinatie van inflatie en de steekproefsgewijze controle.
https://nos.nl/artikel/24(...)it-meerdere-filialen

Misschien is het gewoon een idee om zelfscan alleen te gebruiken als je snel wat nodig hebt, dus max 5 producten ipv een volle tas of kar. Als je snel wat nodig hebt is het een prima hulpmiddel, voor mensen met volle karren ga je maar gewoon in de rij staan.

In supermarkten staat het volgens mij ook soms op de borden, waar vervolgens niemand zich aan houdt.
pi_209373912
Ik hoop dat meer winkels dat gaan doen.

Het zorgvuldig en foutloos afrekenen van producten is als klant niet mijn taak.
pi_209373942
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hoop dat meer winkels dat gaan doen.

Het zorgvuldig en foutloos afrekenen van producten is als klant niet mijn taak.
Vind je dat zo moeilijk dan om een product te scannen?
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 11:57:48 #4
138438 crew  Pizzakoppo
pi_209373974
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hoop dat meer winkels dat gaan doen.

Het zorgvuldig en foutloos afrekenen van producten is als klant niet mijn taak.
Heerlijk juist, geen rijen meer, geen blije caissière, lekker snel weer verder met leuke dingen doen.
pi_209374014
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:54 schreef 111210 het volgende:

[..]
Vind je dat zo moeilijk dan om een product te scannen?
Ik vind dat deels de verkeerde vraag.

De vraag zou moeten zijn: is het mijn taak als klant om foutloos en zorgvuldig producten die ik aankoop te scannen en afrekenen? En waarom ligt de verantwoordelijkheid daarvoor ineens bij mij als klant en niet langer bij de winkel?

Het antwoord op je vraag: ja, dat vind ik moeilijk, ik heb grote problemen met zelfscan en een winkel met alleen zelfscan bezoek ik daarom ook niet meer.

Voorbeeld is de IKEA in Groningen. Daar kwam ik bijna maandelijks, tot er op een avond ineens alleen maar zelfscankassa's open waren. Dat was ook direct m'n laatste bezoek aan een IKEA.

Sowieso is de implementatie van zelfscan bij de IKEA waardeloos. Je scant pas bij de kassa, dus niet al winkelend, hebt op de plek waar je moet scannen een veel te kleine ruimte, zit je kar vol dan moet je alles overladen omdat het niet anders kan, vaak zware artikelen met de streepjescode net op de verkeerde kant en geen hulp, alleen iemand die wat om zich heen kijkt of je het niet fout doet. Dan denk ik: ga maar failliet met je toko.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 02-06-2023 12:09:00 ]
pi_209374030
Dit is achteruitgang en verhoogt alleen de kosten. Genoeg mogelijkheden om te innoveren om diefstal tegen te gaan.
pi_209374047
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:54 schreef 111210 het volgende:

[..]
Vind je dat zo moeilijk dan om een product te scannen?
Hoort dat niet gewoon bij de service van een winkel? Zeker een winkel als Albert Heijn.
pi_209374060
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:01 schreef Confetti het volgende:
Dit is achteruitgang en verhoogt alleen de kosten. Genoeg mogelijkheden om te innoveren om diefstal tegen te gaan.
De meeste mensen trappen meestal in de verkooppraatjes van handige dieven. Het blijft dweilen met de kraan open als men die handige dieven niet isoleert.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 12:05:51 #9
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_209374074
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 juni 2023 @ 12:10:42 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_209374108
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hoop dat meer winkels dat gaan doen.

Het zorgvuldig en foutloos afrekenen van producten is als klant niet mijn taak.
Mwah, het liefst is er gewoon een mix. Dan kun je naar een normale kassa als je dat wilt, of naar een zelfscankassa als je dat prefereert. Dat eerste doe ik meestal als ik geen haast heb, maar als ik een beetje tempo wil maken of snel even een of twee dingetjes haal ga ik een stuk rapper langs de zelfscankassa.

Zo lang er keuze is is het prima.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209374150
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Mwah, het liefst is er gewoon een mix. Dan kun je naar een normale kassa als je dat wilt, of naar een zelfscankassa als je dat prefereert. Dat eerste doe ik meestal als ik geen haast heb, maar als ik een beetje tempo wil maken of snel even een of twee dingetjes haal ga ik een stuk rapper langs de zelfscankassa.

Zo lang er keuze is is het prima.
Als mensen dat graag willen hou ik ze niet tegen.
Maar ik bezoek geen winkels met alleen een zelfscan.

Sowieso is het juridisch gewoon slecht geregeld, zo'n zelfscan. Alle verantwoordelijkheid voor het scannen en afrekenen is van de caissière ineens verplaatst naar de klant en als stress chaoot waag ik me daar niet aan. Dat gaat geheid mis.
pi_209374159
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:00 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik vind dat deels de verkeerde vraag.

De vraag zou moeten zijn: is het mijn taak als klant om foutloos en zorgvuldig producten die ik aankoop te scannen en afrekenen? En waarom ligt de verantwoordelijkheid daarvoor ineens bij mij als klant en niet langer bij de winkel?

Het antwoord op je vraag: ja, dat vind ik moeilijk, ik heb grote problemen met zelfscan en een winkel met alleen zelfscan bezoek ik daarom ook niet meer.

Voorbeeld is de IKEA in Groningen. Daar kwam ik bijna maandelijks, tot er op een avond ineens alleen maar zelfscankassa's open waren. Dat was ook direct m'n laatste bezoek aan een IKEA.

Sowieso is de implementatie van zelfscan bij de IKEA waardeloos. Je scant pas bij de kassa, dus niet al winkelend, hebt op de plek waar je moet scannen een veel te kleine ruimte, zit je kar vol dan moet je alles overladen omdat het niet anders kan, vaak zware artikelen met de streepjescode net op de verkeerde kant en geen hulp, alleen iemand die wat om zich heen kijkt of je het niet fout doet. Dan denk ik: ga maar failliet met je toko.
Mwa ben ik het niet mee eens, bij ikea gaat het juist prima omdat je alles op een kar hebt staan en gewoon alles hoeft af te gaan. Tenzij je echt tig verschillende dingen op je kar hebt liggen. maar het meeste zullen toch wel gewoon pakketten met kasten en dergelijke zijn.
pi_209374184
Bij de Action is bijna alles gratis, waarom zou je daar nog stelen...

:')
pi_209374191
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:17 schreef 111210 het volgende:

[..]
Mwa ben ik het niet mee eens, bij ikea gaat het juist prima omdat je alles op een kar hebt staan en gewoon alles hoeft af te gaan. Tenzij je echt tig verschillende dingen op je kar hebt liggen. maar het meeste zullen toch wel gewoon pakketten met kasten en dergelijke zijn.
Ik had bloempotten, planten, wat kastjes, voorraadbakken en losse deksels, soepkommen, etc.
Het zweet stond op m'n voorhoofd en stond te prutsen, het is gewoon niet mijn ding. Weet ook niet wat het is maar ik haat het. En sowieso: gooi dan iig 1 of 2 kassa's open en doe de rest zelfscan.
Er was letterlijk geen gewone kassa, dan houdt het op voor mij.

Het is dat ik met vrienden was, anders had ik de kar laten staan.
  Vis een optie? vrijdag 2 juni 2023 @ 12:22:18 #15
70532 loveli
N
pi_209374207
Bij Decathlon gebruikten ze RFID tags. Dat kan in andere winkels ook, alleen zijn de relatieve kosten hoger als het om veel relatief goedkope boodschappen gaat.
crap in = crap out
pi_209374221
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:19 schreef Toine51 het volgende:
Bij de Action is bijna alles gratis, waarom zou je daar nog stelen...

:')
Je volgende dag moet je er weer heen omdat het dan al stuk is. Dan kan het wel weinig kosten maar als je het dagelijks opnieuw moet kopen ivm de kwaliteit dan tikt het wel aan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 12:24:54 #17
186611 Haags
pi_209374222
twitter
Zonder wrijving geen glans
pi_209374225
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:24 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
_O-
  vrijdag 2 juni 2023 @ 12:25:31 #19
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209374228
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:00 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik vind dat deels de verkeerde vraag.

De vraag zou moeten zijn: is het mijn taak als klant om foutloos en zorgvuldig producten die ik aankoop te scannen en afrekenen? En waarom ligt de verantwoordelijkheid daarvoor ineens bij mij als klant en niet langer bij de winkel?

Het antwoord op je vraag: ja, dat vind ik moeilijk, ik heb grote problemen met zelfscan en een winkel met alleen zelfscan bezoek ik daarom ook niet meer.

Voorbeeld is de IKEA in Groningen. Daar kwam ik bijna maandelijks, tot er op een avond ineens alleen maar zelfscankassa's open waren. Dat was ook direct m'n laatste bezoek aan een IKEA.

Sowieso is de implementatie van zelfscan bij de IKEA waardeloos. Je scant pas bij de kassa, dus niet al winkelend, hebt op de plek waar je moet scannen een veel te kleine ruimte, zit je kar vol dan moet je alles overladen omdat het niet anders kan, vaak zware artikelen met de streepjescode net op de verkeerde kant en geen hulp, alleen iemand die wat om zich heen kijkt of je het niet fout doet. Dan denk ik: ga maar failliet met je toko.
Ik had een soortgelijke ervaring vorig jaar bij IKEA (andere vestiging). Overigens vond ik het zelf scannen niet het ergste, het ergste was dat er een paar personeelsleden rond liepen voor 'hulp' en er sprak er geen eentje Nederlands. Alles moest in het Engels. Wat een treurigheid.
pi_209374241
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:24 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Je volgende dag moet je er weer heen omdat het dan al stuk is. Dan kan het wel weinig kosten maar als je het dagelijks opnieuw moet kopen ivm de kwaliteit dan tikt het wel aan.
Kwaliteit is niks mis mee.
Kwasten en schuurpapier zijn bijv goedkoper én beter dan bij de Gamma ed..
Veel goedkoper merkgerei hebben ze ook.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 12:26:56 #21
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209374243
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Hoort dat niet gewoon bij de service van een winkel? Zeker een winkel als Albert Heijn.
Zelfscan is ook alleen maar een maatregel om personeelskosten weg te bezuinigen en het te verkopen als 'gemak' voor de klant die eigenlijk het werk van de kassamedewerker doet.

Alleen als je heel veel klanten krijgt die allemaal 1 of 2 dingen af te rekenen hebben, heeft het voordelen omdat je dan met zelfscan meer klanten kan verwerken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_209374261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:26 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Kwaliteit is niks mis mee.
Kwasten en schuurpapier zijn bijv goedkoper én beter dan bij de Gamma ed..
Veel goedkoper merkgerei hebben ze ook.
Dat merk je inderdaad aan de kwaliteit. Ik veeg mijn reet nog niet af met die kwasten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209374262
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:26 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Zelfscan is ook alleen maar een maatregel om personeelskosten weg te bezuinigen en het te verkopen als 'gemak' voor de klant die eigenlijk het werk van de kassamedewerker doet.

Alleen als je heel veel klanten krijgt die allemaal 1 of 2 dingen af te rekenen hebben, heeft het voordelen omdat je dan met zelfscan meer klanten kan verwerken.
Ik weiger het te gebruiken
pi_209374264
Weer dat gelul over zelfscankassa's en stelen :') . Je kan bij een gewone kassa net zo goed stelen. Alles valt of staat bij controle door een medewerker (of RFID en poortjes maar dat gaat in het geval van Action en supermarkten niet op)... dus als Action nu de zelfscankassa's weghaalt zullen ze net zo goed mensen moeten controleren (tassen, rugzakken, broekzakken, jassen etc.). Misschien dat meer mensen het proberen/durven bij een zelfscankassa maar dan is het puur een psychologisch verschil.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_209374267
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik had bloempotten, planten, wat kastjes, voorraadbakken en losse deksels, soepkommen, etc.
Het zweet stond op m'n voorhoofd en stond te prutsen, het is gewoon niet mijn ding. Weet ook niet wat het is maar ik haat het. En sowieso: gooi dan iig 1 of 2 kassa's open en doe de rest zelfscan.
Er was letterlijk geen gewone kassa, dan houdt het op voor mij.

Het is dat ik met vrienden was, anders had ik de kar laten staan.
Ja als je dus veel kleine spullen hebt snap ik dat het onhandig kan zijn, maar hier is er altijd een gewone kassa open naast zelfscan
pi_209374278
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:28 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ja als je dus veel kleine spullen hebt snap ik dat het onhandig kan zijn, maar hier is er altijd een gewone kassa open naast zelfscan
Als die gewone kassa open was geweest, was ik nu nog klant bij IKEA...
Ik heb nog een contactformulier ingevuld maar nooit antwoord gekregen, het boeit ze niet zoveel.
pi_209374279
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:28 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ja als je dus veel kleine spullen hebt snap ik dat het onhandig kan zijn, maar hier is er altijd een gewone kassa open naast zelfscan
Ik zorg dat die gewone kassa open gaat :P
Zit er niemand, ik gooi het toch op de band
pi_209374282
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dat merk je inderdaad aan de kwaliteit. Ik veeg mijn reet nog niet af met die kwasten.
Kwaliteit is niet minder dan het gewone huismerk assortiment van een willekeurige bouwmarkt, idd wel 3/4x goedkoper
pi_209374294
:B :B
pi_209374297
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hoop dat meer winkels dat gaan doen.

Het zorgvuldig en foutloos afrekenen van producten is als klant niet mijn taak.
dan vind je het foutloos en zorgvuldig op een band deponeren ook al teveel werk
pi_209374307
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hoop dat meer winkels dat gaan doen.

Het zorgvuldig en foutloos afrekenen van producten is als klant niet mijn taak.
Het blijft altijd ook deels jouw taak. Zij kunnen ook fouten maken in jouw nadeel, zeker als het om kortingen gaat.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_209374313
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:30 schreef 111210 het volgende:

[..]
Kwaliteit is niet minder dan het gewone huismerk assortiment van een willekeurige bouwmarkt, idd wel 3/4x goedkoper
Dat is mijn ervaring ook.

Had wat kwasten en rollers nodig om epoxy te verwerken, die kan je daarna sowieso wegpleuren dus dan ga ik geen "Copen Hagen Gold" halen uiteraard.

Veel dingen zijn prima, ik heb 4 pizza-borden die ik al >10 jaar gebruik van de Action.
Alleen m'n soepkommen misten oren, dus die heb ik wel nieuw gehaald bij de IKEA (bij m'n laatste bezoek).
pi_209374330
okee
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 12:35:58 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_209374334
Ik heb in het buitenland weleens zelfscan gebruikt, daar is het superingewikkeld :') Je moest je boodschappen tellen en ook nog eens wegen, dat duurt langer dan naar de kassa gaan. Zal wel het stelen tegengaan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 2 juni 2023 @ 12:36:40 #35
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209374339
Ik wil overal zelfscannen :( ik ben te autist voor kassamedewerkers ;( !
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_209374344
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb in het buitenland weleens zelfscan gebruikt, daar is het superingewikkeld :') Je moest je boodschappen tellen en ook nog eens wegen, dat duurt langer dan naar de kassa gaan. Zal wel het stelen tegengaan.
in Frankrijk hoefde je niet te tellen maar moest je wel alles op 1 plek neerzetten zodat ze het gewicht konden controleren
pi_209374345
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:36 schreef Paul het volgende:
Ik wil overal zelfscannen :( ik ben te autist voor kassamedewerkers ;( !
Ik heb autisme voor verandering dus ik wil het meisje aan de kassa haar baantje gunnen.
pi_209374346
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:31 schreef mschol het volgende:

[..]
dan vind je het foutloos en zorgvuldig op een band deponeren ook al teveel werk
:?

Ik stel nergens dat ik het "teveel werk" vind, dat is jouw invulling.

Ik stel alleen dat het niet mijn taak of verantwoordelijkheid is als klant om artikelen correct te scannen en af te rekenen.

Zeker niet als de verantwoordelijkheid daarmee van de winkel naar de klant verschuift.

Ik gooi artikelen op de band, caissière scant ze in, ik gooi ze in m'n winkelkrat en reken af.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 12:38:07 #39
186611 Haags
pi_209374352
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb in het buitenland weleens zelfscan gebruikt, daar is het superingewikkeld :') Je moest je boodschappen tellen en ook nog eens wegen, dat duurt langer dan naar de kassa gaan. Zal wel het stelen tegengaan.
Terwijl dat wegen hier juist een populaire truc was om te jatten.

1 stuk fruit wegen terwijl je daar een hele zak vol van hebt bijvoorbeeld.
Zonder wrijving geen glans
pi_209374355
})
pi_209374357
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:30 schreef 111210 het volgende:

[..]
Kwaliteit is niet minder dan het gewone huismerk assortiment van een willekeurige bouwmarkt, idd wel 3/4x goedkoper
Dat klopt inderdaad
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 12:39:05 #42
18653 crew  D.
pi_209374358
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Als mensen dat graag willen hou ik ze niet tegen.
Maar ik bezoek geen winkels met alleen een zelfscan.

Sowieso is het juridisch gewoon slecht geregeld, zo'n zelfscan. Alle verantwoordelijkheid voor het scannen en afrekenen is van de caissière ineens verplaatst naar de klant en als stress chaoot waag ik me daar niet aan. Dat gaat geheid mis.
Het was eerst jouw verantwoordelijkheid alle boodschappen netjes aan te bieden bij de kassa, en nu door ze één voor één te scannen. Kleine moeite, groot plezier.
pi_209374361
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:54 schreef 111210 het volgende:

[..]
Vind je dat zo moeilijk dan om een product te scannen?
De mensen die die de produkten stelen vonden het wast wel heel moeilijk ;)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209374363
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:38 schreef Haags het volgende:

[..]
Terwijl dat wegen hier juist een populaire truc was om te jatten.

1 stuk fruit wegen terwijl je daar een hele zak vol van hebt bijvoorbeeld.
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 12:39:35 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_209374365
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:38 schreef Haags het volgende:

[..]
Terwijl dat wegen hier juist een populaire truc was om te jatten.

1 stuk fruit wegen terwijl je daar een hele zak vol van hebt bijvoorbeeld.
Nee er werd volgens mij naar het totaalgewicht van al je boodschappen gekeken in vergelijking tot wat je betaalde zoiets. Weet niet precies hoe dat werkte.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_209374370
ik wil ook met cash betalen als ik daar zin in heb.
pi_209374388
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:39 schreef Karina het volgende:

[..]
Nee er werd volgens mij naar het totaalgewicht van al je boodschappen gekeken in vergelijking tot wat je betaalde zoiets. Weet niet precies hoe dat werkte.
Makkelijk te omzeilen natuurlijk door het gestolen waar niet in dezelfde zak/tas te stoppen als de betaalde waar :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_209374392
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:41 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Dan ga je lekker in de rij staan godse jankzak.
Dat kun je ook liever zeggen...
pi_209374402
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:41 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Dan ga je toch lekker in de rij staan, beste kerel.
Naja, dat is dus het punt.

Als er geen gewone kassa's meer zijn lukt dat niet.

Wie zelf wil scannen, moet dat vooral blijven doen.
pi_209374406
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
:?

Ik stel nergens dat ik het "teveel werk" vind, dat is jouw invulling.

Ik stel alleen dat het niet mijn taak of verantwoordelijkheid is als klant om artikelen correct te scannen en af te rekenen.

Zeker niet als de verantwoordelijkheid daarmee van de winkel naar de klant verschuift.

Ik gooi artikelen op de band, caissière scant ze in, ik gooi ze in m'n winkelkrat en reken af.
draai er maar omheen, je bent gewoon te lui om zelf je shit te scannen en enige verantwoordelijkheid te durven nemen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')