Iddquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:21 schreef pingu66 het volgende:
Met die handschoenen aan krijg je de laarzen niet aan zegt Janet.
Die hand schoenen moeten ook later aan. Broek jas laarzen...
Nee zegt Janet
Erik broek jas laarzen...
Ne nee zegt Janet en loopt naar het papier en leest broek jas laarzen....oja zegt ze.
Dat is Janet haar levens motto "Oh ja"quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:21 schreef pingu66 het volgende:
Met die handschoenen aan krijg je de laarzen niet aan zegt Janet.
Die hand schoenen moeten ook later aan. Broek jas laarzen...
Nee zegt Janet
Erik broek jas laarzen...
Ne nee zegt Janet en loopt naar het papier en leest broek jas laarzen....oja zegt ze.
Er moet een bepaalde volgorde aangehouden worden broek jas laarzen en de rest weet ik nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:21 schreef lojanda het volgende:
Ik zou eerst broek laarzen jas riem baard muts en dan pas de handschoenen doen.
[..]
Joh
Eerst een nee altijd en dan alsnog moet ze toegeven en dan krijg je oh ja..quote:
Ja dat vroeg ik al.. het moet natuurlijk niet te makkelijk gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er moet een bepaalde volgorde aangehouden worden broek jas laarzen en de rest weet ik niet
Liters en litersquote:
Die mandjescin een grote pan met water gooien en vaatwasser blokje erbij en ff laten kokenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Jeff is bezig met die gigantische kutklus om die frituur schoon te krijgen.. Brrr zo vies en vet
Bern en Sas over het schoonmaken van de frituurpan. Sas zit er nog erg mee... Het vermoeit haarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Het klaagbankje in de kas is weer actief.
Laat degene die er zo'n teringzooi van gemaakt heeft hem schoonmaken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Jeff is bezig met die gigantische kutklus om die frituur schoon te krijgen.. Brrr zo vies en vet
Het is niet alleen het vet van de laatste keer wat de frituurpan zo vies maakt. Dat is wekenlang gebruik geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laat degene die er zo'n teringzooi van gemaakt heeft hem schoonmaken.
Het is niet alleen het mandje dat zo vet en vies is..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die mandjescin een grote pan met water gooien en vaatwasser blokje erbij en ff laten koken
I know, frituur reiniger kopen. En ja kut klus.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is niet alleen het mandje dat zo vet en vies is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |