Daar heeft hij het eerder over gehad. Zo ging hij naar school.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:51 schreef Charmian het volgende:
marciano liep met een doorgeladen wapen op zaksorry heb geen context weet ff niet waarom en wanneer
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:50 schreef lojanda het volgende:
Hopelijk gaat Babette vandaag met Wendy praten en komt het weer goed.
Hopelijk laat Wendy zich niet inpakken en laat Babette lekker in haar sop gaar koken. Wendy hoeft zich absoluut niet te verdedigen richting Babet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:50 schreef lojanda het volgende:
Ik hoorde Babette wel zeggen dat ze vanmiddag met Wendy ging praten... dit is gewoon sneu..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:50 schreef lojanda het volgende:
Het zijn vriendinnen die elkaar op dit moment ff niet begrijpen. Het zou jammer zijn als het stuk loopt want ze waren altijd leuk samen. Du ik hoop dat het echt goed komt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk laat Wendy zich niet inpakken en laat Babette lekker in haar sop gaar koken. Wendy hoeft zich absoluut niet te verdedigen richting Babet.
Zat mensen voor Wendy die wel gezellig tegen haar doen.
nou....vriendinnen....Het is wel babs die al vanaf het begin zegt dat ze buiten niet met wendy bevriend zou zijn, of zal zijn na de loods. Ze kan namelijk geen goede gesprekken met Wendy voeren, geen diepgaande gesprekken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn vriendinnen die elkaar op dit moment ff niet begrijpen. Het zou jammer zijn als het stuk loopt want ze waren altijd leuk samen. Du ik hoop dat het echt goed komt.
Ze zijn geen vriendinnen, de enige verbindende factoren zijn drank en tabak.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn vriendinnen die elkaar op dit moment ff niet begrijpen. Het zou jammer zijn als het stuk loopt want ze waren altijd leuk samen. Du ik hoop dat het echt goed komt.
Zo is hij altijd bij sportlessen. Bij zijn evenementen is hij ook fanatiek.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:57 schreef lojanda het volgende:
Bern is goed fanatiek ook.. heb hem zo nog nooit gezien
Met Babette kan je niet praten. Zij praat alleen tegen jou.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:50 schreef lojanda het volgende:
Gaat em niet wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie dat Janet een poging doet om een kerstmanpak heel snel aan te doen.
![]()
![]()
Hoe dan?
Bij Jasper was die ook veel te groot.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:17 schreef pingu66 het volgende:
Janet maakt een knoop i de elastiek van de baard, zo past ie beter zegt ze
Bij haar ja, fuck de rest
Eerst de laarzen lijkt mij niet handig.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:19 schreef lojanda het volgende:
Mogen ze zelf weten in welke volgorde ze het aantrekken?
Johquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eerst de laarzen lijkt mij niet handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |