abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juni 2023 @ 04:55:21 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209371056
We hebben een Minister van Asiel instroom nodig in plaats van een Minister van Stikstof

Ik stel voor Henk Kamp met zijn grote mond

Rutte beloofd de instroom omlaag te brengen , maar hij kan dat niet , dat weet iedereen
https://www.telegraaf.nl/(...)utte-in-asieldossier
We zitten in Europa en we hebben D66 de ultieme macht in Nederland gegeven, in ruil voor de stoel van Rutte
Dat samen maakt dat Rutte aan handen en voeten gebonden is en de slaaf van Kaag en Robbie is

Rutte kan niets, en dat weet ie
Beter is het om de instroom te reguleren door werk te gunnen en woningen te gaan bouwen en de vergunningen te koppelen aan werkwilligheid , ofwel een green card .
Maar ga potverdikkie woningen bouwen en geef Hugo met de mooie schoenen ontslag
Onze kinderen willen ook netjes wonen
weiland is niet kostbare kwetsbare natuur, daar kan heel goed woningen bouwen, mijn premie A woning staat nog overeind
quote:
Op het partijcongres van zaterdag heeft VVD-leider Mark Rutte heel wat uit te leggen.
Tijdens het laatste congres werd de wet waarmee asielopvang kan worden afgedwongen verknoopt aan het verlagen van de instroom.
Die moet omlaag, zei Rutte, die zijn achterban beloofde zich daar persoonlijk op vast te leggen.

Maanden later is de uitgewerkte dwangwet aangenomen door de ministerraad, maar is de instroom onverminderd hoog. Intussen steggelen VVD, D66, CDA en CU nog altijd over maatregelen.

De partijen zijn het er zelfs niet over eens of een hoge instroom überhaupt een probleem is.
quote:
Voormalig VVD-minister Kamp luidt de noodklok en roept het kabinet op om eindelijk eens de politieke wil te tonen om wat aan het instroomprobleem te doen. ,,

Kleine oplossingen werken niet, dat hebben we gezien.
Het is tijd voor grote oplossingen.

We mogen dit probleem niet langer veronachtzamen."
Volgens de voormalig minister is er geen tijd meer te verliezen. ,,

Elk jaar komt er een stad ter grootte van Roermond bij.
Er komen elke week 135 minderjarige vreemdelingen, drie bussen vol.
"

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 02-06-2023 07:01:32 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Redactie Sport vrijdag 2 juni 2023 @ 07:43:39 #2
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_209371446
Oké, en nu concreet? Wat is je plan.
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
  vrijdag 2 juni 2023 @ 07:46:43 #3
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209371470
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 04:55 schreef michaelmoore het volgende:
We hebben een Minister van Asiel instroom Deportatie nodig in plaats van een Minister van Stikstof
Fixed! 8-)
  vrijdag 2 juni 2023 @ 08:34:26 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_209371940
De politieke wil is er niet hier iets aan te doen. Dan kan je 30 ministers aanstellen maar schiet je er niks mee op
  vrijdag 2 juni 2023 @ 09:08:42 #5
3542 Gia
User under construction
pi_209372312
Prima, maar niet Mirjam Bikker. Tenenkrommend, gisteren bij Op1!

Er werd aangekondigd dat zij de oplossing voor de asielcrisis zou hebben, dus ik was erg benieuwd.
Begint ze meteen over de arbeidsmigranten uit Oost-Europa en wordt, terecht, onderbroken met de mededeling dat we het hebben over de asielzoekers.
Vervolgens komt er niet meer uit dan dat dit Europees moet worden aangepakt en dat we er vooral voor moeten zorgen dat ze hier op een veilige manier kunnen komen.

Dat is de oplossing???

Dat ze dat Dublin akkoord maar eens oppoetsen en handhaven!
pi_209373064
En dan maken ze Hugo de nieuwe Minister van Asielzaken en loopt de instroom 3x zo hard op.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 2 juni 2023 @ 11:19:38 #7
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_209373577
Mwoah ze moeten het gewoon onaantrekkelijker maken om hier te komen.
De echte vluchteling is al blij met een dak maar je hebt er behoorlijk wat parasieten tussen zitten :(

En ik spreek uit ervaring want mijn letterlijke buren zijn statushouder en die zijn een stuk beter af dan iemand in de bijstand. En plannen om iets bij te gaan dragen aan de samenleving hebben ze niet.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_209373773
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oké, en nu concreet? Wat is je plan.
Alle turken terug naar marokko?
pi_209374656
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:08 schreef Gia het volgende:
Prima, maar niet Mirjam Bikker. Tenenkrommend, gisteren bij Op1!

Er werd aangekondigd dat zij de oplossing voor de asielcrisis zou hebben, dus ik was erg benieuwd.
Begint ze meteen over de arbeidsmigranten uit Oost-Europa en wordt, terecht, onderbroken met de mededeling dat we het hebben over de asielzoekers.
Vervolgens komt er niet meer uit dan dat dit Europees moet worden aangepakt en dat we er vooral voor moeten zorgen dat ze hier op een veilige manier kunnen komen.

Dat is de oplossing???

Dat ze dat Dublin akkoord maar eens oppoetsen en handhaven!
Ze heeft wel gelijk om de allergrootste groep migranten te ontmoedigen om hier heen te verhuizen. Dat kan namelijk juridisch zonder problemen. Mensen kiezen ervoor om binnen de EU te verhuizen en dat doen ze met een reden. Haal je die reden weg dan voorkom je veel migranten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 14:54:51 #10
3542 Gia
User under construction
pi_209376095
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 13:05 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ze heeft wel gelijk om de allergrootste groep migranten te ontmoedigen om hier heen te verhuizen. Dat kan namelijk juridisch zonder problemen. Mensen kiezen ervoor om binnen de EU te verhuizen en dat doen ze met een reden. Haal je die reden weg dan voorkom je veel migranten.
Die migranten doen hier de makkelijke baantjes die geen Nederlander wil doen. Kun je wel zeggen: "Dan kunnen die asielzoekers dat werk wel gaan doen!", maar daar zitten, zeker bij de Syriers, ook artsen, architecten e.d. tussen. Uiteraard niet allemaal. Punt is dat zij zich ook te goed voelen, uiteindelijk, om bonen te gaan plukken en die arbeidsmigranten uit Oost-Europa dat graag willen doen.

Je moet die groepen los zien. En de uitzending gisteren ging over de asielcrisis, niet over de arbeidsmigranten. En mevrouw Bikker had dus echt geen oplossing voor deze crisis, wat wel aangekondigd was.
pi_209376820
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:54 schreef Gia het volgende:

[..]
Die migranten doen hier de makkelijke baantjes die geen Nederlander wil doen. Kun je wel zeggen: "Dan kunnen die asielzoekers dat werk wel gaan doen!", maar daar zitten, zeker bij de Syriers, ook artsen, architecten e.d. tussen. Uiteraard niet allemaal. Punt is dat zij zich ook te goed voelen, uiteindelijk, om bonen te gaan plukken en die arbeidsmigranten uit Oost-Europa dat graag willen doen.

Je moet die groepen los zien. En de uitzending gisteren ging over de asielcrisis, niet over de arbeidsmigranten. En mevrouw Bikker had dus echt geen oplossing voor deze crisis, wat wel aangekondigd was.
Die baantjes hoeven hier niet uitgevoerd te worden dus hoeven die hier niet te komen.

Als deze eu burgers hier niet komen of weer teruggaan omdat wij hier hun leven zuur maken komen er woningen vrijvoor de doorstromingvan azc naar woningen en voor onze eigen jongvolwassenen.

Eu burgers, behalve nlers, hoeven hier niet te wonen. Als ze zelf willen dan komen ze, maar je kan zorgen dat ze hier niet willen wonen. Dat mag.

Polen, duisters, belgen, roemenen, etc hoeven hier niet te wonen. Daar kiezen ze zelf voor omdat ze dat willen. Er is geen verplichting om hun op te vangen in NL. Ze mogen hier wonen maar het hoeft niet.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209376930
Waarom hier paprikas en tomaten kweken door oostblokkers en die dan naar oost-europa te exporteren?
Waarom hier kalveren slachten door buitenlanders om dat vlees dan weer te exporteren?
Laat ze dat werk doen op de plek waar het ook gekocht wordt.
pi_209377018
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:04 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Want van het binnenhalen van miljoenen criminele uitkeringstrekkers wordt er ergens iemand schatrijk? :?
Blijkbaar is het in het belang van rijke en machtige mensen. Het doorgaans gewetenloze internationale grootkapitaal zit qua migratie helemaal op de lijn van GroenLinks.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209377467
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Blijkbaar is het in het belang van rijke en machtige mensen. Het doorgaans gewetenloze internationale grootkapitaal zit qua migratie helemaal op de lijn van GroenLinks.
Ik dacht van Brussel. :{
  zaterdag 3 juni 2023 @ 00:16:46 #15
323876 michaelmoore
pi_209383035
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
Waarom hier paprikas en tomaten kweken door oostblokkers en die dan naar oost-europa te exporteren?
Waarom hier kalveren slachten door buitenlanders om dat vlees dan weer te exporteren?
Laat ze dat werk doen op de plek waar het ook gekocht wordt.
de oostblokkers die het werk doen komen van het platteland in oosteuropa , hongarije , roemenie die hebben geen eens een wasmasjien of magnetron in huis

De oostblokkers die de produkten kopen , wonen in de steden , Budapest , Warschau, Wroclaw, die rijden in een dikke BMW

Het is heel ander volk
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 3 juni 2023 @ 00:17:23 #16
323876 michaelmoore
pi_209383043
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 10:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En dan maken ze Hugo de nieuwe Minister van Asielzaken en loopt de instroom 3x zo hard op.
dan gaat ie een asieldeal maken met Italie
  Moderator zaterdag 3 juni 2023 @ 00:25:24 #17
54278 crew  Tijger_m
42
pi_209383088
We hebben een minister van asiel en migratie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Eric_van_der_Burg

Topic gaat dus hierbij op slot.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')