Ice denk ikquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:42 schreef xsaskiax het volgende:
Ik verstond het heel slecht..... over wie had Jasper het, iemand die hij eerst niet vertrouwde, die persoon hem wel.... en nu weet hij beter en vertrouwt die persoon wel (het is een hij maar ik hoorde geen naam)
Iquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:42 schreef xsaskiax het volgende:
Ik verstond het heel slecht..... over wie had Jasper het, iemand die hij eerst niet vertrouwde, die persoon hem wel.... en nu weet hij beter en vertrouwt die persoon wel (het is een hij maar ik hoorde geen naam)
Jasper vond Jeff te onvoorspelbaar en heeft toen zijn eigen weg gekozen. Ik denk dat ze overigens nog wel gewoon vrienden zijn. Ze zijn wel altijd netjes richting elkaar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:44 schreef xsaskiax het volgende:
ik zou weleens willen weten hoe Jasper nu tegenover Jeffrey staat, in het begin echt maten, toen (door de groep van Wanda) was het van de kant van Jasper ineens over...... Jeffrey heeft hem nooit laten vallen volgens mij
Hij heeft meerdere keren gezegd dat hij Jeff eruit wil.gooien maar of hij dat echt meent weet ik nog steeds niet moeilijk te lezen die Jappie al was het alleen maar het Wanda Wendy verhaal.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:44 schreef xsaskiax het volgende:
ik zou weleens willen weten hoe Jasper nu tegenover Jeffrey staat, in het begin echt maten, toen (door de groep van Wanda) was het van de kant van Jasper ineens over...... Jeffrey heeft hem nooit laten vallen volgens mij
Mori slaat alles op en onthoudt allesquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: "Als mensen slecht over Rupert of iemand of, ik luister wel, maar ik praat niet mee"
Moet denken aan hoe Zoe gal zat te spuwen over Jeff in de cabana waar Moraima zwijgend naar luisterde.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: "Ze hebben het over de prijzenpot beschermen.. Bescherm je bankrekening thuis!"
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
hoe ziet die Inez eruit
zegt Wendy
zoals Zoe zegt babs![]()
![]()
Doe even een gokje naar de 3 personen die van Moraima naar huis moeten, Erik, Bern, Sascha ?. Wat denken julliequote:Op donderdag 1 juni 2023 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: "Als mensen slecht over Rupert of iemand of, ik luister wel, maar ik praat niet mee"
Moet denken aan hoe Zoe gal zat te spuwen over Jeff in de cabana waar Moraima zwijgend naar luisterde.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:53 schreef Limbus het volgende:
[..]
Doe even een gokje naar de 3 personen die van Moraima naar huis moeten, Erik, Bern, Sascha ?. Wat denken jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |