geen 300?quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:05 schreef pingu66 het volgende:
"Honderd, natuurlijk gaan we elkaar na de loods zien,"zegt Baps tegen Erik.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
Erik heeft nog steeds dezelfde bovenaan zijn lijstje staan.
Babs: "Isaac en Jeffrey?"
Erik: "Nee"
Babs klinkt teleurgesteld: "Oh ..."
Erik: 'Ik ga het ook niet zeggen, maar er zitten er 2 heel dicht bij elkaar, maar dat duo niet"
Babs: "allebei niet? Hun allebei niet?"
Erik schudt nee
Babs: "Oh dat is wel mooi, dat betekent dat het verschoven is, althans, dat idee had ik.. ik respecteer dat je het niet wil.. Oh nee dan weet ik het wel, mag ik nog 1 keer raden? Je hoeft het niet te zeggen"
Erik: "Ik ga het sowieso niet zeggen"
Babs: "Dan is het Moraima en Rupert"
Erik zwijgt
Babs: "Dat denk ik, of Rupert en Imadaddin, in ieder geval dat trio"
Erik: "Laat ik het zo zeggen dat alle namen die je nu genoemd hebt in de bovenste helft staan"
Babs: "Wat is de bovenste helft?"
Erik: "Van degene die wat mij betreft als eerste weg mogen"
Babs: "Jaja, maar anders hadden jullie ook niet gedaan wat jullie gedaan hebben vorige maand, jullie hebben toch op Moraima gestemd?"
Erik: "Ja. Overigens was dat niet mijn idee, want ik had heel iemand anders gedaan maar goed."
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hey die hebben ze vandaag vrijgelaten, zouden ze met de loodsvariant ervan ook wel kunnen doen
Ik vind die kin en lippen altijd heel raarquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:19 schreef xsaskiax het volgende:
Als je Babette nu recht in haar gezicht kijkt in de kas....... wat heeft ze een rattenkopje (letterlijk dus he, qua vorm en zo).. heb het nu ff niet over haar karakter/manier van doen
Inderdaad, want uiteindelijk word er op iemand gestemd, waar je het weer niet van verwacht. Die gezwam van te voren heeft totaal geen zinquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:26 schreef Verida het volgende:
ik word een beetje moe van het zo achteraf herkauwen van stemmen
ze moeten nu eenmaal op iemand stemmen, morrie heeft ook op iemand gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |