Over de stelling van 1000 euro die Rupert (namens Babs) gooide gisteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over de stelling van 1000 euro die Rupert (namens Babs) gooide gisteren.rupie heeft maar voor 500 gegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus iemand heeft gemaild over 1000Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
servicegericht die manquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft zijn klanten de vrijdag voor hij erin ging ge emaild dat hij er een jaar niet zou zijn![]()
![]()
1 dag voor hij erin gingquote:
als hij eruit komt is hij niet alleen een zelfstandige zonder personeel, maar ook zonder klantenquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 dag voor hij erin ging
hij is zzp-er![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
erik schaamde zich gisteren voor de muziek die werd gedraaid
boze amerikanen muziek![]()
pp ¤1000 en het is geld van de Febo, het is nog geen geld van de winnaar. Ik zou ook boosquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is het vage, ze waren boos...... maar over het hoe en waarom heb ik geen flauw idee
precies dat dusquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
als hij eruit komt is hij niet alleen een zelfstandige zonder personeel, maar ook zonder klanten
die leugen snap ik nog welquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:41 schreef xsaskiax het volgende:
Babette liegt weer.... de naam van Erik is bij 'ons' nooit gevallen in verband met 'saai'....... nouuuuuuuu
neeeee echt??????quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
die leugen snap ik nog wel
ze heeft al veel meer gelogen dit gesprek
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:42 schreef Ebinas het volgende:
Echt wel lekker, het is nu nog warm.
Kwil ook
Ik heb niks
Dat steekt hen dus echt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
Erik is ietwat beledigt( al doet hij van niet)
hij is niet als sterkste en als laatste als slimste gekozen
Nog even bij deblubberman gekeken omdat ik dacht dat ik hem 1000 hoorde zeggen tijdens die stellingen en dat klopt. Babs roept daarna nog zeker 4x 1000 als er gevraagd wordt hoeveel, omdat hij het bedrag heel snel en vrij zacht noemde. Janet vroeg nog of het een grap was en opnieuw zei Babs, nee is voor 1000 euro. Vervolgens lopen ze de keuken in en gaan koken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
rupie heeft maar voor 500 gegooid
dus iemand heeft gemaild over 1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |