Cypress hill.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
dit is gemixt met insane in the membrane
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:28 schreef pingu66 het volgende:
Maar is de stelling van 1000¤ er al door?
ja echt, ze is in rap tempo een totaal ander iemand geworden en zeker niet in haar voordeel verandertquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
ik vind babs zoals ze 2 weken geleden was
leuk
nu echt niet
Zou juist willen weten hoe dat nou allemaal precies zit want als beste maten heb je geen geheimen voor elkaar. Al helemaal in die setting waarbij er van alles speelt. Diegene ben je heel close mee en kun je vertrouwen. Maar is dat bij hen dus wel zo?quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft ze ook niet te delen is tussen twee mensen. Lekker laten rommelen is tussen hun en gaat Babette geen reet aan
babs zei datquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die keren is hij gewoon vergeten omdat hij toen teveel gedronken had
echt hequote:Op donderdag 1 juni 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
tiano vraagt of EUnice aan een booty call doet
neeeeee
en jij vraagt Eunice
nee zegt tiano
nou geloof ik daar geen bal van
ze bedoelde natuurlijk schijnheilige boonquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
Babs
ik praat nu alsof ik een heilige boon ben
naaahhhhh meen je
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ze bedoelde natuurlijk schijnheilige boon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Het is dat Zoë het gisteren voorlas anders zou je denken dat het een verzinsel was (zoals ze ook Mirthe weglokte), ze kan liegen of het gedrukt staatquote:
waar ws febo boos over?quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is dat Zoë het gisteren voorlas anders zou je denken dat het een verzinsel was (zoals ze ook Mirthe weglokte), ze kan liegen of het gedrukt staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |