Ik hoop nog steeds dat het een verhaallijn is maar begin nu ook sterk te twijfelenquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
klaar hiermee hoor
babs die totaal geen spiegel heeft
nu doet Jeff ook heel raar
nee babs jij doet heel raar
tegen Wendy
en anderen die nog wel roken of een drankje doen
Last hè Babs, in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:24 schreef greysbones het volgende:
Babs weet niet waarom Wendy zo raar tegen haar doet
op 2 lekker kaarten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
klaar mee
ik zet de streams wel uit
dit hypocriete gedrag hoef ik niet meer te aanschouwen
Hier ook uitquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
klaar mee
ik zet de streams wel uit
dit hypocriete gedrag hoef ik niet meer te aanschouwen
Oh ik dacht dat Erik dat zei.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:36 schreef xsaskiax het volgende:
Babette vertelt dat Mirthe gezegd heeft dat ze haar de sterkste vrouw daar vindt.
Babette vindt het zoooooo ongemakkelijk wat ze nu moet doen......
Christus ze rookt 1 dag niet.....quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:38 schreef xsaskiax het volgende:
Nu weer over Jeffrey,
Babette: als ik hoor hoe hij nu weer over me zit te praten......... smoes smoes....
Ze snapt dat het frictie oplevert omdat ze niet meer drinkt en rookt..... dat is voor hen out of the blue..... bla bla bla
Ik dacht Mirthe te verstaan, maar het zou best weleens kunnen, dat gesmoes en gedoe, van de hak op de takquote:
Heeft ze nog geld dan?quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:41 schreef Monique___ het volgende:
zowie wil nu haar haar wil gaan ontkleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |