Misschien Zoe ipv van Sascha? Die heeft denk ik wel in de gaten hoe Zoe daar rond loopt ..quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:53 schreef Limbus het volgende:
[..]
Doe even een gokje naar de 3 personen die van Moraima naar huis moeten, Erik, Bern, Sascha ?. Wat denken jullie
Sasha wel hoorquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien Zoe ipv van Sascha? Die heeft denk ik wel in de gaten hoe Zoe daar rond loopt ..
Zou ook kunnen inderdaadquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien Zoe ipv van Sascha? Die heeft denk ik wel in de gaten hoe Zoe daar rond loopt ..
Zou het? Bern die altijd langs haar loopt en scheten en boeren laat?quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sasha wel hoor
ik denk dat ze eerder Bern spaart dan Sasha
ik dacht dat Mori ook aardig door heeft dat Sasha de drijvende kracht is achter de eliminatie ideeenquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het? Bern die altijd langs haar loopt en scheten en boeren laat?
Geen idee verder hoor, blijft gokken
Oh ja, dat ookquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat Mori ook aardig door heeft dat Sasha de drijvende kracht is achter de eliminatie ideeen
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft ze het toch voor elkaar, dat Mexicaanse feest?
Dresscode: Feestlelijk
quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
Tiano heeft ook zijn woord aan Mori gegeven
zegt hij tegen Janet
nou dat gesprek kun je verder ook wel uittekenen
Als je het steeds moet zeggen probeer je jezelf te overtuigenquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:04 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben een man van mijn woord hoe vaak heeft Tiano dat al niet gezegd.
Als hij dat bij Esther deed was dat ook altijd akward.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
akwarddddd
Ice die janet een soort van knuffel geeft
en met Jeffquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als hij dat bij Esther deed was dat ook altijd akward.
( bij wie niet eigenlijk. Misschien niet bij Marciano toen hij zo boos werd in kamer4)
is er in ieder geval iemand blij met haarquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:10 schreef pingu66 het volgende:
Eunice heeft zichzelf en daar is ze heel blij mee.
mannen geeft hij wel een hugquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff is niet van de hugs bij niemand ( behalve Kim)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |