Ik snap wat je bedoelt, en ik ben het ook met je eens, maar dat is zolang ik op mijn eigen terrein blijf. Zodra ik op vrouwelijke terrein stap, dan wordt alles een stuk waziger.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:24 schreef Raw85 het volgende:
Ze lust wel kipfilet maar geen kipdijfilet!? Als je er pulled chicken van maakt, er flink wat kruiden doorheen knikkert en het ook nog eens in een fajita verwerkt maakt ze mij niet wijs dat ze het niet lust als er kipdijfilet doorheen zit maar wel als er kipfilet doorheen zit
Ditquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:24 schreef Raw85 het volgende:
Ze lust wel kipfilet maar geen kipdijfilet!?
Oh, dit was het probleem ja, nu herinner ik het me weer. Ze had iets met texturen of zo.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap haar wel. Kipdijenfilet heeft meer vetjes. Als je die er bij pulled chicken echt uit kunt elimineren, is het prima, maar als je die zachte flubbertjes tegenkom my in je eten wanneer je er niet van houdt, is dat echt heel vies.
>Ril<quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap haar wel. Kipdijenfilet heeft meer vetjes. Als je die er bij pulled chicken echt uit kunt elimineren, is het prima, maar als je die zachte flubbertjes tegenkom my in je eten wanneer je er niet van houdt, is dat echt heel vies.
dit heeft mijn vriendin ookquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik dump mijn pulled chicken altijd eerst in een vergiet, hutsel het wat om om die rommel eruit te filteren en stort het daarna gelijk weer terug de pan in. Zo behoud je de smaak van de kipdijfilet maar haal je die 'zachte flubbertjes' eruit.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:31 schreef miss_sly het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |