Ondanks dat ik het niet uithoud, de pijn aan m'n verstandskies, kan ik pas eind juli terecht bij de kaakchirurg.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Weken wachten op een monteur.
4 dagen voordat je bij de huisarts terecht kunt.
Tandarts geen spoed 9 weken
Gelukkig komen er wekelijks 1500 kaakchirurgen aan in Ter Apel.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:57 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet uithoud, de pijn aan m'n verstandskies, kan ik pas eind juli terecht bij de kaakchirurg.
De medische zorg kan het nauwelijks aan is mijn ervaring .
Naar mijn idee is het overal stervensdruk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Je weet niet wat je wenst…quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:11 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het overal stervensdruk.
Wil je wat leuks doen? drukte drukte drukte.
Drukker en drukker op de snelwegen.
Alles heeft de hoofdprijs nu (diensten en goederen).
Als je een vakman nodig hebt (loodgieter, electricien, whatever) kun je inderdaad naast de hoofdprijs betalen ook nog heel lang wachten.
Men heeft naar mijn idee ook steeds meer een humeur. Vooral in de zorg, doe poeslief anders word het ze te veel.
Met nostalgie denk ik terug aan die economische "crisis" van 2008. Toen begon ik met werken na mijn studie. Heerlijke tijd was dat, vrij rustig en gemoedelijk. Wat mij betreft mag zoiets morgen nog zijn herintrede doen.
Ja dat is wel een nadeel van ons systeem vind ik. Ik zit ook veel in Zuid-Korea en toen ik een keer enorme rugpijn had liep ik gewoon een ziekenhuis binnen en kreeg ik direct binnen een half uur x-rays en medicijnen plus nog een massage sessie. Bij elkaar (zonder verzekering) was 't 30 euro. Hoewel je daar voor grotere operaties wel veel meer zelf betaald dus dat is wel beter hier. Maar de snelheid in Nederland valt wel iets te verbeteren...quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Echt waar?quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Tja dat krijg je met totaal ongecontroleerde ongebreidelde instroom van mensen. Janmaat zei het 40jaar geleden al. Vol=vol. Maar op 1 of andere manier wil dit niet doordringen tot een aanzienlijk deel van Nederland. Ik woon god zei dank niet in de randstad. Maar de drukte begint zich in steeds meer delen van Nederland op allerlei manieren te manifesteren. De natuur gaat volledig naar de kloten en zorgt voor allerlei reëele problemen. Ik ben heel erg pro milieu, maar dat valt voor mij totaal niet te rijmen met de ongebreidelde instroom van mensen hier. Ik ben op bijna alle gebieden vrij links, maar op immigratie ben ik kneiterrechts van mijn part komt er een totale stop op immigratie. Maar dan krijg je weer, Europese regels, EVRM bladiebladiebla. Als ik iets geleerd heb in het leven is het: waar een wil is is een weg!!! Grijp nou eens in voordat alle natuur weg is en onze verzorgingsstaat iets uit een grijs verleden is.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:11 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het overal stervensdruk.
Wil je wat leuks doen? drukte drukte drukte.
Drukker en drukker op de snelwegen.
Alles heeft de hoofdprijs nu (diensten en goederen).
Als je een vakman nodig hebt (loodgieter, electricien, whatever) kun je inderdaad naast de hoofdprijs betalen ook nog heel lang wachten.
Men heeft naar mijn idee ook steeds meer een humeur. Vooral in de zorg, doe poeslief anders word het ze te veel.
Met nostalgie denk ik terug aan die economische "crisis" van 2008. Toen begon ik met werken na mijn studie. Heerlijke tijd was dat, vrij rustig en gemoedelijk. Wat mij betreft mag zoiets morgen nog zijn herintrede doen.
Ja zonder gein, uitgezonderd spoedgevallen dan hè. Ik kwam voor nekpijn na 8 weken, vraag die assistente of ik al bij de fysio was geweest, nee nog nooit ben nl geen dokterquote:
mijn ervaring is dat je moet zeggen dat je half dood gaat, dan gaat het sneller.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:57 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet uithoud, de pijn aan m'n verstandskies, kan ik pas eind juli terecht bij de kaakchirurg.
De medische zorg kan het nauwelijks aan is mijn ervaring .
ik krijg met zeer veel moeite een afspraak en die 4 dagen is wel snel... de assistent is opgeleid om mensen af te schepen, omdat het veelst te druk anders wordt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:11 schreef Joppiez het volgende:
Met nostalgie denk ik terug aan die economische "crisis" van 2008.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |