Die was zo briljant ja.quote:
In de bioscoop gezien vorig jaar en helemaal dezelfde mening.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:45 schreef TLC het volgende:
Gladiator 2 gekeken vandaag, het haalt hij bij lange niet op het eerste deel maar toch n voldoende
Dat is omdat het een remake is van Nosferatu uit 1922.quote:Op maandag 7 juli 2025 @ 00:49 schreef TLC het volgende:
Ik heb t geprobeerd maar het lukte me niet om de film Nosferatu af te kijken![]()
![]()
![]()
Het is ook een bijzonder slechte remake van Bram Stoker's Dracula waarbij alle karakters andere namen hebben, Dracula heet hier bv Orlok (!!).
In tweede instantie blijkt dat te kloppen. Irritante, ongeloofwaardige flauwekul.quote:Op zondag 6 juli 2025 00:01 schreef NoCigar het volgende:
Heeft iemand Mobland al gekeken? In eerste instantie dacht ik dat het net zo'n flauwe k*tserie als Gangs of London oid zou zijn,
Volgens de SkyShowtime persinformatie:quote:Op maandag 14 juli 2025 @ 15:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nog een paar dagen voor Poker face![]()
Weet iemand of het hele seizoen meteen online staat of moeten we steeds weer een week wachten?
quote:De eerste drie afleveringen zijn vanaf 17 juli exclusief te streamen op SkyShowtime, met elke week nieuwe afleveringen.
Kom, we nemen streamingdiensten, dan hoef je nooit meer te wachten tot je kijken kanquote:Op maandag 14 juli 2025 15:45 schreef Breuls het volgende:
Volgens de SkyShowtime persinformatie:
quote:
De eerste drie afleveringen zijn vanaf 17 juli exclusief te streamen op SkyShowtime, met elke week nieuwe afleveringen.
Dat is natuurlijk nooit de belofte van streamingsdiensten geweest.quote:Op maandag 14 juli 2025 @ 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom, we nemen streamingdiensten, dan hoef je nooit meer te wachten tot je kijken kan
Harde belofte misschien niet, maar bij diverse is het wel zeker genoemd als voordeel.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nooit de belofte van streamingsdiensten geweest.
Maar het is wel vervelend, ja. Het hele seizoen is in de VS al uit. Daar kwam het toen, tot afgelopen donderdag, ook in een wekelijks ritme uit. Dus daar hadden de kijkers dezelfde beleving.
Ik hou erg van snatch achtige entertainment en dit is ook van Guy Ritchie. Ik vind het erg leuk om naar te kijken en kijk uit naar elke nieuwe aflevering . Voor realisme kijk ik niet dit soort dingen. Puur entertainmentquote:Op zondag 6 juli 2025 00:01 schreef NoCigar het volgende:
Heeft iemand Mobland al gekeken? In eerste instantie dacht ik dat het net zo'n flauwe k*tserie als Gangs of London oid zou zijn, maar als o.m. Hellen Mirren, Tom Harde en Pierce Brosnan meedoen is er geen excuus meer om niet te kijken. Na aflevering één twijfel ik echter weer opnieuw, het kan nog alle kanten opgaan.
Iemand al een beter oordeel kunnen vormen?
Daar zit dan nog humor en originaliteit in, kan ik hier helaas niet echt van zeggen. Recensies zijn ook niet mals.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik hou erg van snatch achtige entertainment en dit is ook van Guy Ritchie. Ik vind het erg leuk om naar te kijken en kijk uit naar elke nieuwe aflevering . Voor realisme kijk ik niet dit soort dingen. Puur entertainment
Ieder mag zijn mening er over hebben. Neemt niet weg dat ik het wel leuk vind.quote:
In de app staat nu gewoon 4 augustus voor SNWquote:Op maandag 14 juli 2025 15:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volgens de SkyShowtime persinformatie:
[..]
Klopt. Je citeert een post van mij over een andere serie. Over SNW zegt de persinformatie dit:quote:Op dinsdag 15 juli 2025 @ 18:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
In de app staat nu gewoon 4 augustus voor SNW
quote:De eerste twee afleveringen zijn vanaf 4 augustus exclusief te streamen op SkyShowtime, met elke week nieuwe afleveringen.
Thanks. dan heb ik het verkeerd begrepen. Hoe dan ook jammer dat er verschil in release zit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Klopt. Je citeert een post van mij over een andere serie. Over SNW zegt de persinformatie dit:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |