Dat is schering en inslag bij deze matige dienst.quote:Op zondag 1 december 2024 22:50 schreef VelitoX het volgende:
Wel typisch, komt in de vs bij Showtime de serie Agency.... hier ist maar afwachten wanneer ut komt... (net als bijv deze maand Day of the Jackal komt, wat al in de uk uit is). Het achterlijke dat als je Skyshowtime Agency googled, dr al gewoon een pagina is voor de serie bij SkyShowtime nederland lol, met beschrijving en al... Als je dr dan op clickt wel info over de serie, maar thats it.... https://www.skyshowtime.com/nl/its-time-for/the-agency
Die Dexter Original Sin zal ook wel veel later komen (of helemaal niet, vorige Dexter, Old Blood, was bij NPO lol).
Ik lees hier heel goede verhalen over, staat bovenaan mijn lijstje.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:14 schreef Karina het volgende:
Yellowstone is ook weer begonnen. Ik was even in de war toen in de 1e aflevering opzette van dit nieuwe seizoen, maar dat had te maken met het feit dat Kevin Costner eruit is gestapt.
En hierna ga ik Landman kijken, blijkbaar ook een beetje in de Yellowstone hoek van dezelfde producers. Met o.a. Billy Bob Thornton en Demi Moore.
Bekijk deze YouTube-video
quote:SkyShowtime nodigt kijkers uit om de wereld van de hitserie Yellowstone gratis te ontdekken
SkyShowtime opent vandaag de deuren naar het populaire Yellowstone-universum met een unieke kans om tot en met 31 december deze wereldwijde hitserie gratis te ontdekken.
Ter ere van de langverwachte terugkeer van het nieuwste seizoen van Yellowstone, exclusief te streamen op SkyShowtime, krijgen kijkers de kans om kennis te maken met het begin van deze meeslepende franchise. Vanaf vandaag tot en met 31 december zijn de eerste twee afleveringen van seizoen 1 tijdelijk gratis te bekijken. Deze exclusieve preview is beschikbaar via het YouTubekanaal van SkyShowtime en via geselecteerde distributiepartners.
Ik zet 'm net aan. Denk dat ik van de eerste scène vannacht nachtmerrie over krijgquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:43 schreef Nielojram75 het volgende:
Gangs of London werd mij aangeraden, IMDB is enthousiast.
Anyone?
Ook te zien op prime.
Uit de persmail. Section 31 is geen blockbuster natuurlijk, want die is voor Paramount+ gemaakt, maar toch fijn dat die ook deze kant op komt.quote:Enkele nieuwe series die vanaf 2025 te zien zijn:
› Dexter: Original Sin: De transformatie van student naar Amerika's favoriete seriemoordenaar, vanaf 30 januari te zien.
› Schmeichel: De tweedelige documentaireserie over keeperlegende Peter Schmeichel, vanaf 9 februari te zien.
› The Agency: De politieke thriller met Michael Fassbender en Richard Gere, vanaf 10 februari te zien.
› Lockerbie: A Search for the Truth: Colin Firth brengt het aangrijpende verhaal van gerechtigheid na de Lockerbie-ramp in 1988, vanaf 28 februari te zien.
Een reeks fan-favourites maken hun comeback: 1923 (seizoen 2, 10 maart), Poker Face (seizoen 2), Yellowjackets (seizoen 3, 27 februari) en Gangs of London (seizoen 3) keren in 2025 terug met nieuwe seizoenen.
Nieuwe Hollywood-blockbusters die vanaf 2025 te zien zijn:
› Star Trek: Section 31: Michelle Yeoh keert terug in haar iconische rol, vanaf 7 februari te zien.
› Despicable Me 4: De schattigste Minions zijn terug voor hilarische avonturen, vanaf 10 februari te zien.
› MaXXXine: Een duistere horror over Hollywood in de jaren '80, vanaf 16 februari te zien.
› Smile 2: Angstaanjagende gebeurtenissen achtervolgen een wereldwijde popsensatie, premièredatum volgt.
› Transformers One: Het nooit eerder vertelde ontstaan van Optimus en Megatron, premièredatum volgt.
Na de eerste aflevering afgehaakt. Vond het te gewelddadigquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zet 'm net aan. Denk dat ik van de eerste scène vannacht nachtmerrie over krijg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
De snoeptrommel geopend en de beschikbare afleveringen gekeken, g-e-w-e-l-d-i-g.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:14 schreef Karina het volgende:
Yellowstone is ook weer begonnen. Ik was even in de war toen in de 1e aflevering opzette van dit nieuwe seizoen, maar dat had te maken met het feit dat Kevin Costner eruit is gestapt.
En hierna ga ik Landman kijken, blijkbaar ook een beetje in de Yellowstone hoek van dezelfde producers. Met o.a. Billy Bob Thornton en Demi Moore.
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
The day of the Jackal is prima.Geweldige serie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Film nog nooit gezien, maar eens verandering in brengenI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
De eerste dan hè, Edward Fox, 1973, tijdloze topkwaliteit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geweldige serie ja
Film nog nooit gezien, maar eens verandering in brengen
Ik vond de serie maar zozo, de film echter is al jarenlang een favoriet van me (alleen al de aankleding). Misschien heb jij het wel andersom.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geweldige serie ja
Film nog nooit gezien, maar eens verandering in brengen
quote:Politieke thriller The Agency vanaf 10 februari exclusief te streamen op SkyShowtime
SkyShowtime heeft de premièredatum en een nieuwe meeslepende trailer onthult voor de spionageserie The Agency, met in de hoofdrollen Michael Fassbender, Jeffrey Wright, Jodie Turner-Smith en Richard Gere. De serie is in Nederland vanaf 10 februari exclusief te streamen op SkyShowtime.
In The Agency speelt Michael Fassbender de rol van Martian, een undercover CIA-agent wiens leven volledig op zijn kop wordt gezet wanneer hij wordt teruggeroepen naar zijn basis in Londen. Daar komt hij onverwachts oog in oog te staan met een oude liefde, wat niet alleen zijn emoties maar ook zijn geheimen aan het wankelen brengt. Terwijl de romantiek opnieuw oplaait, moet Martian laveren tussen loyaliteit aan zijn missie, de waarheid over zijn identiteit en het gevaar dat hem achtervolgt. Beiden raken verstrikt in een levensgevaarlijk spel van internationale intriges en spionage.
The Agency bestaat uit een indrukkende cast, aangevoerd door tweevoudig Academy Award®-genomineerde Michael Fassbender in de hoofdrol. Daarnaast maken ook Jeffrey Wright, Jodie Turner-Smith, Katherine Waterston, John Magaro, Alex Reznik, Andrew Brooke, Harriet Sansom Harris, India Fowler, Saura Lightfoot-Leon, Reza Brojerdi en Richard Gere deel uit van de vaste cast. Hugh Bonneville (Downtown Abbey, Douglas is Cancelled) en Dominic West (The Affair, The Crown) vervullen een gastrol. De terugkerende cast bestaat onder andere uit Adam Nagaitis, Ambreen Razia, Bilal Hasna, David Harewood, Kurt Egyiawan, Ray BLK, Sabrina Wu en Tom Vaughan-Lawlor.
The Agency is een vernieuwende herinterpretatie van de veelgeprezen Franse dramaserie Le Bureau des Légendes (internationaal bekend als The Bureau). Deze serie biedt een intrigerende kijk in het dagelijkse leven en de missies van agenten van de belangrijkste buitenlandse veiligheidsdienst van Frankrijk. Centraal staat het 'Bureau des Légendes', een afdeling die undercoveragenten traint en begeleidt voor langdurige missies in strategische gebieden met Franse belangen. Deze agenten opereren jarenlang onder een false identiteit, met als doel waardevolle inlichtingenbronnen te identificeren en te rekruteren.
Ben benieuwd, heb alle seizoenen van het Franse origineel al gezien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:55 schreef Breuls het volgende:
The Agency: vanaf volgende maand te zien
[..]
Net ontdekt, Billy Bob Thornton is zo aangenaam altijd, Goliath, Bad Santa, broekje uit, bohhhhhhhh.quote:
Malvo in Fargoquote:Op maandag 27 januari 2025 12:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Net ontdekt, Billy Bob Thornton is zo aangenaam altijd, Goliath, Bad Santa, broekje uit, bohhhhhhhh.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |