abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213386048
:W
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator woensdag 1 mei 2024 @ 20:46:04 #127
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213386078
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_213386200
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 20:35 schreef TigerXtrm het volgende:
2 seconden is een vrij normale reactiesnelheid, meneer professionele coureur...

Mag die gast echt niet :')
De normale reactiesnelheid van de mens is 0,2-0,5 seconden en daar bovenop heb je nog een paar tienden nodig om de reactie van jou als mens te vertalen naar een actie van het voertuig.
Als je plots een noodstop moet maken reageer je bijvoorbeeld in 0,4s met het optillen van je voet van het gaspedaal. Dan moet je je voet nog verplaatsen naar het rempedaal en het rempedaal intrappen.
De tijd tussen het op je netvlies krijgen van het plotselinge obstakel en daadwerkelijke afremmen van het voertuig ligt bij een uitgerust en nuchter persoon als het goed is binnen één seconde gezien het bovenstaande.

In de proeven van het programma zou je een nog iets scherpere reactie verwachten dan hierboven omschreven, omdat vooraf al bekend is dat er op een specifiek punt een bepaald iets gaat gebeuren waarbij je gereageerd moet worden.

Als je twee seconden nodig hebt om de eerste waarneming om te zetten in een actie van het voertuig, hoor je niet op de weg thuis.
pi_213386416
Ik heb altijd wel de indruk dat veel kandidaten het een stuk beter zouden doen als ze hun bijrijder niet naast zich hadden. In het verleden hebben ze dat wel eens express zo gedaan en ging meteen een stuk beter.
pi_213386511
Balken _O-
pi_213386513
Wat een domme theorie vragen.

Een gevarendriehoek is in NL niet verplicht.

En bij de aquaplanning vraag waren alle drie de antwoorden "goed".
pi_213386548
Wat is dit voor een stuurhouding van Jadidja :? ;( Ze zit bijna tegen t stuur aan
pi_213388535
Levensgevaarlijk deze mensen. Rijbewijs afpakken en nooit meer teruggeven is wel de beste optie denk ik
pi_213390222
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 21:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb altijd wel de indruk dat veel kandidaten het een stuk beter zouden doen als ze hun bijrijder niet naast zich hadden. In het verleden hebben ze dat wel eens express zo gedaan en ging meteen een stuk beter.
Eens.
Sommige van die homo's die hysterisch worden of die figuren die gaan roepen rechtdooooor!!!!
Ja, dat helpt dus totaal niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 20:35 schreef TigerXtrm het volgende:
2 seconden is een vrij normale reactiesnelheid, meneer professionele coureur...

Mag die gast echt niet :')
Als jij een reactietijd van 2 seconden hebt dan mag jij naar het ziekenhuis, dan heb jij een serieus probleem.
pi_213390224
Ik vraag mij wel altijd af of dit niet allemaal in scene gezet is.
Dat kan toch niet anders?
Niemand kan zo slecht rijden, echt niet.
pi_213391054
Die Noël met haar gekrijs en altijd het stuur los willen laten. :')
pi_213397082
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 10:31 schreef bianconeri het volgende:
Ik vraag mij wel altijd af of dit niet allemaal in scene gezet is.
Dat kan toch niet anders?
Niemand kan zo slecht rijden, echt niet.
Op zich kan het wel als je net begonnen bent met je rijlessen, maar deze mensen hebben ooit hun rijbewijs gehaald..
pi_213400493
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 21:30 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Op zich kan het wel als je net begonnen bent met je rijlessen, maar deze mensen hebben ooit hun rijbewijs gehaald..
Zelfs als je net met je rijlessen begonnen bent kan ik mij niet voorstellen, en hoop ik het ook niet, dat je zo slecht rijdt.

Het enige wat misschien nog kan is die ene brutale gek. Wel wat minder overdreven dan natuurlijk.
Ik kom nu ook wel eens van die patsers tegen die je op de meest onmogelijke plekken inhalen van links naar rechts wiebelen en noem het maar.
Maar dat is alsnog niet zo overdreven als die brutale uit de show.
pi_213401392
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 21:26 schreef Ivo1985 het volgende:
Een gevarendriehoek is in NL niet verplicht.
Niet verplicht, maar toch ook wel. Hij is verplicht als je alarmlichten niet werken namelijk (je moet andere bestuurders tijdig waarschuwen). Echt heel krom zoals veel regels in Nederland. Maar denk dat nagenoeg iedere auto er wel 1 aan boord heeft, elke nieuwe auto wordt geleverd met gevarendriehoek voor zover ik weet.

quote:
En bij de aquaplanning vraag waren alle drie de antwoorden "goed".
Inderdaad, wellicht dat wat zij het juiste antwoord vonden het meest gevaarlijk was. Maar de vraag en antwoorden klopten niet.
pi_213429634
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 11:03 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Niet verplicht, maar toch ook wel. Hij is verplicht als je alarmlichten niet werken namelijk (je moet andere bestuurders tijdig waarschuwen). Echt heel krom zoals veel regels in Nederland. Maar denk dat nagenoeg iedere auto er wel 1 aan boord heeft, elke nieuwe auto wordt geleverd met gevarendriehoek voor zover ik weet.
[..]
Inderdaad, wellicht dat wat zij het juiste antwoord vonden het meest gevaarlijk was. Maar de vraag en antwoorden klopten niet.
Een gevarendriehoek is nooit verplicht, in de wet staat alleen dat je tijdig moet waarschuwen.

Een Drentse man had een rode zakdoek aan een takje geknoopt en in de berm geplant, een rechter oordeelde dat zijn creatie voldoende opvallend was voor overige wegverkeer.
speak only if it improves the silence.
pi_213438341
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 15:58 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Een gevarendriehoek is nooit verplicht, in de wet staat alleen dat je tijdig moet waarschuwen.

Een Drentse man had een rode zakdoek aan een takje geknoopt en in de berm geplant, een rechter oordeelde dat zijn creatie voldoende opvallend was voor overige wegverkeer.
Ik denk dat meer mensen een gevarendriehoek aan boord hebben dan een rode zakdoek. En dan moet er ook nog een tak zijn. En genoeg licht.

Volgens de letter van de wet klopt het inderdaad wat je zegt, dat is ook wat ik zei toch in iets ruimere bewoording?

Lijkt mij overigens ook het verstandigst om er 1 aan boord te hebben, andere landen wel verplicht en ook in NL zeer nuttig als je alarmlichten het niet doen en je geen rode zakdoeken of andere opties hebt.
pi_213451831
Weet iemand of we dit jaar weer een beste slechtste chauffeur krijgen?
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:33:05 #143
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_213474785
Wat een stilte hier! Ik was verbaasd over het antwoord op de theorievraag met die twee auto's en de voetganger. De voetganger zou in dit geval voorrang hebben (ook al was er geen zebra) omdat hij de kwetsbaarste verkeersdeelnemer was. Ik heb nog nooit van deze regel gehoord en kan 'm ook nergens terug vinden. Of mis ik iets?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_213476527
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een stilte hier! Ik was verbaasd over het antwoord op de theorievraag met die twee auto's en de voetganger. De voetganger zou in dit geval voorrang hebben (ook al was er geen zebra) omdat hij de kwetsbaarste verkeersdeelnemer was. Ik heb nog nooit van deze regel gehoord en kan 'm ook nergens terug vinden. Of mis ik iets?
Ja ik loop al een week voor. Dus hier posten zal me niet in dank worden afgenomen :+
pi_213477663
Idd kijk ook gewoon vooruit dus ga dan niet meer echt teruglezen wat hier gepost wordt. Raar jaar sowieso. iedereen blijft bijna even slecht elke week.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_213574180
pi_213574697
Wtf die gast...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_213656863
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:34 schreef RipCity het volgende:
Idd kijk ook gewoon vooruit dus ga dan niet meer echt teruglezen wat hier gepost wordt. Raar jaar sowieso. iedereen blijft bijna even slecht elke week.
We hebben een duidelijke winnaar, Stefano gaat vooruit dus die ontloopt de grote finale, Noël rijd nu als een slak dus blijft alleen Anouk over.

Die heeft niks geleerd en zit nog steeds hoog in de emotie.
  Moderator woensdag 29 mei 2024 @ 20:30:48 #149
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213726333
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 29 mei 2024 @ 20:31:06 #150
419487 Wertha
Te midden van het moeras