De normale reactiesnelheid van de mens is 0,2-0,5 seconden en daar bovenop heb je nog een paar tienden nodig om de reactie van jou als mens te vertalen naar een actie van het voertuig.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:35 schreef TigerXtrm het volgende:
2 seconden is een vrij normale reactiesnelheid, meneer professionele coureur...
Mag die gast echt niet
Eens.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb altijd wel de indruk dat veel kandidaten het een stuk beter zouden doen als ze hun bijrijder niet naast zich hadden. In het verleden hebben ze dat wel eens express zo gedaan en ging meteen een stuk beter.
Als jij een reactietijd van 2 seconden hebt dan mag jij naar het ziekenhuis, dan heb jij een serieus probleem.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:35 schreef TigerXtrm het volgende:
2 seconden is een vrij normale reactiesnelheid, meneer professionele coureur...
Mag die gast echt niet
Op zich kan het wel als je net begonnen bent met je rijlessen, maar deze mensen hebben ooit hun rijbewijs gehaald..quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:31 schreef bianconeri het volgende:
Ik vraag mij wel altijd af of dit niet allemaal in scene gezet is.
Dat kan toch niet anders?
Niemand kan zo slecht rijden, echt niet.
Zelfs als je net met je rijlessen begonnen bent kan ik mij niet voorstellen, en hoop ik het ook niet, dat je zo slecht rijdt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op zich kan het wel als je net begonnen bent met je rijlessen, maar deze mensen hebben ooit hun rijbewijs gehaald..
Niet verplicht, maar toch ook wel. Hij is verplicht als je alarmlichten niet werken namelijk (je moet andere bestuurders tijdig waarschuwen). Echt heel krom zoals veel regels in Nederland. Maar denk dat nagenoeg iedere auto er wel 1 aan boord heeft, elke nieuwe auto wordt geleverd met gevarendriehoek voor zover ik weet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:26 schreef Ivo1985 het volgende:
Een gevarendriehoek is in NL niet verplicht.
Inderdaad, wellicht dat wat zij het juiste antwoord vonden het meest gevaarlijk was. Maar de vraag en antwoorden klopten niet.quote:En bij de aquaplanning vraag waren alle drie de antwoorden "goed".
Een gevarendriehoek is nooit verplicht, in de wet staat alleen dat je tijdig moet waarschuwen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niet verplicht, maar toch ook wel. Hij is verplicht als je alarmlichten niet werken namelijk (je moet andere bestuurders tijdig waarschuwen). Echt heel krom zoals veel regels in Nederland. Maar denk dat nagenoeg iedere auto er wel 1 aan boord heeft, elke nieuwe auto wordt geleverd met gevarendriehoek voor zover ik weet.
[..]
Inderdaad, wellicht dat wat zij het juiste antwoord vonden het meest gevaarlijk was. Maar de vraag en antwoorden klopten niet.
Ik denk dat meer mensen een gevarendriehoek aan boord hebben dan een rode zakdoek. En dan moet er ook nog een tak zijn. En genoeg licht.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een gevarendriehoek is nooit verplicht, in de wet staat alleen dat je tijdig moet waarschuwen.
Een Drentse man had een rode zakdoek aan een takje geknoopt en in de berm geplant, een rechter oordeelde dat zijn creatie voldoende opvallend was voor overige wegverkeer.
Ja ik loop al een week voor. Dus hier posten zal me niet in dank worden afgenomenquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een stilte hier! Ik was verbaasd over het antwoord op de theorievraag met die twee auto's en de voetganger. De voetganger zou in dit geval voorrang hebben (ook al was er geen zebra) omdat hij de kwetsbaarste verkeersdeelnemer was. Ik heb nog nooit van deze regel gehoord en kan 'm ook nergens terug vinden. Of mis ik iets?
We hebben een duidelijke winnaar, Stefano gaat vooruit dus die ontloopt de grote finale, Noël rijd nu als een slak dus blijft alleen Anouk over.quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:34 schreef RipCity het volgende:
Idd kijk ook gewoon vooruit dus ga dan niet meer echt teruglezen wat hier gepost wordt. Raar jaar sowieso. iedereen blijft bijna even slecht elke week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |