abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215222897
Die Roelie :') wat een verschrikking zeg. Die Arp vind ik ook een bijzonder figuur overigens maar Roelie geeft het ook echt geen kans.

Verder is de grote vraag natuurlijk vooral of Glennton Rana al geneukt heeft :7
pi_215223124
Die johnny bravo echt wat een simpele
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_215275174
Die gast geilt echt teveel op zichzelf :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_215275237
Roelie maakt zich druk om niks
pi_215275620
Loop een beetje achter, maar kunnen ze die Roelie aub muilkorven? Mijn god, wat een hysterische keukenwijf...

(En over die bodybuilder zeg ik maar niks, want dat doet hij vast zelf wel... :D)
pi_215276125
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Roelie :') wat een verschrikking zeg. Die Arp vind ik ook een bijzonder figuur overigens maar Roelie geeft het ook echt geen kans.

Verder is de grote vraag natuurlijk vooral of Glennton Rana al geneukt heeft :7
Ergens zal mij dat niks verbazen :D
pi_215276475
Danny lijkt mij niet helemaal in orde }:| Met een soort psycho lachje.. een heel eng mannetje
pi_215277014
Wat hebben mensen tegen arp? Hij doet t wel goed juist VS die roelie die echt onuitstaanbaar is
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215281178
Ik vraag me af of die arp wel op zijn mobieltje mag spelen.

Volgens de wet is de instructeur en niet de leerling de bestuurder van het voertuig.
speak only if it improves the silence.
pi_215282806
quote:
3s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 15:51 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af of die arp wel op zijn mobieltje mag spelen.

Volgens de wet is de instructeur en niet de leerling de bestuurder van het voertuig.
Schijnt we te mogen https://www.ad.nl/auto/ma(...)bezig-zijn~a78ee75e/
pi_215284920
quote:
De wet denkt daar anders over:

"bestuurder van een motorvoertuig:

1.hij die het motorvoertuig bestuurt of

2.voor zover het betreft een motorvoertuig voor het besturen waarvan een rijbewijs AM, B, C, D of E, is vereist en dat is voorzien van een dubbele bediening, hij die rijonderricht geeft of toezicht houdt in het kader van een vanwege de overheid ingesteld onderzoek naar de rijvaardigheid, niet zijnde een onderzoek als bedoeld in artikel 131, eerste lid, van de wet;"
speak only if it improves the silence.
pi_215291706
Ik ben wel blij dat sommige mensen in dit seizoen hun rijbewijs niet hebben. Helaas anderen wèl. Anouk kan geen 'gewone' klok kijken. Als dat het niveau is. Tenenkrommend
pi_215351196
Eigenlijk twee dingen wat me het meest triggered na 3 afleveringen (vooruit kijken):
1. Wie noemt zijn kind in hemelsnaam Arp?
2. Waarom heeft Arp die Roelie niet al uit de auto gerold. Echt een onbeschoft lelijk karakter heeft die vrouw. Toen in het reguliere seizoen toen ze de slechtste was, daar was ze wel hysterisch al met dat schreeuwen, maar ik volgens mij niet zo naar tegen een ander.
pi_215352011
Ik haak af na 3 afleveringen. Een hoop geschreeuw en niet echt leuke deelnemers.
Ook is het steeds weer herhaling van dezelfde zaken / opdrachten bij iedere deelnemer.
Dan vind ik 1,5 u per aflevering een hele zit :{
pi_215352168
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 17:27 schreef Dutch_view het volgende:
Ik haak af na 3 afleveringen. Een hoop geschreeuw en niet echt leuke deelnemers.
Ook is het steeds weer herhaling van dezelfde zaken / opdrachten bij iedere deelnemer.
Dan vind ik 1,5 u per aflevering een hele zit :{
Als je het opneemt en later terugkijkt en de reclame doorspoelt is het ongeveer 1 uur.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_215369079
NLZiet is echt een uitvinding wat dat betreft. Als je dat dan met een ander huishouden kunt delen en kosten splitten dan is dat echt ideaal.
pi_215370160
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 17:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Als je het opneemt en later terugkijkt en de reclame doorspoelt is het ongeveer 1 uur.
Ja klopt, heb dat ook wel gedaan maar op de een of andere manier is de lol er wat van af bij dit programma.
pi_215376447
Ach nog 1 aflevering :') ook weer een toppertje :D
  Redactie Sport vrijdag 1 november 2024 @ 11:17:51 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215435802
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 12:18 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Ja klopt, heb dat ook wel gedaan maar op de een of andere manier is de lol er wat van af bij dit programma.
Altijd dezelfde tropes, een hoop bozige mensen. Vorig jaar was er nog wel enige chemie tussen sommige instructeurs en chauffeurs, nu voel ik die chemie alleen een beetje bij Fatima/Danny en Glenn/Rana, maar dat zijn dan weer twee types waarbij ik naar de chauffeur niet kan luisteren.

Arp/Roelie hebben enkel ruzie, Theo/Mels voel ik ook nul chemie en dan heb je nog Linda/Anouk waar ik de chemie slechts beperkt voel. Ik vind Anouk wel sympathiek dus dat is iets, maar ze overschat zichzelf in zo ongeveer alles, dus ook in autorijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215435938
Bij Anouk is het echt zo'n tante die haar nichtje een dagje mee uit neemt. En dan steeds verwonderend moet lachen om de naïviteit. Roelie is echt een lelijk mens van binnen en buiten. Echt wat een onfatsoenlijke hork. Die Arp heeft echt een dikke huid en geduld. Fatima is idd een goede. Was toen met Andy ook geduldig. Maar met deze Johnny Bravo gaat er denk ik echt geen verbetering komen. Die moet zichzelf een keer tegenkomen (zonder lichamelijk letsel maar wel met veel schrik) en dat hij dan eens het gevaar van het lakse rijgedrag ondervind. Glenn en Rana die gaan nog wel een drankje doen achteraf heb ik het idee. Voor Mels was die rijinstructeur die Bradley had een goede geweest denk ik.
pi_215488184
And back.

Wel een foutje van meneer presentator.

Je mag alleen 130 na 19:00 ALS dat aangegeven is.
Nee, precies andersom. Je mag ALTIJD 130 na 19:00 TENZIJ het anders aangegeven is.

Het is eigenlijk juist zo dat de snelheidslimiet op NL snelwegen 130 km/u is. En overdag is er een speciale limiet.
Niet andersom.
  woensdag 15 januari 2025 @ 22:20:10 #272
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216314622
Up! Wanneer begint 't nieuwe seizoen?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: