abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 1 juni 2023 @ 15:54:46 #1
399061 kuolema
vermaledijd
pi_209363733
Ik had als kind al een hekel aan haren wassen als ik in bad zat. Was altijd gillen, huilen. Nu heb ik, al zolang ik me kan herinneren, een ontzettende hekel aan douchen. Ik doe het drie keer per week, op vaste dagen, om te voorkomen dat ik het steeds verder uitstel. En als mijn haar niet zo snel vet zou worden zou ik het minder vaak doen.
Eigenlijk elk aspect, elke stap die bij douchen hoort vind ik naar. Uitkleden (vind ik ook vervelend als ik niet hoef te douchen), nat worden, de handelingen onder de douche, het geluid dat de douche maakt, nat eronderuit stappen en het dan koud krijgen, op een natte vloer staan, afdrogen, aankleden. Het lastigste vind ik het moment dat ik net onder de douche stap en nat word.

Omdat ik er elke keer zo tegen opzie stel ik het vaak uit, maar ik kan dan niet naar bed voordat ik gedoucht heb (want zo zit het in mijn routine) en daardoor ga ik later naar bed dan ik wil. Het is ook zonde van mijn tijd. Soms heb ik alles klaargelegd en de douche al aangezet maar staat die voor niets aan omdat ik me er niet toe kan zetten om eronder te gaan staan. En soms doe ik het ook echt niet, maar dat geeft dan ook weer spanning omdat ik dan mijn hele schema overhoop moet gooien.
Het zou te maken kunnen hebben met mijn diagnose ASS.

Ik zou graag willen dat het wat makkelijker voor me zou zijn. Hebben jullie misschien tips om het hele proces wat aangenamer te maken? En herkent iemand dit?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_209363766
Een bad nemen ipv douchen. :D
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:01:43 #3
399061 kuolema
vermaledijd
pi_209363808
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:57 schreef Basp1 het volgende:
Een bad nemen ipv douchen. :D
Ik heb geen bad en hou ook niet van in bad gaan. Lekker weken in je eigen lichaamsvuil. Het is misschien een optie om zo'n opblaasbare aan te schaffen maar dat kan ik eigenlijk nergens kwijt.
Why are you wearing that stupid man suit?
  Vis een optie? donderdag 1 juni 2023 @ 16:05:52 #4
70532 loveli
N
pi_209363845
Anderhalvemetersamenleving.
crap in = crap out
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:08:23 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_209363868
Een koud alcoholisch drankje tijdens het douchen. Douchebier is volgens het mij het meest populair, maar douchewijn of douchecocktail kan ook prima. Zou het alleen niet in een glas doen maar in een beker die niet breekt als je hem per ongeluk laat vallen.

Douchesinaasappel ben ik trouwens ook groot fan van, kan je meteen je plakkerige handen schoonspoelen.
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:09:40 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_209363879
Oh, en masturberen onder de douche. Als je het vaak genoeg doet gaat je brein het geluid van de douche misschien juist met iets leuks associëren?
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:11:20 #7
399061 kuolema
vermaledijd
pi_209363905
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:05 schreef loveli het volgende:
Anderhalvemetersamenleving.
?
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:08 schreef herverwijderd het volgende:
Een koud alcoholisch drankje tijdens het douchen. Douchebier is volgens het mij het meest populair, maar douchewijn of douchecocktail kan ook prima. Zou het alleen niet in een glas doen maar in een beker die niet breekt als je hem per ongeluk laat vallen.

Douchesinaasappel ben ik trouwens ook groot fan van, kan je meteen je plakkerige handen schoonspoelen.
Oeh ja, koud biertje onder de douche deed ik wel eens! Muziekje erbij. Maar waar ik nu woon mag ik geen alcohol. Heb wel alcoholvrij bier, dat kan natuurlijk ook, maar is het toch niet helemaal.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_209363921
Je lievelingsmuziekje aan?
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:13:28 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_209363927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:11 schreef kuolema het volgende:
Maar waar ik nu woon mag ik geen alcohol
Shit, maar toch, het proberen waard met iets alcoholvrijs toch? Vooral muziekje erbij vind ik zelf ook wel leuk, ik heb zelfs van die speakers die je tegen de muur van je douche plakt.
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:15:59 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209363960
Is het een idee om ‘s ochtends te douchen? ’s Avonds zal de energie een beetje op zijn en dan kost het je waarschijnlijk meer moeite om je ertoe te zetten.

Verder dacht ik aan een zachte badjas onder handbereik.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:16:40 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_209363968
Wassen met een washandje.
Per lichaamsdeel en meteen afdrogen. Dan volgende lichaamsdeel
Haren wassen onder de kraan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_209363979
Meteen als je wakker wordt onder de douche springen dan zit je er ook niet de hele dag tegenaan te hikken.
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:18:29 #13
492360 COVID-19
Haters make me stronger
pi_209363997
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:05 schreef loveli het volgende:
Anderhalvemetersamenleving.
Dat hielp wel ja.
Op woensdag 19 juli 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
stop eens met die kneus te quoten
pi_209363999
Als het heel koud is in de badkamer je haar vast droogmaken of in een handdoek terwijl de douche nog aanstaat op je rug, kun je de voorkant ook vast afdrogen en krijg je het niet zo koud :+
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:19:12 #15
492360 COVID-19
Haters make me stronger
pi_209364007
Gewoon wassen met een washandje?
Op woensdag 19 juli 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
stop eens met die kneus te quoten
  Vis een optie? donderdag 1 juni 2023 @ 16:19:20 #16
70532 loveli
N
pi_209364010
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:11 schreef kuolema het volgende:

[..]
?
Dat was een (flauw) grapje.

Wat in de zorg gebruikt wordt voor mensen die niet vaak onder de douche kunnen, is dit schuim:
https://www.senishop.nl/i(...)oduct&product_id=115

Vroeger waren er hele volksstammen die geen douche of bad hadden, die werden ook schoon met water, zeep en een washandje.
crap in = crap out
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 1 juni 2023 @ 17:28:43 #17
269689 crew  Viv
pi_209364706
Herkenbaar! Ik moet van mezelf 's avonds douchen als ik de volgende dag onder de mensen ben, maar ik heb er zo'n hekel aan. :X

Ik ben er ook niet snel in, andere mensen zijn in 5 minuten gedoucht en aangekleed en ik heb dan net alles klaargelegd. :')

Een dagje thuiswerken vind ik alleen al daarom heerlijk! En die lockdowns al helemaal. _O_
pi_209364797
Ik zou sowieso stoppen met je haar met shampoo wassen. Want daardoor wordt het juist snel vet. Als je het alleen af en toe uitspoelt met water heb je wel even een overgangsfase waar het heel vet wordt maar dat wordt minder na een tijdje. En dan hoef je dus minder vaak te douchen.
pi_209366018
Misschien niet je haar wassen, je hoofd zeg maar droog laten? Ik doe doordeweeks altijd gewoon snel snel alleen m'n body.

Gewoon washandje kan ook prima. Je hoeft echt niet elke dag of ochtend te douchen hoor. Als je van jezelf goed schoon bent dan is er ook geen probleem. Niet iedereen trouwens, sommige mensen zweten en stinken ontzettend van hunzelf.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209366058
Als je eenmaal over een bepaald punt bent, hoef je nooit meer te douchen

Krijg 2500 euro terug van de energie _O_ _O_
  Moderator donderdag 1 juni 2023 @ 19:27:49 #21
441859 crew  Lenny77
pi_209366140
Ik kan uit eerste hand zeggen dat mensen niet snel zullen sterven van zich niet te wassen :P . In de zorg zien we soms mensen die maanden of langer niet gewassen zijn. En als ze geen overgewicht hebben lijkt dat ook nog geen ramp te zijn. Het is niet dat zij keihard stinken of overal drab hebben.
En meer dan genoeg mensen die zich alleen nog maar aan de lavabo kunnen wassen, dit gaat na jaren ook nog steeds goed. Je kan dus overgaan naar bepaalde zones eens per dag aan de lavabo zoals gezicht, handen, intieme zone. Om de 2 of 3 dagen de voeten ook en eens per week ofzo onder de douche.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209366201
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:01 schreef kuolema het volgende:

[..]
Ik heb geen bad en hou ook niet van in bad gaan. Lekker weken in je eigen lichaamsvuil. Het is misschien een optie om zo'n opblaasbare aan te schaffen maar dat kan ik eigenlijk nergens kwijt.
Zo'n badje past al snel in je doucheruimte (ik heb 'm ook):



Maar gewoon wassen met washand is net zo goed, en haren wassen is vooral een kwestie van afbouwen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209366466
Misschien in de ochtend douchen idd ipv in de avond?
Meer er een positief iets van proberen te maken? Dus muziek, koud biertje, zorgen dat het water al warm is.
Anders misschien een filmpje opzetten zodat je je kan proberen te concentreren op het filmpje? Je hebt mobiel houders die tegen water kunnen.
Twiddel
pi_209366533
Is dit serieus?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_209366656
Ik zou er een beetje hasj bij roken en een podcastje opzetten.
-nee-
pi_209366710
Bier drinken onder de douche? Uh ok?
pi_209367613
Dat eerste moment van eronder is zo kut ja. Maakt niet uit hoe warm het staat die eerste druppels voelen altijd koud aan.

Heb er ook een tering hekel aan.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  donderdag 1 juni 2023 @ 20:51:42 #28
399061 kuolema
vermaledijd
pi_209367651
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:09 schreef herverwijderd het volgende:
Oh, en masturberen onder de douche. Als je het vaak genoeg doet gaat je brein het geluid van de douche misschien juist met iets leuks associëren?
Heb ik niet zo'n behoefte aan. Als ik het al doe lukt het toch meestal niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je lievelingsmuziekje aan?
Ik douche al meestal met muziek. Disneyliedjes vooral, lekker meezingen. Ook dan vind ik douchen niet leuk. En als ik me niet goed voel kan ik niet tegen muziek.
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:13 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Shit, maar toch, het proberen waard met iets alcoholvrijs toch? Vooral muziekje erbij vind ik zelf ook wel leuk, ik heb zelfs van die speakers die je tegen de muur van je douche plakt.
Jazeker, ga ik wel weer eens doen. Een feestje houden onder de douche. Heb toevallig vandaag nieuwe speakers voor mijn mobiel ontvangen, o.a. voor in de badkamer.
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:15 schreef Lienekien het volgende:
Is het een idee om ‘s ochtends te douchen? ’s Avonds zal de energie een beetje op zijn en dan kost het je waarschijnlijk meer moeite om je ertoe te zetten.

Verder dacht ik aan een zachte badjas onder handbereik.
Dat heb ik geprobeerd (en doe ik nog steeds wel eens als het in de avond niet is gelukt), maar dan heb ik juist nog meer de neiging om het uit te stellen omdat ik meer tijd heb. 's Avonds voelt gewoon beter. Het klopt wel dat ik 's ochtends meer energie heb dan 's avonds. Maar 's avonds dus meer een stok achter de deur omdat ik graag naar bed wil en dat pas kan als ik gedoucht heb.

Een badjas is wel een goed idee, die kan ik aanschaffen. Ik heb ook een voorkeur voor grotere badlakens dus dat zou wel een beetje kunnen helpen.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wassen met een washandje.
Per lichaamsdeel en meteen afdrogen. Dan volgende lichaamsdeel
Haren wassen onder de kraan.
Ik zou dan minder het gevoel hebben dat ik schoon word denk ik. Ik kan wel mijn douchekop loshalen en dan in de douche alleen mijn haren wassen. Zal eens proberen hoe ik me daarbij voel. Ook dat zal ik vervelend vinden, want ik was bijvoorbeeld bijna elke avond mijn gezicht en dat vind ik ook al vervelend.
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:18 schreef Magica het volgende:
Als het heel koud is in de badkamer je haar vast droogmaken of in een handdoek terwijl de douche nog aanstaat op je rug, kun je de voorkant ook vast afdrogen en krijg je het niet zo koud :+
Het is nooit heel koud, ik heb een heel warm appartementje. Op dit moment 25.5 graden C bijvoorbeeld en in de badkamer is het niet kouder. Maar ik ben een koukleum dus dit is alsnog een handige tip. Het past alleen niet met de volgorde waarin ik alles was :P . Conditioner uitspoelen is de laatste stap.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
Misschien niet je haar wassen, je hoofd zeg maar droog laten? Ik doe doordeweeks altijd gewoon snel snel alleen m'n body.

Gewoon washandje kan ook prima. Je hoeft echt niet elke dag of ochtend te douchen hoor. Als je van jezelf goed schoon bent dan is er ook geen probleem. Niet iedereen trouwens, sommige mensen zweten en stinken ontzettend van hunzelf. Dus toen heb ik besloten het niet zelf te gaan proberen. Zelfs als het werkt heb ik er die overgangsperiode met vet plakkend dun haar er niet voor over. En het schijnt ook te gaan ruiken.
Mijn haar wordt snel vet dus het wassen is echt nodig na twee dagen. Ik vind mezelf overigens nooit naar zweet stinken, dus ik vind elke dag ook niet nodig. Dat is ook niet goed voor je huid en haar. In de zomer douche ik wel eens extra, mijn haar houd ik dan droog en dat vind ik ook een stuk minder naar.
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2023 19:31 schreef sigme het volgende:

[..]
Zo'n badje past al snel in je doucheruimte (ik heb 'm ook):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar gewoon wassen met washand is net zo goed, en haren wassen is vooral een kwestie van afbouwen.
Ik zal over een badje nadenken.
Ik heb video's gezien van mensen die minstens een maand hun haren niet wasten met shampoo en voor hen bleef het vreselijk qua vetheid.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 1 juni 2023 @ 20:55:17 #29
399061 kuolema
vermaledijd
pi_209367707
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef Oostblokkert het volgende:
Is dit serieus?
Ja. Waarom twijfel je daaraan?
Why are you wearing that stupid man suit?
  Vis een optie? donderdag 1 juni 2023 @ 21:07:59 #30
70532 loveli
N
pi_209367920
Je kunt ook tussendoor droogshampoo gebruiken, of een van deze opties.
https://www.shop-van-mane(...)leging/shampoo-caps/
crap in = crap out
pi_209367933
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2023 20:51 schreef kuolema het volgende:
Ik heb video's gezien van mensen die minstens een maand hun haren niet wasten met shampoo en voor hen bleef het vreselijk qua vetheid.
Als dit serieus een probleem of een deel van de oplossing voor je zou zijn dan is het toch de moeite waard om alternatieven te onderzoeken. Douchen is echt niet de enige optie, en "nooit meer haren wassen" niet het enige alternatief. Minder haren wassen is vaak goed haalbaar. Haren wassen met een teiltje kan ook (doe ik soms). Er bestaat ook zoiets als 'droogshampoo'. En er zijn vast nog meer opties.

Maar als je zo'n hekel hebt aan douchen: de mens kan zonder douche. Echt. Ook als heel veel mensen doen alsof dat niet zou kunnen. Heel veel mensen zijn achterlijk ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209368118
Drie keer per week douchen :r
  Moderator donderdag 1 juni 2023 @ 21:36:28 #33
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209368356
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:18 schreef COVID-19 het volgende:

[..]
Dat hielp wel ja.
Ik verlang terug naar die tijd. Mensen geven je nu ook weer ongevraagd een knuffel tijdens een verjaardag. Ik wil dat niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_209368394
Blijven douchen en zorgen dat je schoon bent.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_209368869
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:09 schreef herverwijderd het volgende:
Oh, en masturberen onder de douche. Als je het vaak genoeg doet gaat je brein het geluid van de douche misschien juist met iets leuks associëren?
Dit wilde ik voorstellen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 1 juni 2023 @ 22:34:52 #36
399061 kuolema
vermaledijd
pi_209369261
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:19 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat was een (flauw) grapje.

Wat in de zorg gebruikt wordt voor mensen die niet vaak onder de douche kunnen, is dit schuim:
https://www.senishop.nl/i(...)oduct&product_id=115

Vroeger waren er hele volksstammen die geen douche of bad hadden, die werden ook schoon met water, zeep en een washandje.
Oh ja, hier was ik vergeten op te reageren. Dank je wel, ik ga die proberen.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 1 juni 2023 @ 23:06:56 #37
492360 COVID-19
Haters make me stronger
pi_209369761
quote:
9s.gif Op donderdag 1 juni 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik verlang terug naar die tijd. Mensen geven je nu ook weer ongevraagd een knuffel tijdens een verjaardag. Ik wil dat niet.
Een schattig Forumbeest, wie wil daar nu niet mee knuffelen? Je roept het ook wel een beetje over jezelf af, natuurlijk.

Betreft het douchen, ik heb me zojuist gedoucht, gewoon 2 minuten eronder staan even inzepen, afzepen klaar. Gewoon kort, en niet erbij nadenken.
Op woensdag 19 juli 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
stop eens met die kneus te quoten
  Moderator donderdag 1 juni 2023 @ 23:12:00 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209369841
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:06 schreef COVID-19 het volgende:

[..]
Een schattig Forumbeest, wie wil daar nu niet mee knuffelen?
Kom maar even dan....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 1 juni 2023 @ 23:14:21 #39
492360 COVID-19
Haters make me stronger
pi_209369864
quote:
9s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Kom maar even dan....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het me anders voorgesteld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 juli 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
stop eens met die kneus te quoten
pi_209370014
Je haren wassen kan ook in de wasbak in de badkamer. En inzepen kan heel snel, anders eerst badmuts op, inzepen in 2 minuten en dan haren wassen bij de wasbak?

Of ga 1-2 keer per week ipv 3, een keer of 2 is ook best goed als je verder niet veel zweet of sport. desnoods tussendoor een washandje om jezelf fris te houden.
pi_209370034
Ik dacht dat de meeste Nederlanders toch wel minimaal 1 keer per dag douchte :X. Alleen al voor je medemens wel zo prettig.
pi_209370232
Grappig, ik vind douchen juist heerlijk. Na het uitkleden nog even een rondje naakt door je huis lopen, dan langzaam de douche in en genieten maar. Sta ook veel te lang onder de douche tenzij ik de koude straal aanzet.

Heb dan ook niet echt tips. Misschien jezelf verwennen als je toch weer onder de douche bent geweest? Of jezelf eerst lekker met verwarmende massageolie insmeren? (ok, misschien wel een prijzig grapje om dat elke keer te doen).
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  donderdag 1 juni 2023 @ 23:51:27 #43
492360 COVID-19
Haters make me stronger
pi_209370243
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:29 schreef Aadil het volgende:
Ik dacht dat de meeste Nederlanders toch wel minimaal 1 keer per dag douchte :X. Alleen al voor je medemens wel zo prettig.
Iedere dag nieuwe kleren is hygiënischer dan iedere dag douchen.
Op woensdag 19 juli 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
stop eens met die kneus te quoten
  vrijdag 2 juni 2023 @ 10:04:38 #44
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_209372842
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:29 schreef Aadil het volgende:
Ik dacht dat de meeste Nederlanders toch wel minimaal 1 keer per dag douchte :X. Alleen al voor je medemens wel zo prettig.
Dat jij niet meer fris ruikt binnen een dag hoeft niet op te gaan voor andere mensen toch?

Mijn man bijvoorbeeld stond versteld dat mijn sokken niet ruiken nadat ze een dag zijn gedragen. Die van hem daarentegen.....
To BG or not to BG!
  Spellchecker vrijdag 2 juni 2023 @ 10:17:56 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209373298
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:51 schreef COVID-19 het volgende:

[..]
Iedere dag nieuwe kleren is hygiënischer dan iedere dag douchen.
Beide.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 10:50:47 #47
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_209373305
Vind je in de regen lopen ook vervelend dan? en hoe zorg je ervoor dat je niet gaat stinken?
Gebruik je wel zeep?
Als je doucht, doe je dat dan 's ochtends of 's avonds?

ik douche 2x per dag, heerlijk O+
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Spellchecker vrijdag 2 juni 2023 @ 11:10:29 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209373486
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 10:50 schreef junkiesietze het volgende:
Vind je in de regen lopen ook vervelend dan? en hoe zorg je ervoor dat je niet gaat stinken?
Gebruik je wel zeep?
Als je doucht, doe je dat dan 's ochtends of 's avonds?

ik douche 2x per dag, heerlijk O+
:o
Slecht voor je huid ....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209373502
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:54 schreef kuolema het volgende:
Ik doe het drie keer per week
:r

quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:27 schreef DoubleDip het volgende:
een keer of 2 is ook best goed als je verder niet veel zweet of sport
Wtf
  Vis een optie? vrijdag 2 juni 2023 @ 11:37:38 #50
70532 loveli
N
pi_209373761
Ik krijg vraagtekens bij de persoonlijke hygiëne van iedereen die denkt dat je stinkt als je niet dagelijks douche.
crap in = crap out
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')