Ik heb geen bad en hou ook niet van in bad gaan. Lekker weken in je eigen lichaamsvuil. Het is misschien een optie om zo'n opblaasbare aan te schaffen maar dat kan ik eigenlijk nergens kwijt.quote:
?quote:
Oeh ja, koud biertje onder de douche deed ik wel eens! Muziekje erbij. Maar waar ik nu woon mag ik geen alcohol. Heb wel alcoholvrij bier, dat kan natuurlijk ook, maar is het toch niet helemaal.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:08 schreef herverwijderd het volgende:
Een koud alcoholisch drankje tijdens het douchen. Douchebier is volgens het mij het meest populair, maar douchewijn of douchecocktail kan ook prima. Zou het alleen niet in een glas doen maar in een beker die niet breekt als je hem per ongeluk laat vallen.
Douchesinaasappel ben ik trouwens ook groot fan van, kan je meteen je plakkerige handen schoonspoelen.
Shit, maar toch, het proberen waard met iets alcoholvrijs toch? Vooral muziekje erbij vind ik zelf ook wel leuk, ik heb zelfs van die speakers die je tegen de muur van je douche plakt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:11 schreef kuolema het volgende:
Maar waar ik nu woon mag ik geen alcohol
Dat was een (flauw) grapje.quote:
Zo'n badje past al snel in je doucheruimte (ik heb 'm ook):quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:01 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik heb geen bad en hou ook niet van in bad gaan. Lekker weken in je eigen lichaamsvuil. Het is misschien een optie om zo'n opblaasbare aan te schaffen maar dat kan ik eigenlijk nergens kwijt.
Heb ik niet zo'n behoefte aan. Als ik het al doe lukt het toch meestal niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:09 schreef herverwijderd het volgende:
Oh, en masturberen onder de douche. Als je het vaak genoeg doet gaat je brein het geluid van de douche misschien juist met iets leuks associëren?
Ik douche al meestal met muziek. Disneyliedjes vooral, lekker meezingen. Ook dan vind ik douchen niet leuk. En als ik me niet goed voel kan ik niet tegen muziek.quote:
Jazeker, ga ik wel weer eens doen. Een feestje houden onder de douche. Heb toevallig vandaag nieuwe speakers voor mijn mobiel ontvangen, o.a. voor in de badkamer.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:13 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Shit, maar toch, het proberen waard met iets alcoholvrijs toch? Vooral muziekje erbij vind ik zelf ook wel leuk, ik heb zelfs van die speakers die je tegen de muur van je douche plakt.
Dat heb ik geprobeerd (en doe ik nog steeds wel eens als het in de avond niet is gelukt), maar dan heb ik juist nog meer de neiging om het uit te stellen omdat ik meer tijd heb. 's Avonds voelt gewoon beter. Het klopt wel dat ik 's ochtends meer energie heb dan 's avonds. Maar 's avonds dus meer een stok achter de deur omdat ik graag naar bed wil en dat pas kan als ik gedoucht heb.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:15 schreef Lienekien het volgende:
Is het een idee om ‘s ochtends te douchen? ’s Avonds zal de energie een beetje op zijn en dan kost het je waarschijnlijk meer moeite om je ertoe te zetten.
Verder dacht ik aan een zachte badjas onder handbereik.
Ik zou dan minder het gevoel hebben dat ik schoon word denk ik. Ik kan wel mijn douchekop loshalen en dan in de douche alleen mijn haren wassen. Zal eens proberen hoe ik me daarbij voel. Ook dat zal ik vervelend vinden, want ik was bijvoorbeeld bijna elke avond mijn gezicht en dat vind ik ook al vervelend.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wassen met een washandje.
Per lichaamsdeel en meteen afdrogen. Dan volgende lichaamsdeel
Haren wassen onder de kraan.
Het is nooit heel koud, ik heb een heel warm appartementje. Op dit moment 25.5 graden C bijvoorbeeld en in de badkamer is het niet kouder. Maar ik ben een koukleum dus dit is alsnog een handige tip. Het past alleen niet met de volgorde waarin ik alles wasquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:18 schreef Magica het volgende:
Als het heel koud is in de badkamer je haar vast droogmaken of in een handdoek terwijl de douche nog aanstaat op je rug, kun je de voorkant ook vast afdrogen en krijg je het niet zo koud
Mijn haar wordt snel vet dus het wassen is echt nodig na twee dagen. Ik vind mezelf overigens nooit naar zweet stinken, dus ik vind elke dag ook niet nodig. Dat is ook niet goed voor je huid en haar. In de zomer douche ik wel eens extra, mijn haar houd ik dan droog en dat vind ik ook een stuk minder naar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
Misschien niet je haar wassen, je hoofd zeg maar droog laten? Ik doe doordeweeks altijd gewoon snel snel alleen m'n body.
Gewoon washandje kan ook prima. Je hoeft echt niet elke dag of ochtend te douchen hoor. Als je van jezelf goed schoon bent dan is er ook geen probleem. Niet iedereen trouwens, sommige mensen zweten en stinken ontzettend van hunzelf. Dus toen heb ik besloten het niet zelf te gaan proberen. Zelfs als het werkt heb ik er die overgangsperiode met vet plakkend dun haar er niet voor over. En het schijnt ook te gaan ruiken.
Ik zal over een badje nadenken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo'n badje past al snel in je doucheruimte (ik heb 'm ook):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar gewoon wassen met washand is net zo goed, en haren wassen is vooral een kwestie van afbouwen.
Als dit serieus een probleem of een deel van de oplossing voor je zou zijn dan is het toch de moeite waard om alternatieven te onderzoeken. Douchen is echt niet de enige optie, en "nooit meer haren wassen" niet het enige alternatief. Minder haren wassen is vaak goed haalbaar. Haren wassen met een teiltje kan ook (doe ik soms). Er bestaat ook zoiets als 'droogshampoo'. En er zijn vast nog meer opties.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:51 schreef kuolema het volgende:
Ik heb video's gezien van mensen die minstens een maand hun haren niet wasten met shampoo en voor hen bleef het vreselijk qua vetheid.
Ik verlang terug naar die tijd. Mensen geven je nu ook weer ongevraagd een knuffel tijdens een verjaardag. Ik wil dat niet.quote:
Dit wilde ik voorstellen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:09 schreef herverwijderd het volgende:
Oh, en masturberen onder de douche. Als je het vaak genoeg doet gaat je brein het geluid van de douche misschien juist met iets leuks associëren?
Oh ja, hier was ik vergeten op te reageren. Dank je wel, ik ga die proberen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was een (flauw) grapje.
Wat in de zorg gebruikt wordt voor mensen die niet vaak onder de douche kunnen, is dit schuim:
https://www.senishop.nl/i(...)oduct&product_id=115
Vroeger waren er hele volksstammen die geen douche of bad hadden, die werden ook schoon met water, zeep en een washandje.
Een schattig Forumbeest, wie wil daar nu niet mee knuffelen? Je roept het ook wel een beetje over jezelf af, natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar die tijd. Mensen geven je nu ook weer ongevraagd een knuffel tijdens een verjaardag. Ik wil dat niet.
Kom maar even dan....quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:06 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Een schattig Forumbeest, wie wil daar nu niet mee knuffelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom maar even dan....Ik had het me anders voorgesteld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere dag nieuwe kleren is hygiënischer dan iedere dag douchen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:29 schreef Aadil het volgende:
Ik dacht dat de meeste Nederlanders toch wel minimaal 1 keer per dag douchte. Alleen al voor je medemens wel zo prettig.
Dat jij niet meer fris ruikt binnen een dag hoeft niet op te gaan voor andere mensen toch?quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:29 schreef Aadil het volgende:
Ik dacht dat de meeste Nederlanders toch wel minimaal 1 keer per dag douchte. Alleen al voor je medemens wel zo prettig.
Beide.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:51 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Iedere dag nieuwe kleren is hygiënischer dan iedere dag douchen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:50 schreef junkiesietze het volgende:
Vind je in de regen lopen ook vervelend dan? en hoe zorg je ervoor dat je niet gaat stinken?
Gebruik je wel zeep?
Als je doucht, doe je dat dan 's ochtends of 's avonds?
ik douche 2x per dag, heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wtfquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:27 schreef DoubleDip het volgende:
een keer of 2 is ook best goed als je verder niet veel zweet of sport
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |