Staat on hold.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Maatje hoe zit het nou hiermee, dit bericht is al best oud inmiddels???
iets minder van twitter halen denk ik.quote:
Wat zei je? En dan nog gaan schelden met 'racistje' ook, valt me vies van je tegen dit soort persoonlijke aanvallen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]Het interesseert me weinig maar heb toch wat meer vertrouwen in een Twente watcher dan in een racistje die z'n afspraken niet nakomt zoals jij.
[ afbeelding ]
Hazard mag ook weg bij Realquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zlatan Ibrahimovic (41) vertrekt bij AC Milan, afscheid lekt uit door tekst op reclamebord
We hadden toch nog een spits nodig?
Dan kunnen we ook voor Sjaak Swart gaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zlatan Ibrahimovic (41) vertrekt bij AC Milan, afscheid lekt uit door tekst op reclamebord
We hadden toch nog een spits nodig?
messi en ramos ook weg bij psgquote:
Snuif weer binnen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Waar blijven de aankopen?
O wacht de RVC heeft geen autorisatie om aankopen goed te keuren
Is het geld soms op?
debieltjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Waar blijven de aankopen?
O wacht de RVC heeft geen autorisatie om aankopen goed te keuren
Is het geld soms op?
Die kan er echt helemaal niets meer vanquote:
Dat is niet schelden maar een mening, sportief dat je toch je weddenschap nakomt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat zei je? En dan nog gaan schelden met 'racistje' ook, valt me vies van je tegen dit soort persoonlijke aanvallen.
als die al verder gaat. Heb je echt niks aan.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kan er echt helemaal niets meer vanspeelt komend seizoen bij Anderlecht ofzo.
Ik vind dit toch wel jammer. Aan de andere kant heb ik sterk het gevoel dat hij niet past daar.quote:
Waarom dan? Bijna overal gefaald.quote:Op zondag 4 juni 2023 13:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel jammer. Aan de andere kant heb ik sterk het gevoel dat hij niet past daar.
Dit lees ik constant, maar dat valt toch harstikke mee?quote:
Volg je het nieuws niet...quote:Op zondag 4 juni 2023 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit lees ik constant, maar dat valt toch harstikke mee?
Heracles van een Eerste Divisie club naar een stabiele Eredivisieclub geleid. Bij Vitesse speelde die in de top 5, bij Maccabi goede resultaten en vervolgens bij Ajax gewoon een heel goed seizoen in mijn ogen. Echt een verademing na jaren dramatisch voetbal.
Bij Dortmund dan ontslagen, maar daarna bij Leverkusen weer Champions League gehaald. Hij heeft daar meerdere jaren gezeten. Tenslotte bij Lyon was het dan minder, maar of dat überhaupt een match was?
Ik vind die Knutsen wel een interessante, maar ook gewaagde optie voor Ajax. Als dat niks wordt, zou ik geen problemen mee hebben als Bosz het weer wordt.
Eigenlijk alleen bij Heracles en deels bij Leverkusen goed gedaan. Verder allemaal geen geweldige prestaties hoor. Eerder doorsnee/redelijk of ondermaatse prestaties.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heracles van een Eerste Divisie club naar een stabiele Eredivisieclub geleid. Bij Vitesse speelde die in de top 5, bij Maccabi goede resultaten en vervolgens bij Ajax gewoon een heel goed seizoen in mijn ogen. Echt een verademing na jaren dramatisch voetbal.
Bij Dortmund dan ontslagen, maar daarna bij Leverkusen weer Champions League gehaald. Hij heeft daar meerdere jaren gezeten. Tenslotte bij Lyon was het dan minder, maar of dat überhaupt een match was?
Ik vind die Knutsen wel een interessante, maar ook gewaagde optie voor Ajax. Als dat niks wordt, zou ik geen problemen mee hebben als Bosz het weer wordt.
Bosz komt nu echt niet meer.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij Vitesse echt wel goed gepresteerd hoor. Europees voetbal, winterkampioen.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen bij Heracles en deels bij Leverkusen goed gedaan. Verder allemaal geen geweldige prestaties hoor. Eerder doorsnee/redelijk of ondermaatse prestaties.
Nou ja, die EL finale die (met flink wat geluk) werd behaald uiteraard. Maar hij werd dan weer geen kampioen.
Ik vind het allemaal niet bijzonder nog even los van het gatenkaas voetbal wat hij speelt. Ik zou er echt niet om treuren dat hij naar PSV gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |