abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209372571
quote:
Vetorecht trainer vervalt
Sterker nog, in tegenstelling tot de ingespeelde tandem Marc Overmars en Erik ten Hag, die als voetbaldirecteur en hoofdtrainer beiden een vetorecht hadden als het om transfers ging, stelde Mislintat dat het voortaan waarschijnlijk anders gaat in Amsterdam. ,,De trainer is er verantwoordelijk voor een zo sterk en fit mogelijk elftal te creëren. Ik ben samen met het hoofd scouting verantwoordelijk voor de transfers. En als we naar de vorige zomer kijken, hebben we een duidelijke reden om het zo te doen.’’
Mislintat deelt nog even een sneer uit aan Schreuder
  vrijdag 2 juni 2023 @ 09:43:23 #102
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209372628
Zolang Mislintat seinen Schwanz maar in die Hose laat.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_209372650
quote:
Ik vind 10,11 maanden wel weer lang, dan had je het als Ajax ook wel eerder rond kunnen maken lijkt me. :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209372673
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Mislintat deelt nog even een sneer uit aan Schreuder
Lijkt me ook prima te werken als je een trainer hebt die in de huisstijl/speelstijl van de club past. Dan kom je nooit in de situatie dat een speler niet in te passen zou zijn.

Het wordt anders als je net als PSV met Schmidt je speelstijl radicaal omgooit.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209372707
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan m niet lezen want premium, maar Driessen gaat er in zijn column uiteraard met gestrekt been in tegen Mislintat. Die grossiert bij het vertrek van Heitinga in huichelarij :7
Ja, de Telegraaf kiest altijd tegenstanders. De reden is meestal totaal onduidelijk. Maar de Telegraaf was ook ontzettend anti-Ten Hag, dus ik heb erg veel vertrouwen in Mislintat.
pi_209372782
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:50 schreef 297534 het volgende:

[..]
Ja, de Telegraaf kiest altijd tegenstanders. De reden is meestal totaal onduidelijk. Maar de Telegraaf was ook ontzettend anti-Ten Hag, dus ik heb erg veel vertrouwen in Mislintat.
Die krant leeft letterlijk door drama. Drama levert clicks op. Met tegenstanders creëer je drama en dat levert dus geld op.

Ik neem ze sowieso al niet meer serieus wat betreft transfergeruchten. Gewoon de bekende mensen op twitter volgen.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 juni 2023 @ 10:01:59 #107
364681 over_hedge
pi_209372815
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:57 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Die krant De media ]leeft letterlijk door drama. Drama levert clicks op. Met tegenstanders creëer je drama en dat levert dus geld op.

Ik neem ze sowieso al niet meer serieus wat betreft transfergeruchten. Gewoon de bekende mensen op twitter volgen.
Fixed
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 11:04:12 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209373421
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vind 10,11 maanden wel weer lang, dan had je het als Ajax ook wel eerder rond kunnen maken lijkt me. :D
Hij had nog een contract.
pi_209373524
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:43 schreef -XOR- het volgende:
Zolang Mislintat seinen Schwanz maar in die Hose laat.
Nee doe maar niet. Arme Brutil :o
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 11:26:08 #110
80382 manny
30 is best veel
pi_209373634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:07 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Schalke uit en Lyon uit werd je gewoon weggespeeld en scheelde het heel weinig of Ajax had die finale nooit gehaald.
Eens. En bij voetbal hangt het vaak ook echt van de details af. In die campagne kreeg Lyon nog een reuzekans vlak voor tijd, terwijl ze thuis echt weggespeeld werden door ons. Schalke uit hoeven we het niet over te hebben. Hoe we daar ooit doorheen zijn gekomen..., Maar ook in het seizoen van Real en Juventus heb je net die laatste bal nodig tegen Benfica in blessuretijd om de poule door te komen...de marges zijn zo klein..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_209373718
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Het lastige is dat Mislintat al die belangrijke keuzes moet maken zonder dat hij de mensen en de club heel goed kent, dat is wel een dingetje
Andersom bleek toch tot gigantische miskleunen te leiden, dus misschien is dit juist de verfrissende blik die je nodig hebt.

Eigenlijk geloof ik niet zo in "de club heel goed kennen", meer in een goed of slecht beoordelingsvermogen. Ten Hag was geen Ajax-man en vooraf had ik wel twijfels of hij het "Ajax-voetbal" ook goed zou kunnen uitvoeren (met Utrecht speelde hij heel anders), en hij deed juist dat ook geweldig.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 11:35:44 #112
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209373738
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Andersom bleek toch tot gigantische miskleunen te leiden, dus misschien is dit juist de verfrissende blik die je nodig hebt.

Eigenlijk geloof ik niet zo in "de club heel goed kennen", meer in een goed of slecht beoordelingsvermogen. Ten Hag was geen Ajax-man en vooraf had ik wel twijfels of hij het "Ajax-voetbal" ook goed zou kunnen uitvoeren (met Utrecht speelde hij heel anders), en hij deed juist dat ook geweldig.
Het kan ook juist verfrissend zijn om eens oude patronen te doorbreken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_209373772
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:07 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Schalke uit en Lyon uit werd je gewoon weggespeeld en scheelde het heel weinig of Ajax had die finale nooit gehaald.
Dat is wel een beetje een eigen leven gaan leiden hoor, op basis van xG was het over twee wedstrijden in beide gevallen terecht (daar heb ik destijds veel discussies over gevoerd :')). Neemt niet weg dat er genoeg hachelijke momenten waren en je zeker ook uitgeschakeld had kunnen worden.

En zelfs als je verliest van Schalke haal je nog kwartfinale EL en 80 punten in de competitie (weet niet meer hoe het zat met puntverlies na de wedstrijden tegen Lyon maar wellicht word je dan wel kampioen), en met helemaal niet zo'n geweldig team. Zou ik voor volgend seizoen voor tekenen.
pi_209373807
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het kan ook juist verfrissend zijn om eens oude patronen te doorbreken.
Ook dat, daar doel ik in het eerste deel van mijn post op. Echt het voetbal radicaal veranderen blijkt wel lastig bij Ajax. Bepaalde dingen in het Ajax-DNA moet je ook wel behouden wmb. Spelers uit de jeugdopleiding hebben vaak wel goed tactisch inzicht, debuteren vaak goed, en presteren elders ook vaak goed.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 11:51:18 #115
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_209373895
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Daar heb je ook wel gelijk in. Je bent in vorm vandaag
  vrijdag 2 juni 2023 @ 11:52:05 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209373906
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ook dat, daar doel ik in het eerste deel van mijn post op. Echt het voetbal radicaal veranderen blijkt wel lastig bij Ajax. Bepaalde dingen in het Ajax-DNA moet je ook wel behouden wmb. Spelers uit de jeugdopleiding hebben vaak wel goed tactisch inzicht, debuteren vaak goed, en presteren elders ook vaak goed.
Alleen Ten Hag al heeft z'n team zo vaak aangepast aan het materiaal, dat hele Ajax dna vind ik wat overdreven, als je dan toch wat wil noemen is het aanvallend aantrekkelijk voetbal en daarmee winnen.
pi_209373922
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Alleen Ten Hag al heeft z'n team zo vaak aangepast aan het materiaal, dat hele Ajax dna vind ik wat overdreven, als je dan toch wat wil noemen is het aanvallend aantrekkelijk voetbal en daarmee winnen.
het sprookje van Ajax DNA werkt alleen als het goed gaat
nu heb je er eerder last van
  vrijdag 2 juni 2023 @ 12:01:12 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209374023
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]
het sprookje van Ajax DNA werkt alleen als het goed gaat
nu heb je er eerder last van
Als het goed gaat kraait er geen haan naar.
pi_209374080
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 11:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Dat is wel een beetje een eigen leven gaan leiden hoor, op basis van xG was het over twee wedstrijden in beide gevallen terecht (daar heb ik destijds veel discussies over gevoerd :')). Neemt niet weg dat er genoeg hachelijke momenten waren en je zeker ook uitgeschakeld had kunnen worden.

En zelfs als je verliest van Schalke haal je nog kwartfinale EL en 80 punten in de competitie (weet niet meer hoe het zat met puntverlies na de wedstrijden tegen Lyon maar wellicht word je dan wel kampioen), en met helemaal niet zo'n geweldig team. Zou ik voor volgend seizoen voor tekenen.
Zowel Schalke als Lyon uit waren inderdaad rare wedstrijden in de zin dat Ajax de boel volledig onder controle had en de betere ploeg was, totdat beide ploegen uit het niets scoorden en er volgens veel onzekerheid bij Ajax insloop.
pi_209374501
Ik vond bijna elke wedstrijd van Ajax onder Bosz echt een genot om naar te kijken. Ik ging er echt weer voor zitten. Vooral de topwedstrijden in de eredivisie en tegen Kopenhagen, Schalke en Lyon. Van mij mag hij terugkomen. Vergeet ook niet: materiaal en mogelijkheden was toen wel stuk minder dan nu.
pi_209374512
Las dat Bosz gisterenavond in Eindhoven is gesignaleerd, maar denk een afleidingsmanoeuvre of gewoon fake news van wat domme lampjes.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209374523
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Las dat Bosz gisterenavond in Eindhoven is gesignaleerd, maar denk een afleidingsmanoeuvre of gewoon fake news van wat domme lampjes.
Zijn wel foto’s van
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209374543
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zijn wel foto’s van
Maar samen met Mo Allach wat het dan weer vreemd maakt.
pi_209374610
Ook foto's zijn te manipuleren zoals je weet....
Allemaal cabaretteketet!
pi_209374653
Hij is helemaal vrij momenteel, toch logisch dat hij meerdere clubs afgaat voor een sollicitatie gesprek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')