abonnement Unibet Coolblue
pi_209360730
VS-parlement keurt deal schuldenplafond goed en stemt voor verhoging

Een meerderheid in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft gestemd voor de verhoging van het schuldenplafond van de overheid. De onlangs gesloten deal is daarmee goedgekeurd door het parlement in de Verenigde Staten.
Bij het uitblijven van een goedkeuring door het Congres dreigden de Verenigde Staten binnenkort zonder geld te komen zitten. Dat zou grote chaos op financiële markten hebben veroorzaakt.

Vooral onder conservatieven binnen de Republikeinse partij, die vinden dat de overheid meer moet besparen, was er nog enig verzet tegen de deal. Sommige progressieve Democraten stemden tegen, uit onvrede met werkvereisten voor deelnemers aan een federaal voedselhulpprogramma. De tegenstanders waren uiteindelijk met 117, tegenover 314 ja-stemmers.

De Democratische Amerikaanse president Joe Biden en de Republikeinse voorzitter van het Huis van Afgevaardigden, Kevin McCarthy, hadden zaterdag een akkoord gesloten over het schuldenplafond. Daarin staat onder meer dat de schuldenlast van de federale staat tot 1 januari 2025 boven het eerder vastgelegde plafond van 31,4 biljoen dollar mag stijgen.

De deal gaat nu nog naar de Senaat om goed te keuren. Daar zijn de Democraten in de meerderheid.

Bron

Amerika; Land van de onbegrensde schulden?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_209360833
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_209360889
Zolang er nog steeds wordt uitgeleend aan hun stopt ditnooit
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 juni 2023 @ 12:52:16 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209361220
De Republikeinen zullen blij zijn dat Biden een seniele Alzheimerpatient is die niet zelfstandig zijn veters kan strikken.


Want anders waren ze nog veel gruwelijker voor lul gezet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209361240
En "gewone" mens ben je de lul met schulden.


Misschien dat deze man een kan helpen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209361292
quote:
Jemig :{ die is ook alweer 35 jaar oud :')
Mijn jeugd. Wat doe je ;(
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_209361726
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 12:53 schreef schommelstoel het volgende:
En "gewone" mens ben je de lul met schulden.

Misschien dat deze man een kan helpen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan, of deze baas: :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_209367990
twitter
pi_209368087
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 13:32 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Dat kan, of deze baas: :D
[ afbeelding ]
Die zuigt Putin's lul tegenwoordig.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_209369901
Hoeft geen probleem te zijn als Trump netjes zijn belastingen betaalt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')