Met een kubus bezigquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:48 schreef humpty het volgende:
Krijg ineens Sacha en Bern op de streams ...zijn er dus nog wel
Als moeder zijnde zou het niet eens in m'n hoofd opkomen (m'n kleinkids een jaar niet zien is bijna nog erger).quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het sowieso belachelijk dat mensen met kinderen daar in gaan zitten.
Ja, maar ikke ikke ikke...quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het sowieso belachelijk dat mensen met kinderen daar in gaan zitten.
Bern heeft een pinguīn loopje jaquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:49 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha zit weer driftig aan de kubus te draaien en Bern ligt er weer naast op de bank.
Die vaak zo verdrietige en/of afwezige blik vind ik gewoon zielig...
Wat me opviel (zal echt niet van de laatste tijd zijn denk ik) is dat Bern ook 'apart' loopt, stram/stijf, niet soepel zoals je van een gymleraar toch ergens mag verwachten.
jaaa dat is een goede omschrijving, het komt bij mij over of hij iets aan zijn motoriek heeft dat niet helemaal oke isquote:
naar huis gaanquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Eunice heeft gemaild' om iets te mogen doen op de verjaardag van haar dochter
Oja hmmmm gisteren (of iig kortgeleden) dacht ik nog dat ze meer afgevallen leek.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch echt wel afgevallen![]()
en ook zulke goede tafelmanieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |