hoe ze dood gemaakt worden is pas vies om te zienquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe ze die kip schoonmaken en insmeren bleeeh vies om te zien.
Alleen al de snelheid van afleveren is verdacht.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:56 schreef Varen het volgende:
Fietspomp en bandensplakset zijn gearriveerd
maar op een houten plank doe je dit soort dingen ( meestal) nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou een houten plank niet snel met chloor schoonmaken die geur trekt daar volgens mij helemaal in
O Steam 2 hoe Zoë er uit ziet nu
En bovendien zijn er amper eliminaties want anders had ze allang eens op die stip gestaan en zo iedereen een ronde verderquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, en dan Babs die zegt dat ze zelf juist denkt dat dat komt omdat Zoe heel lief is..
Die zien haar als geen enkele concurrentie in een eventuele finale, useful idiot is wat ze is voor velen daar.
Zeg maar dat alles minder spontaan is dan het lijkt, de bemoeienis met manipulatie vanuit K5 is groot.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:59 schreef Kakadylo het volgende:
Het jammere aan dit format is dat men elkaar de waarheid niet durf te vertellen want zijn daarmee bang zijn voor hun eigen hachje. Vergelijk het met een ruzie waarbij een derde persoon ingrijpt en diegene het vervolgens gedaan heeft. Iemand als Babs of Isaac kan bij iedere persoon een persoonlijke band creëren door diegene volop in de reet te kruipen. Zou je vervolgens echter tegen die figuur waarover het gaat zeggen wat zij allemaal achter de schermen (tegen anderen) oreren dan heb je de poppen aan het dansen. Maar dat gebeurt dus niet zo snel omdat jij het dan gedaan hebt. Daardoor kunnen dat soort 'peoplesmanagers' hun act blijven uitvoeren terwijl iedereen het eigenlijk wel aanvoelt maar je het toch niet wil geloven want je had zulke goede gesprekken met die persoon. Leg dus die kaarten maar eens heel direct op tafel want dan breekt de pleuris uit. Iemand die de streams ziet krijgt vanuit meerdere hoeken informatie mee terwijl zijzelf enkel vanuit 'ik' of 'hearsay'
Inderdaad vlees snij je niet op een houten plank. Daar trekken de bacteriën in. Kan je het wel schoonmaken.... maar toch.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:00 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar op een houten plank doe je dit soort dingen ( meestal) niet
FEBO komt sowieso over als een amateuristische bende en met x1 (ipv x5 of x10) ben jijzelf de enige hoofdschuldige hierinquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat de febo ook liever had gehad dat die prijzenpot voor activiteiten uit dat maandelijkse boek ipv van duizenden euros aan kleding. Dat eeuwige geshop levert geen TV op maar wel weer een shitload aan administratie voor achter.
Die zullen tegen het einde aan in een treinvaart komen, ze hebben geleerd dat je de groep niet te snel té klein maakt, wat je met BB ziet (Altijd saaie laatste weken)quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En bovendien zijn er amper eliminaties want anders had ze allang eens op die stip gestaan en zo iedereen een ronde verder
quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:10 schreef Varen het volgende:
Erik gaat zich mengen in de fiets reparatie
Heb het niet gezien maar Babs kan 'koudheid' omzetten in acteerwerk terwijl Wendy zich gedraagt naar hoe ze zich daadwerkelijk voelt. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het een beter is dan het ander maar die twee verschillen behoorlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:40 schreef Varen het volgende:
Zag je de blik van Wendy, tijdens knuffel van Babette
Ook wel 'Achterhuis' genoemdquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vertelt dat sinds haar maand alle stellingen eerst voorgelegd moeten worden aan 'achter'
Dat was precies wat er gebeurde. Babette knuffelt met iedereen, maar of het oprecht is... Van Wendy hoefde deze knuffel niet echt, was mijn indrukquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar Babs kan 'koudheid' omzetten in acteerwerk terwijl Wendy zich gedraagt naar hoe ze zich daadwerkelijk voelt. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het een beter is dan het ander maar die twee verschillen behoorlijk.
'En jij loopt achter een stom kind van 22 aan' (doe het nou eens Erik!)quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Was het rubbertje eraf gegaan?"
Jasper: "Ja"
Isaac: "Weet ie niet, hij heeft nog nooit een rubbertje gezien!"
Die onzin moet ze thuis maar doenquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:23 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice wil van de verjaardag van haar dochter een feest maken, ze wordt 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |