abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209360683
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe ze die kip schoonmaken en insmeren bleeeh vies om te zien.
hoe ze dood gemaakt worden is pas vies om te zien
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  donderdag 1 juni 2023 @ 11:59:04 #152
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209360688
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 11:56 schreef Varen het volgende:
Fietspomp en bandensplakset zijn gearriveerd
Alleen al de snelheid van afleveren is verdacht.
Iets zegt mij dat het gewoon al aanwezig was in K5, maar is gebruikt voor een TV momentje stelling.
pi_209360693
Het jammere aan dit format is dat men elkaar de waarheid niet durf te vertellen want zijn daarmee bang zijn voor hun eigen hachje. Vergelijk het met een ruzie waarbij een derde persoon ingrijpt en diegene het vervolgens gedaan heeft. Iemand als Babs of Isaac kan bij iedere persoon een persoonlijke band creëren door diegene volop in de reet te kruipen. Zou je vervolgens echter tegen die figuur waarover het gaat zeggen wat zij allemaal achter de schermen (tegen anderen) oreren dan heb je de poppen aan het dansen. Maar dat gebeurt dus niet zo snel omdat jij het dan gedaan hebt. Daardoor kunnen dat soort 'peoplesmanagers' hun act blijven uitvoeren terwijl iedereen het eigenlijk wel aanvoelt maar je het toch niet wil geloven want je had zulke goede gesprekken met die persoon. Leg dus die kaarten maar eens heel direct op tafel want dan breekt de pleuris uit. Iemand die de streams ziet krijgt vanuit meerdere hoeken informatie mee terwijl zijzelf enkel vanuit 'ik' of 'hearsay'
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_209360704
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 11:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zou een houten plank niet snel met chloor schoonmaken die geur trekt daar volgens mij helemaal in

O Steam 2 hoe Zoë er uit ziet nu _O-
maar op een houten plank doe je dit soort dingen ( meestal) niet
pi_209360731
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, en dan Babs die zegt dat ze zelf juist denkt dat dat komt omdat Zoe heel lief is.. :')

Die zien haar als geen enkele concurrentie in een eventuele finale, useful idiot is wat ze is voor velen daar.
En bovendien zijn er amper eliminaties want anders had ze allang eens op die stip gestaan en zo iedereen een ronde verder
  donderdag 1 juni 2023 @ 12:03:42 #156
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209360738
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 11:59 schreef Kakadylo het volgende:
Het jammere aan dit format is dat men elkaar de waarheid niet durf te vertellen want zijn daarmee bang zijn voor hun eigen hachje. Vergelijk het met een ruzie waarbij een derde persoon ingrijpt en diegene het vervolgens gedaan heeft. Iemand als Babs of Isaac kan bij iedere persoon een persoonlijke band creëren door diegene volop in de reet te kruipen. Zou je vervolgens echter tegen die figuur waarover het gaat zeggen wat zij allemaal achter de schermen (tegen anderen) oreren dan heb je de poppen aan het dansen. Maar dat gebeurt dus niet zo snel omdat jij het dan gedaan hebt. Daardoor kunnen dat soort 'peoplesmanagers' hun act blijven uitvoeren terwijl iedereen het eigenlijk wel aanvoelt maar je het toch niet wil geloven want je had zulke goede gesprekken met die persoon. Leg dus die kaarten maar eens heel direct op tafel want dan breekt de pleuris uit. Iemand die de streams ziet krijgt vanuit meerdere hoeken informatie mee terwijl zijzelf enkel vanuit 'ik' of 'hearsay'
Zeg maar dat alles minder spontaan is dan het lijkt, de bemoeienis met manipulatie vanuit K5 is groot.
En dat moet wel, anders zou er helemaal niets meer gebeuren daar dan gezellig de tijd uitzitten.
pi_209360749
Gaat niet zo handig met de fiets☺️
het water roept
pi_209360759
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 12:00 schreef schizolientje het volgende:

[..]
maar op een houten plank doe je dit soort dingen ( meestal) niet
Inderdaad vlees snij je niet op een houten plank. Daar trekken de bacteriën in. Kan je het wel schoonmaken.... maar toch.
pi_209360772
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat de febo ook liever had gehad dat die prijzenpot voor activiteiten uit dat maandelijkse boek ipv van duizenden euros aan kleding. Dat eeuwige geshop levert geen TV op maar wel weer een shitload aan administratie voor achter.
FEBO komt sowieso over als een amateuristische bende en met x1 (ipv x5 of x10) ben jijzelf de enige hoofdschuldige hierin
pi_209360797
‘Er zijn mensen die ik het niet gun, ik gun iedereeen altijd alles hoor.’
pi_209360805
Jeff gaat op rood voor de 1000 euro.
  donderdag 1 juni 2023 @ 12:10:20 #162
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209360815
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 12:03 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
En bovendien zijn er amper eliminaties want anders had ze allang eens op die stip gestaan en zo iedereen een ronde verder
Die zullen tegen het einde aan in een treinvaart komen, ze hebben geleerd dat je de groep niet te snel té klein maakt, wat je met BB ziet (Altijd saaie laatste weken)
pi_209360818
Erik gaat zich mengen in de fiets reparatie
het water roept
  donderdag 1 juni 2023 @ 12:11:56 #164
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209360830
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 12:10 schreef Varen het volgende:
Erik gaat zich mengen in de fiets reparatie
_O-
Bandje plakken, of ventieltje vervangen.
pi_209360862
Erik: "Was het rubbertje eraf gegaan?"
Jasper: "Ja"
Isaac: "Weet ie niet, hij heeft nog nooit een rubbertje gezien!"
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_209360865
Zoë vertelt dat sinds haar maand alle stellingen eerst voorgelegd moeten worden aan 'achter'
pi_209360866
Serieus, ik ben een alleenstaande 70 plusser ( gelukkige) en moet er niet aan denken dat 3 man zich zouden bemoeien met het op pompen van mijn fietsband. Tobben gewend en los het zelf op in de meeste gevallen. Pomp met verschillende ventielaansluitingen, eerst een pompen en een nachie kijken of t uberhaupt lek is
pi_209360871
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 11:40 schreef Varen het volgende:
Zag je de blik van Wendy, tijdens knuffel van Babette
Heb het niet gezien maar Babs kan 'koudheid' omzetten in acteerwerk terwijl Wendy zich gedraagt naar hoe ze zich daadwerkelijk voelt. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het een beter is dan het ander maar die twee verschillen behoorlijk.
pi_209360890
Babette, Eunice, Janet en Zoë zitten in/op de cabana
Zoë lijkt nog bruiner in haar gezicht dan eerst....... met witte handen en benen..... sorry maar het is werkelijk geen gezicht
pi_209360913
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vertelt dat sinds haar maand alle stellingen eerst voorgelegd moeten worden aan 'achter'
Ook wel 'Achterhuis' genoemd
Of mag je dat weer niet zeggen?

:D
pi_209360915
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 12:17 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Heb het niet gezien maar Babs kan 'koudheid' omzetten in acteerwerk terwijl Wendy zich gedraagt naar hoe ze zich daadwerkelijk voelt. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het een beter is dan het ander maar die twee verschillen behoorlijk.
Dat was precies wat er gebeurde. Babette knuffelt met iedereen, maar of het oprecht is... Van Wendy hoefde deze knuffel niet echt, was mijn indruk
het water roept
pi_209360920
Eunice wil van de verjaardag van haar dochter een feest maken, ze wordt 15.
Eunice heeft een heel verhaal over hoe belangrijk deze dag in Mexico is.
ik heb het even nagekeken, en het is zo :)

Verjaardag in Mexico: volwassen op je 15e
Een ander groot feest in Mexico is de quinceañera; als een meisje 15 jaar wordt, is ze jongvolwassen. Het meisje krijgt al heel vroeg een serenade in huis, tijdens de kerkmis draagt ze een soort bruidsjurk en haar vrienden en vriendinnen treden op als getuigen
pi_209360971
zeg dat morrie.. je praat heel heel erg veel in jezelf :R
pi_209360973
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Was het rubbertje eraf gegaan?"
Jasper: "Ja"
Isaac: "Weet ie niet, hij heeft nog nooit een rubbertje gezien!"
'En jij loopt achter een stom kind van 22 aan' (doe het nou eens Erik!)
  Moderator donderdag 1 juni 2023 @ 12:31:22 #175
18653 crew  D.
pi_209360976
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 12:23 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice wil van de verjaardag van haar dochter een feest maken, ze wordt 15.
Die onzin moet ze thuis maar doen :Y

Dat ze voor familie zingen is al belachelijk genoeg :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')