volgens mij bijna standaard dat ze een uur op die kamer moeten blijven.quote:
Volgens mij is het zo dat er iedere keer dat ze op hun kamer moeten blijven gelijk 'onderhoud gepleegd' wordt aan camera's e.d.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij bijna standaard dat ze een uur op die kamer moeten blijven.
laatste keer was het dacht ik dat het nog langer dan een uur was..
Ja dat kan zeker, maar laatst was het 2 dagen achter elkaar een uur op de kamer. Of ze hadden gewoon veel werk om iets te maken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat er iedere keer dat ze op hun kamer moeten blijven gelijk 'onderhoud gepleegd' wordt aan camera's e.d.
Laatst zei Jeff ook nadat ze weer de loods in mochten dat er een nieuwe camera hing op een nieuwe plek.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat er iedere keer dat ze op hun kamer moeten blijven gelijk 'onderhoud gepleegd' wordt aan camera's e.d.
Ja die wordt daar idd steeds dikker en dikkerquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vast en zeker die dikke half blinde muis
Ach, zat dichterbij dan de vorige TTquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:D.![]()
2 uur te laat, maar dat mag de pret van een eliminatie niet drukken.
Ja dat camerawerk gaat vandaag weer lekkerquote:
Toch vind ik het vreemd dat er op dat lovers puzzelstukje foto’s van Jasper en Wanda hangen. Zou hij toch nog iets hebben gehoord van haar?quote:
Ja want eerder wilde hij daar geen uitspraken over doenquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat er op dat lovers puzzelstukje foto’s van Jasper en Wanda hangen. Zou hij toch nog iets hebben gehoord van haar?
Ze wisten toch zelf dat ze iets hadden toen Wanda eruit ging? En die foto's zijn volgens mij van de fotoshoot.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat er op dat lovers puzzelstukje foto’s van Jasper en Wanda hangen. Zou hij toch nog iets hebben gehoord van haar?
Er moet iets van info zijn geweest.. al begrijp ik dan weer niet dat hij met Wendy heeft geslapen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want eerder wilde hij daar geen uitspraken over doen
Hij weet dat het uit is met Ivor, daar heeft hij persoonlijk aan meegeholpen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze waren geen lovers toen Wanda eruit gingquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze wisten toch zelf dat ze iets hadden toen Wanda eruit ging? En die foto's zijn volgens mij van de fotoshoot.
Dus zo bijzonder vind ik het eigenlijk niet.
Dat was toen hij iets deed wat hij niet meer wistquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er moet iets van info zijn geweest.. al begrijp ik dan weer niet dat hij met Wendy heeft geslapen.
Wanda ging haar relatie redden toen ze ging.. ze wilde verder niets met Jasper en dan vind ik het best vreemd dat hij daar die foto’s op heeft geplakt. Hij weet immers niet dat Wanda en haar vriend werkelijk uit elkaar zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze wisten toch zelf dat ze iets hadden toen Wanda eruit ging? En die foto's zijn volgens mij van de fotoshoot.
Dus zo bijzonder vind ik het eigenlijk niet.
Waarom, ze hadden al gezoend en nog meer onder de dekens gedaan toen Wanda naar huis ging.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er moet iets van info zijn geweest.. al begrijp ik dan weer niet dat hij met Wendy heeft geslapen.
Hij blijkt idd dan niet trouw te zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij weet dat het uit is met Ivor, daar heeft hij persoonlijk aan meegeholpen.
Daarom ook zo dom om telkens weer bij Wendy in bed te kruipen zodra ze wat heeft gedronken.
Gewoon een vies niet te vertrouwen mannetje.
Jawel toch? Ze hadden toch al gezoend en samen geslapen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze waren geen lovers toen Wanda eruit ging
Dan past ie dus prima bij Wandaquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij blijkt idd dan niet trouw te zijn.
Nee, haar moeder.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wanda ging haar relatie redden toen ze ging.. ze wilde verder niets met Jasper en dan vind ik het best vreemd dat hij daar die foto’s op heeft geplakt. Hij weet immers niet dat Wanda en haar vriend werkelijk uit elkaar zijn.
Haar moeder was ook een punt en ze zou haar vriend gaan stalken tot hij haar weer terug zou nemen. Dat ze buiten wil kijken of het gaat werken met Jasper heeft ze op social media gezegd en daar weet Jasper niets van..quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, haar moeder.
Wanda heeft al aangegeven dat ze het wil proberen met Jasper, en zien of het ook buiten de loods werkt tussen de 2
Jappie is als coureur veel onderweg over de hele wereld ..... korte contacten zullen hem wel gewoon zijnquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij blijkt idd dan niet trouw te zijn.
Dat de familie van Zoe haar dan maar meteen mee naar huis neemtquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:32 schreef D. het volgende:
Ze denken dat het iets met gebarentaal gaat worden.
Zoe denkt (uiteraard) weer dat hun familie erbij betrokken zal worden
Typische Wanda grootspraak.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Haar moeder was ook een punt en ze zou haar vriend gaan stalken tot hij haar weer terug zou nemen. Dat ze buiten wil kijken of het gaat werken met Jasper heeft ze op social media gezegd en daar weet Jasper niets van..
Die blijven wachten, tot na de eliminatiequote:Op donderdag 1 juni 2023 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat de familie van Zoe haar dan maar meteen mee naar huis neemt
slaan we dit keer gewoon overquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:36 schreef D. het volgende:
[..]
Die blijven wachten, tot na de eliminatie
Nog steeds wist Wanda dat niet toen ze in de loods was dus dan was Jasper er ook niet van op de hoogte.. toch?quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Typische Wanda grootspraak.
Ivor had rond oud en nieuw besloten de relatie te verbreken, en laat dat juist het tijdstip zijn dat Wanda de nog aanwezigen in de loods een goede nacht wenste en in kamer 1 verdween.
Ze hebben haar nog beschermd om dat verders niet te tonen.
De 2e keer deden ze het wel (voornamelijk op TV)
Die verliefde blik tussen Wanda en Jappie en Wanda die tegen hem zei dat het haar mooiste O&N ever was lieten ze nog wel zien in de uitzending. Kan me niet voorstellen dat die gast daar nou heel gelukkig van geworden isquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Typische Wanda grootspraak.
Ivor had rond oud en nieuw besloten de relatie te verbreken, en laat dat juist het tijdstip zijn dat Wanda de nog aanwezigen in de loods een goede nacht wenste en in kamer 1 verdween.
Ze hebben haar nog beschermd om dat verders niet te tonen.
De 2e keer deden ze het wel (voornamelijk op TV)
Ze wist het met de brief die ze kreeg van Ivor, en dat was binnen de loods.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nog steeds wist Wanda dat niet toen ze in de loods was dus dan was Jasper er ook niet van op de hoogte.. toch?
Echt de juiste kleding voor een verdienopdrachtquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
Eunice heeft de hakken al aan
ZOe een jurkje??
in de brief verbrak Ivor de relatiequote:Op donderdag 1 juni 2023 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nog steeds wist Wanda dat niet toen ze in de loods was dus dan was Jasper er ook niet van op de hoogte.. toch?
En de mooiste oud en nieuw met hem had, en later het beste feestje met hem ooit (Wanda's woorden)quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die verliefde blik tussen Wanda en Jappie en Wanda die tegen hem zei dat het haar mooiste O&N ever was lieten ze nog wel zien in de uitzending. Kan me niet voorstellen dat die gast daar nou heel gelukkig van geworden is
Dat wel, maar niet voor de buitenwereld.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Jawel toch? Ze hadden toch al gezoend en samen geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |