Dat mag gezegd worden Marciano is echt heel schoon in de keuken...Jeff en Wendy trouwens ook..quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Marciano maakt wel de snijplanken waar de kip op gelegen heeft goed schoon
Ik zou een houten plank niet snel met chloor schoonmaken die geur trekt daar volgens mij helemaal inquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon met chloor en kokend water? Dus geen rij voor het toilet
(dat heeft mijn mama mijn geleerd)
Wat moet ik mij daar van voorstellen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:28 schreef Frummelie het volgende:
De Jeffrey den fucking Hartog dag.... staat genoteerd....
Geen idee, gaat nog ingevuld worden.... een beetje gek maar wel leuk gek, zei Jeff..quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar van voorstellen?
Jeffie huilt, Jeffie lacht-dag?
Doe maar morgen, dan is het toch al Jeffrey's patatdag.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geen idee, gaat nog ingevuld worden.... een beetje gek maar wel leuk gek, zei Jeff..
quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doe maar morgen, dan is het toch al Jeffrey's patatdag.
Het kind dat ze zelf nooit zal hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:41 schreef Frummelie het volgende:
Die adoratie van Babette naar Zoe.. waarom.. is gewoon ziekelijk.
Neej gemist..quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:40 schreef Varen het volgende:
Zag je de blik van Wendy, tijdens knuffel van Babette
Het ene moment keihard meebrullen als iemand haar een sekteleider noemt waarbij zijzelf zich ook niet onberoerd laat in giftige bewoordingen. Maar een volgend moment ermee liggen knuffelen en dit soort bezigheden vanuit 'oprechtheid' veinzen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Babs red het wel zo de dag door zonder roken, zie haar alleen maar Yoga doen met Eunice
Om zichzelf ermee te entertainen als een soort van puppet ja want alleen de (leuke) lusten en niet de (serieuze) lastenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het kind dat ze zelf nooit zal hebben
quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:49 schreef Varen het volgende:
Zoë denkt dat ze ver gekomen is( 9 maanden in de loods vandaag), omdat ze zo'n hard karakter heeft.
Van de trap gevallenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:49 schreef Clasientje het volgende:
Wat heeft zoe gedaan ze heeft nu ineens pik zwart haar.
Ja, en dan Babs die zegt dat ze zelf juist denkt dat dat komt omdat Zoe heel lief is..quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:49 schreef Varen het volgende:
Zoë denkt dat ze ver gekomen is( 9 maanden in de loods vandaag), omdat ze zo'n hard karakter heeft.
Gisteren heeft Wendy het haar van zoë geverft. Dus het is nog niet zo lang zo.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:53 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Ik had een paar dagen niet gekeken werken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |