abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 31 mei 2023 @ 22:51:14 #1
433036 SGJ
Goed gekke
pi_209356047
Ik ben dus van plan om een (voorlopig, wellicht straks permanent) vakantiehuis aan te schaffen. Bezichtiging is al gedaan en nu rest nog een code fiscale aan te vragen. Nu is het mij gelukt om via een youtube filmpje alles in te vullen, echter bij (formulier AA4_8): QUADRO C Residenza anagrafica/ domicilio fiscale wordt er gevraagd om een adres in Italië (welke ik dus nog niet heb). Kan je dit gewoon oningevuld laten/ moet je hier je toekomstige vakantiewoningadres invullen of gewoon een willekeurig Italiaans adres? Dit is natuurlijk een beetje een kip/ei verhaal, je heb een adres nodig om een code fiscale aan te vragen, maar om een woning aan te schaffen heb je een code fiscale nodig.

[ Bericht 8% gewijzigd door SGJ op 31-05-2023 22:57:36 ]
  woensdag 31 mei 2023 @ 23:15:28 #2
233102 cherrycoke
You underestimate my power!
pi_209356456
code fiscale moet je krijgen via het Italiaanse consulaat het is letterlijk nodig om een huis te kopen, als je in nederland bent

als je al in Italie bent kan je naar een locale Agenzia delle Entrate, neem jee ID mee en binnen 5 minuten heb je een Code Fiscala
Something’s happening. I’m not the Jedi I should be. I want more. And I know I shouldn’t.”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')