Donald Trump.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Plotseling grijpt de man de vrouw tussen haar benen vast en betast haar.
quote:DEN HAAG - Een 21-jarige studente is aangerand door een man toen ze de trap naar het perron van station Den Haag Moerwijk op wilde gaan. Hij greep haar vast tussen haar benen en betastte de vrouw. De impact is groot: 'Dit heeft mijn leven in één klap veranderd. Ik voel me buiten nooit meer veilig en kijk altijd achterom en vertrouw geen enkele buitenlander meer', zegt ze. De verdachte is gefilmd door meerdere camera's en door het slachtoffer zelf.
bedankt voor het herhalen van een gedeelte van de OP, en heb je dat 'vertrouw geen enkele buitenlander meer' er zelf bij verzonnen? Of is dat weggelaten in de bron in de OP?quote:
Denk eerder gewoon een gestoorde idiootquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap nooit wat mannen daar dan geil aan vindenDan ben je dus echt wel een kansloze maagd
Heel soms zijn het zelf slachtoffers, bijv toen ze zelf peuters waren door oom ofzo misbruikt en is het gaan rotten in de bovenkamerquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap nooit wat mannen daar dan geil aan vindenDan ben je dus echt wel een kansloze maagd
Stoor jij je daaraan?quote:Op donderdag 1 juni 2023 02:00 schreef 111210 het volgende:
[..]
Denk eerder gewoon een gestoorde idioot
Alles scheiden, dus aparte vrouwen en mannen fietspaden, trappen, coupes, enz....quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:10 schreef tong80 het volgende:
Ze wil dat station veiliger maken. Hoe dan:? Bordjes met: 'Op dit perron is het verboden vrouwen in hun kruis te grijpen.' ?
Goed idee. En dan Rita Verdonk de scheiding in het midden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alles scheiden, dus aparte vrouwen en mannen fietspaden, trappen, coupes, enz....
Gewoon treinen afschaffen, de Halsema manier.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:10 schreef tong80 het volgende:
Ze wil dat station veiliger maken. Hoe dan:? Bordjes met: 'Op dit perron is het verboden vrouwen in hun kruis te grijpen.' ?
Het gaat ook meestal niet om geilheid maar om het laten zien hoeveel dominantie en macht je over vrouwen hebt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou hem voorstellen om dat eens in zijn eigen land te proberen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:48 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het gaat ook meestal niet om geilheid maar om het laten zien hoeveel dominantie en macht je over vrouwen hebt.
Dan zal hij wel een Fok! account hebbenquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
Deze user heeft daderkennisquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:48 schreef Stoney3K het volgende:
Het gaat ook meestal niet om geilheid maar om het laten zien hoeveel dominantie en macht je over vrouwen hebt.
@Cocoquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dan zal hij wel een Fok! account hebben
Nee hoor. Ik wordt zo moe van al die verzinsels over de recente geschiedenis. De politie kan vaak gewoon weinig met zedenzaken omdat daders zorgen dat ze alleen zijn met het slachtoffer.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Wat goed dat ze er werk van heeft gemaakt door eerst haar belager te fotograferen en filmen en daarna aangifte te doen. Fijn ook om te zien dat de politie het serieus neemt. Niet lang geleden was de teneur toch 'hoort erbij'.
Had ze maar een mes of pepperspray bij haar moeten hebben.quote:
Ik had het niet specifiek over de politie. Ik ben zelf een aantal keren aangerand (bijna elke keer in het ov) en het kwam niet bij me op om naar de politie te stappen. Hoort erbij.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wordt zo moe van al die verzinsels over de recente geschiedenis. De politie kan vaak gewoon weinig met zedenzaken omdat daders zorgen dat ze alleen zijn met het slachtoffer.
Als ik had geweten dat dit een wijdverbreide aanname was, dan had ik het wel geweten. Zoveel gemiste kansen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over de politie. Ik ben zelf een aantal keren aangerand (bijna elke keer in het ov) en het kwam niet bij me op om naar de politie te stappen. Hoort erbij.
Fijn dat je het grappig vindt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat dit een wijdverbreide aanname was, dan had ik het wel geweten. Zoveel gemiste kansen.
Ik vind de pretentie dat ''het erbij hoorde'' vooral grappig omdat het totaal niet overeenkomt met mijn ervaring. Aanranding, zeker tussen de benen (zoals in de OP), werd in mijn omgeving nooit gezien als iets dat maar gewoon geaccepteerd moest worden. Volgens mij schelen we niet meer dan 10 jaar, en komen we uit ongeveer dezelfde omgeving.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Fijn dat je het grappig vindt.
Dat ik meende dat het erbij hoorde, betekent niet dat ik er geen last van had. Er is een reden dat ik me die momenten nog precies kan herinneren.
Je hoort een ander perspectief dan het jouwe en dus ga je het beridiculiseren. Dat is nu juist wat vele jaren het probleem is geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik vind de pretentie dat ''het erbij hoorde'' vooral grappig omdat het totaal niet overeenkomt met mijn ervaring. Aanranding, zeker tussen de benen (zoals in de OP), werd in mijn omgeving nooit gezien als iets dat maar gewoon geaccepteerd moest worden. Volgens mij schelen we niet meer dan 10 jaar, en komen we uit ongeveer dezelfde omgeving.
Het probleem is blijkbaar geweest dat er mensen zijn geweest die het normaal vonden - niet dat er (nadien) mensen zijn die zich er niet eens een voorstelling van kunnen maken dat er mensen (vrouwen) zijn die het normaal vinden/hebben gevonden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Je hoort een ander perspectief dan het jouwe en dus ga je het beridiculiseren. Dat is nu juist wat vele jaren het probleem is geweest.
Witte mensen wonen hier al 100 jaar en buitenlanders zijn best wel vreemden, bij de witte mensen wist je al in 1950 zo van ok die familie daar en daar hebben aanrandende mannen in hun gezin dus daar moet je extra op letten, van veel buitenlanders weet je helemaal de voorgeschiedenis van zo een familie niet,quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:47 schreef Het_Bokje het volgende:
bedankt voor het herhalen van een gedeelte van de OP, en heb je dat 'vertrouw geen enkele buitenlander meer' er zelf bij verzonnen? Of is dat weggelaten in de bron in de OP?
Wellicht vertrouwde ze al geen buitenlanders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |