abonnement Unibet Coolblue
pi_209349599
twitter


Lijkt me een schappelijk prijsje!
pi_209349611
Dan krijgen we eindelijk de subsidies terug uit oost europa
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209349628
De kosten van het COA voor het opvangen van asielzoekers in een AZC zijn gemiddeld ongeveer ¤ 27.900 per persoon per jaar. En je hoeft geen huis aan te bieden, geen familie op te nemen etc.
pi_209349648
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 14:46 schreef myShizzle het volgende:
De kosten van het COA voor het opvangen van asielzoekers in een AZC zijn gemiddeld ongeveer ¤ 27.900 per persoon per jaar. En je hoeft geen huis aan te bieden, geen familie op te nemen etc.
En geen overlast zoals in Ter Apel...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209349674
En wat kost een vluchteling met weinig arbeidsperspectief hier de rest van z'n leven? Zal snel richting de miljoen gaan. Dus 22k lijkt me een goeie deal.
pi_209349761
22.000 per geweigerde migrant? Ik zeg DOEN!!!

Dat is een schijntje in vergelijking met de kosten van een toegelaten asielmigrant.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209349763
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 14:50 schreef Jemoederniet het volgende:
En wat kost een vluchteling met weinig arbeidsperspectief hier de rest van z'n leven? Zal snel richting de miljoen gaan. Dus 22k lijkt me een goeie deal.
Dat is niet de bepalen omdat verwoeste levens niet uit te drukken zijnin geld
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:02:10 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209349774
Wat dacht je van een enkeltje terug, en da's alles? Ik ben wel klaar met al die aflaten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_209349777
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 14:50 schreef Jemoederniet het volgende:
En wat kost een vluchteling met weinig arbeidsperspectief hier de rest van z'n leven? Zal snel richting de miljoen gaan. Dus 22k lijkt me een goeie deal.
Jan van de Beek heeft het helemaal uitgezocht en becijferd. Een gemiddelde asielmigrant kost uit mijn hoofd circa 250.000 - 350.000 tijdens zijn hele verblijf.

De tweede generatie is nog duurder omdat die nauwelijks beter presteren dan de eerste maar wel vanaf wieg tot graf geld kost terwijl de eerste generatie het eerste deel van zijn leven elders heeft doorgebracht en ons dus ook geen geld heeft gekost.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:03:13 #10
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_209349780
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 14:46 schreef myShizzle het volgende:
De kosten van het COA voor het opvangen van asielzoekers in een AZC zijn gemiddeld ongeveer ¤ 27.900 per persoon per jaar. En je hoeft geen huis aan te bieden, geen familie op te nemen etc.
Ik zie een business model. 0 vluchtelingen vanaf nu, COA opdoeken, geld besparen.

#WINNING
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:03:49 #11
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_209349786
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jan van de Beek heeft het helemaal uitgezocht en becijferd. Een gemiddelde asielmigrant kost uit mijn hoofd circa 250.000 - 350.000 tijdens zijn hele verblijf.

De tweede generatie is nog duurder omdat die nauwelijks beter presteren dan de eerste maar wel vanaf wieg tot graf geld kost terwijl de eerste generatie het eerste deel van zijn leven elders heeft doorgebracht en ons dus ook geen geld heeft gekost.
Dit is echt een superdeal van die EU lui - gelijk op in gaan, grenzen op slot, en afkopen die handel.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:04:31 #12
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_209349803
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jan van de Beek heeft het helemaal uitgezocht en becijferd. Een gemiddelde asielmigrant kost uit mijn hoofd circa 250.000 - 350.000 tijdens zijn hele verblijf.

De tweede generatie is nog duurder omdat die nauwelijks beter presteren dan de eerste maar wel vanaf wieg tot graf geld kost terwijl de eerste generatie het eerste deel van zijn leven elders heeft doorgebracht en ons dus ook geen geld heeft gekost.
Was dit met of zonder de inbraakgolf die op mysterieuze wijze volgt na het plaatsen van een AZC?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_209349804
Erg triest dat er nu zo over gedacht wordt doordat ze zoveel uitvreters binnenhalen naast de echte vluchtelingen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209349808
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dit is echt een superdeal van die EU lui - gelijk op in gaan, grenzen op slot, en afkopen die handel.
Ja maar dan mis je wel de culturele verrijking, dat is ook wat waard.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209349809
Het zijn geen koeien waar we het over hebben. Het zijn mensen die vaak uit een hopeloze situatie komen. Tuurlijk zitten er gelukszoekers en ander soort lui tussen die hier niet horen. Maar ik vind het altijd zo triest te lezen hoe sommigen over asielzoekers en migranten spreken alsof men het over een stuk vuil heeft.
Doe normaal zeg.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 31 mei 2023 @ 15:04:53 #16
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209349810
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dit is echt een superdeal van die EU lui - gelijk op in gaan, grenzen op slot, en afkopen die handel.
Eens, maar ik heb het vermoeden dat dit niet de geest van het plan was _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:05:52 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_209349825
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:04 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Eens, maar ik heb het vermoeden dat dit niet de geest van het plan was _O-
:D dat is de EU in een notendop toch?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_209349836
Dat is nog eens omdenken
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_209349844
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:04 schreef Moederenkind het volgende:
Het zijn geen koeien waar we het over hebben. Het zijn mensen die vaak uit een hopeloze situatie komen. Tuurlijk zitten er gelukszoekers en ander soort lui tussen die hier niet horen. Maar ik vind het altijd zo triest te lezen hoe sommigen over asielzoekers en migranten spreken alsof men het over een stuk vuil heeft.
Doe normaal zeg.
Stel je niet aan dramaqueen.

Niemand spreekt erover als het vuil is. Wel een enorme last voor onze maatschappij.

Daarbij is er echt geen zinnig argument te geven waarom je vanuit centraal Afrika of het midden oosten helemaal naar Nederland zou moeten vluchten om veilig te zijn. Dan ben je soms wel tientallen veilige landen doorkruist.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 31 mei 2023 @ 15:09:09 #20
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209349864
quote:
16s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Erg triest dat er nu zo over gedacht wordt doordat ze zoveel uitvreters binnenhalen naast de echte vluchtelingen.
Tja, deze discussie is niet van gisteren en er is ook meermaals gewaarschuwd voor tanend draagvlak met die halsstarrige ''nee kan gewoon hoor'' kop in het zand mentaliteit.

Nu staat het water tot aan de lippen en is iedereen het bokje, incluis mensen die voor veel Nederlanders niet persee terug hadden gemoeten, maar de maat (en het land)is gewoon vol.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:10:09 #21
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209349873
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zie een business model. 0 vluchtelingen vanaf nu, COA opdoeken, geld besparen.

#WINNING
#teamscorpie
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 31 mei 2023 @ 15:10:25 #22
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209349875
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Stel je niet aan dramaqueen.

Niemand spreekt erover als het vuil is. Wel een enorme last voor onze maatschappij.

Daarbij is er echt geen zinnig argument te geven waarom je vanuit centraal Afrika of het midden oosten helemaal naar Nederland zou moeten vluchten om veilig te zijn. Dan ben je soms wel tientallen veilige landen doorkruist.
Dat gebeurt regelmatig hoor. Parasieten, tuig, noem het maar op. Ik vind het dehumaniseren van die mensen echt niet tof.

En tja, op individueel vlak is dat te begrijpen hoor. Jij zou ook voor het allerhoogste gaan als je in die situatie zit ; immers is zelfs een leven in de bijstand tot aan je dood een hemel vergeleken met waar je vandaan komt. Ik kan het die mensen zelf echt niet aanrekenen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:10:54 #23
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_209349877
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:04 schreef Moederenkind het volgende:
Het zijn geen koeien waar we het over hebben. Het zijn mensen die vaak uit een hopeloze situatie komen. Tuurlijk zitten er gelukszoekers en ander soort lui tussen die hier niet horen. Maar ik vind het altijd zo triest te lezen hoe sommigen over asielzoekers en migranten spreken alsof men het over een stuk vuil heeft.
Doe normaal zeg.
Het zijn mensen die soms de halve wereld over zijn gereisd om speciaal in Nederland asiel aan te vragen. Hoezo, "hopeloze situatie" ? Als je 9000 km kan overbruggen is je situatie alles behalve "hopeloos". Dan ben je berekenend bezig om je toekomst veilig proberen te stellen in een voor jou zo gunstig mogelijke situatie.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:13:27 #24
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209349889
Klein vraagje.

Komen deze vluchtelingen bovenop de huidige instroom.

Of krijgen we met dit nieuwe asielsysteem geen vluchtelingen meer binnen via Ter Apel?

Want als dit de vluchtelingen uit Italië zijn, terwijl we er zelf al veel binnen krijgen die doorreizen, dan krijgen we nog meer asielzoekers binnen dan het huidige aantal.
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:13:55 #25
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209349896
quote:
16s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Erg triest dat er nu zo over gedacht wordt doordat ze zoveel uitvreters binnenhalen naast de echte vluchtelingen.
Iemand kan geen oprechte vluchteling zijn en tevens een uitvreter?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_209349899
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:09 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Tja, deze discussie is niet van gisteren en er is ook meermaals gewaarschuwd voor tanend draagvlak met die halsstarrige ''nee kan gewoon hoor'' kop in het zand mentaliteit.

Nu staat het water tot aan de lippen en is iedereen het bokje, incluis mensen die voor veel Nederlanders niet persee terug hadden gemoeten, maar de maat (en het land)is gewoon vol.
Ja ze hebben het draagvlak vakkundig de nek omgedraaid met die ongehinderde instroom van mensen die hier niets te zoeken hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209349900
Is er ook ergens een fatsoenlijke bron, anders dan een Twitterberichtje?
blablablabla
pi_209349902
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:04 schreef Moederenkind het volgende:
Het zijn geen koeien waar we het over hebben. Het zijn mensen die vaak uit een hopeloze situatie komen. Tuurlijk zitten er gelukszoekers en ander soort lui tussen die hier niet horen. Maar ik vind het altijd zo triest te lezen hoe sommigen over asielzoekers en migranten spreken alsof men het over een stuk vuil heeft.
Doe normaal zeg.
Figuren zoals jij denken dat wij de hele wereld kunnen voeden.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 31 mei 2023 @ 15:15:06 #29
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209349905
quote:
16s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja ze hebben het draagvlak vakkundig de nek omgedraaid met die ongehinderde instroom van mensen die hier niets te zoeken hebben.
Dat is wel wat ik merk en hoe ik er zelf in sta, ja.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209349909
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Was dit met of zonder de inbraakgolf die op mysterieuze wijze volgt na het plaatsen van een AZC?
Dat durf ik niet te zeggen maar ik vermoed dat dat meegenomen is. Wellicht dat zijn website meer duidelijkheid verschaft.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209349917
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Iemand kan geen oprechte vluchteling zijn en tevens een uitvreter?
Een oprechte vluchteling welke een uitvreter is, is nog steeds een oprechte vluchteling, hierdoor zou je mijn boodschap uit mijn reactie eenvoudigerwijs moeten kunnen afleiden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209349919
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Stel je niet aan dramaqueen.

Niemand spreekt erover als het vuil is. Wel een enorme last voor onze maatschappij.

Daarbij is er echt geen zinnig argument te geven waarom je vanuit centraal Afrika of het midden oosten helemaal naar Nederland zou moeten vluchten om veilig te zijn. Dan ben je soms wel tientallen veilige landen doorkruist.
Ik stel me aan 😳
Heb je weleens topics gelezen hier over asielzoekers of gewoon migranten in z’n algemeen??
Daarnaast komt een groot deel gewoon met de vliegtuig binnen. Je bent vreselijk aan het generaliseren maar dat is dagelijks kost voor de anti-migranten hier 🤮
pi_209349921
quote:
2s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat gebeurt regelmatig hoor. Parasieten, tuig, noem het maar op. Ik vind het dehumaniseren van die mensen echt niet tof.

En tja, op individueel vlak is dat te begrijpen hoor. Jij zou ook voor het allerhoogste gaan als je in die situatie zit ; immers is zelfs een leven in de bijstand tot aan je dood een hemel vergeleken met waar je vandaan komt. Ik kan het die mensen zelf echt niet aanrekenen.
Maar niet in dit topic toch?

En laten we nu eens stoppen met het allemaal op 1 hoop gooien. Ze zijn of zielig of het is tuig. Zo simpel is het niet. Er zitten zielige mensen tussen maar ook een enorme lading kansloos tuig dat hier echt niets maar dan ook niets te zoeken heeft.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 31 mei 2023 @ 15:19:04 #34
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209349937
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Maar niet in dit topic toch?

En laten we nu eens stoppen met het allemaal op 1 hoop gooien. Ze zijn of zielig of het is tuig. Zo simpel is het niet. Er zitten zielige mensen tussen maar ook een enorme lading kansloos tuig dat hier echt niets maar dan ook niets te zoeken heeft.
Nee niet in dit topic, maar het is eigenlijk altijd wel een paar keer raak in topics als deze. Dat verwijderen we ook gewoon.

En eens met het laatste deel hoor, maar dat mag geen verrassing zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:20:31 #35
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209349953
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 14:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
22.000 per geweigerde migrant? Ik zeg DOEN!!!

Dat is een schijntje in vergelijking met de kosten van een toegelaten asielmigrant.
Je zit dan nog wel met de kleine formaliteit dat je die migranten ook fysiek moet weigeren en de afgewezen migranten moet terugsturen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_209349956
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:17 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
Ik stel me aan 😳
Heb je weleens topics gelezen hier over asielzoekers of gewoon migranten in z’n algemeen??
Daarnaast komt een groot deel gewoon met de vliegtuig binnen. Je bent vreselijk aan het generaliseren maar dat is dagelijks kost voor de anti-migranten hier 🤮
O nu moet ik naar andere topics om de onderbouwing van je claim te lezen.

Dus in dit topic, waar jij in post 15 jammer dat mensen asielzoekers als vuil zien plaatste je vanuit je reflex en niet omdat dat ook echt gebeurde?

Helder.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209349957
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het zijn mensen die soms de halve wereld over zijn gereisd om speciaal in Nederland asiel aan te vragen. Hoezo, "hopeloze situatie" ? Als je 9000 km kan overbruggen is je situatie alles behalve "hopeloos". Dan ben je berekenend bezig om je toekomst veilig proberen te stellen in een voor jou zo gunstig mogelijke situatie.
En daarom is het oké om ze ALLEMAAL voor stuk stront uit te maken oid? want dat gebeurt met enige regelmaat hier.
Hoeveel asielzoekers reizen door tig veilige landen om speciaal in Nederland asiel aan te vragen? Maar belangrijker nog, hoeveel krijgen ook daadwerkelijk asiel? Die cijfers heb je vast wel paraat.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 31 mei 2023 @ 15:21:51 #38
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209349964
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:20 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
En daarom is het oké om ze ALLEMAAL voor stuk stront uit te maken oid? want dat gebeurt met enige regelmaat hier.
Hoeveel asielzoekers reizen door tig veilige landen om speciaal in Nederland asiel aan te vragen? Maar belangrijker nog, hoeveel krijgen ook daadwerkelijk asiel? Die cijfers heb je vast wel paraat.
We waren er al over uit dat dat dus niet de bedoeling is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209349969
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:19 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee niet in dit topic, maar het is eigenlijk altijd wel een paar keer raak in topics als deze. Dat verwijderen we ook gewoon.

En eens met het laatste deel hoor, maar dat mag geen verrassing zijn.
Ok, dus iemand gaat zich hier beklagen over zaken die niet in dit topic maar kennelijk in een ander topic in het verleden is gebeurt?

Dus het was gewoon een reflex klacht? O ik zie een topic over migratie, snel reageren dat mensen er over spreken als oud vuil, daarna eens lezen wat mensen echt gezegd hebben.

Zoiets?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209349972
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:14 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Figuren zoals jij denken dat wij de hele wereld kunnen voeden.
Figuren zoals ik?
Knap dat je deze conclusie trekt aan de hand van mijn Posts.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 31 mei 2023 @ 15:23:24 #41
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209349975
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ok, dus iemand gaat zich hier beklagen over zaken die niet in dit topic maar kennelijk in een ander topic in het verleden is gebeurt?

Dus het was gewoon een reflex klacht? O ik zie een topic over migratie, snel reageren dat mensen er over spreken als oud vuil, daarna eens lezen wat mensen echt gezegd hebben.

Zoiets?
Ja, maar laten we nou niet doen alsof dat een zeldzaamheid is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:23:48 #42
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_209349977
quote:
16s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja ze hebben het draagvlak vakkundig de nek omgedraaid met die ongehinderde instroom van mensen die hier niets te zoeken hebben.
En daar zijn velen op ambtelijk niveau heel rijk van geworden kan ik je uit ervaring vertellen.
pi_209349993
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Maar niet in dit topic toch?

En laten we nu eens stoppen met het allemaal op 1 hoop gooien. Ze zijn of zielig of het is tuig. Zo simpel is het niet. Er zitten zielige mensen tussen maar ook een enorme lading kansloos tuig dat hier echt niets maar dan ook niets te zoeken heeft.
Hoeveel? Dit is puur onderbuiksgevoel.
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:25:13 #44
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_209349997
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:20 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
En daarom is het oké om ze ALLEMAAL voor stuk stront uit te maken oid? want dat gebeurt met enige regelmaat hier.
Hoeveel asielzoekers reizen door tig veilige landen om speciaal in Nederland asiel aan te vragen? Maar belangrijker nog, hoeveel krijgen ook daadwerkelijk asiel? Die cijfers heb je vast wel paraat.
Jij maakt ze ALLEMAAL uit voor zielige mensen.

Wie is hier nou de demagoog?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_209350013
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:24 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
Hoeveel? Dit is puur onderbuiksgevoel.
Ga je vanavond lekker in ter apel rondlopen als je het niet gelooft. :lijstje:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:27:49 #46
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209350020
Ik denk dat mensen hier te vroeg juichen.

Het gaat over overnemen van migranten die nu voornamelijk in Italië stranden en Spanje bijvoorbeeld.

https://www.infomigrants.(...)ional-migrant-quotas

Centra's zoals Ter Apel blijven gewoon open in de toekomst, en ook daar zal de instroom blijven komen.
Dit gaat dus om asielzoekers die nu voornamelijk in Zuid Europa blijven, en waar landen als Italië verlichting willen gezien ze het niet meer aankunnen.

De instroom uit landen als Syrië, Afghanistan die via de balkan reizen richting West Europa zullen ook blijven komen, we schieten hier dus niets mee op, dit gaat enkel over extra vluchtelingen opnemen, of afkopen.
pi_209350022
quote:
16s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ga je vanavond lekker in ter apel rondlopen als je het niet gelooft. :lijstje:
Sterk argument, hoor.
pi_209350025
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:27 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
Sterk argument, hoor.
Dat is jouw onderbuikgevoel wat hier spreekt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209350031
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 15:20 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
En daarom is het oké om ze ALLEMAAL voor stuk stront uit te maken oid? want dat gebeurt met enige regelmaat hier.
Hoeveel asielzoekers reizen door tig veilige landen om speciaal in Nederland asiel aan te vragen? Maar belangrijker nog, hoeveel krijgen ook daadwerkelijk asiel? Die cijfers heb je vast wel paraat.
Ik lees hier niet dat ze allemaal voor stuk stront uitgemaakt worden. Dat speelt zich echt af alleen in je hoofd.

Die cijfers heb ik niet paraat maar die zou ik wel erbij kunnen zoeken als ik daar de tijd voor zou willen nemen. Dat ga ik echter niet doen omdat die cijfers al zo vaak zijn gepost, en iedereen met ogen in zijn hoofd ziet en leest dat de centra vol zitten met jonge mannen uit veilige landen en mensen die uit landen uit centraal Afrika komen. Dus dat kan ook voor jou geen nieuws zijn.

Verder is al duidelijk dat uitzetten meestal niet lukt, en dat wanneer iemand binnen is je ze met geen stok meer weg krijgt want daar hebben we helemaal geen middelen voor. Die mensen belonen we zelfs met een bed, bad en brood regeling.

Dus nee, ik ga niet de cijfers zoeken. Die zullen je toch niet overtuigen want jij benadert dit probleem emotioneel en niet rationeel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 31 mei 2023 @ 15:29:43 #50
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209350038
Mooie deal

Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')