Ik vermijd dat soort berichten, vaak als ik al zo'n kop van een bericht zie weet ik dat ik door moet scrollen. Kan dat moeilijk van m'n netvlies krijgen en zie het dan meestal zo voor me.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan dat niet aanklikken
Is het ook. Maar chihuahua's zijn echt kut beesten agressief en die hondjes lopen hun hele leven met koppijn rond door uitpuilende ogen enz.... ik moet ze niet zoquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, een heeft mij ook ooit in mijn broek gebeten. Kutbeesten...maar goed dit is dan weer overdreven.
Ik heb niks met honden eigenlijk. Irritant geblaf altijdquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook. Maar chihuahua's zijn echt kut beesten agressief en die hondjes lopen hun hele leven met koppijn rond door uitpuilende ogen enz.... ik moet ze niet zo
Die zijn zo doorgefokt dat is echt sneu.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook. Maar chihuahua's zijn echt kut beesten agressief en die hondjes lopen hun hele leven met koppijn rond door uitpuilende ogen enz.... ik moet ze niet zo
Ik ook, met dit soort berichten over dieren steek ik maar liever mijn kop in het zand, laatst met die mishandelde bejaarde man ook. Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vermijd dat soort berichten, vaak als ik al zo'n kop van een bericht zie weet ik dat ik door moet scrollen. Kan dat moeilijk van m'n netvlies krijgen en zie het dan meestal zo voor me.
Dat is toch geen dier.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, met dit soort berichten over dieren steek ik maar liever mijn kop in het zand, laatst met die mishandelde bejaarde man ook. Ik wil het niet weten
Wat dat doorfokken betreft kan je maar beter een vuilnisbakkie nemen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zijn zo doorgefokt dat is echt sneu.
Met deze ook:
[ afbeelding ]
Oja, dat laatste.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, met dit soort berichten over dieren steek ik maar liever mijn kop in het zand, laatst met die mishandelde bejaarde man ook. Ik wil het niet weten
Gaat echt te ver allemaal.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zijn zo doorgefokt dat is echt sneu.
Met deze ook:
[ afbeelding ]
Soms ontkom je er helaas niet aan.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja, dat laatste.
Dat zag ik dus wel, nu je het tikt draait mijn maag weer om.
Je leest schrijnende verhalen iddquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat dat doorfokken betreft kan je maar beter een vuilnisbakkie nemen.
Kans toch wel wat kleiner op dat soort fratsen
Mijn hond blafte nooit, geloof je waarschijnlijk niet maar dat was zo, ze brabbelde wat. Verder zijn honden allemaal gelijk in hun ogen als je een chihuahua bent zien zichzelf gelijk als een Deense Dog. Het is allemaal opvoeding.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb niks met honden eigenlijk. Irritant geblaf altijd
Oja je hebt ook van die katten die nog net hun klauw over je handen halenquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:20 schreef Shii het volgende:
Ik heb vroeger krantjes en foldertjes bezorgd, maar je krijgt iedere keer weer een hartverzakking als er ineens geblaf achter de brievenbus is of een terrorkat die het op je hand gemunt heeft.
Het zijn allemaal van die "luxe"hondjes.quote:
Waarom zou ik dat niet geloven. Ik had zelf een hond die nooit blafte.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn hond blafte nooit, geloof je waarschijnlijk niet maar dat was zo, ze brabbelde wat. Verder zijn honden allemaal gelijk in hun ogen als je een chihuahua bent zien zichzelf gelijk als een Deense Dog. Het is allemaal opvoeding.
Mishandeling van mens of dier is bij voorbaat fout. Wat ik uit het bericht haal is dat hij werd gebeten en als reactie een schop gaf.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe mij maar een Duitse herder ofzo...quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die "luxe"hondjes.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mishandeling van mens of dier is bij voorbaat fout. Wat ik uit het bericht haal is dat hij werd gebeten en als reactie een schop gaf.
Onze kleinste blaft naar iedereen die te dicht bij Soul komt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet geloven. Ik had zelf een hond die nooit blafte.
Hij gromde wel naar verkeerde mensen...
Handigquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze kleinste blaft naar iedereen die te dicht bij Soul komt.
De kat van mijn zus heette Holleeder. Daar moest je echt niet bij in de buurt komen. Heeft ook één van de hondjes van haar dochter een slagaderlijke bloeding bezorgd met één uithaal. Ja hondje heeft het overleefd met spoed hulpquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja je hebt ook van die katten die nog net hun klauw over je handen halen
quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
De kat van mijn zus heette Holleeder. Daar moest je echt niet bij in de buurt komen. Heeft ook één van de hondjes van haar dochter een slagaderlijke bloeding bezorgd met één uithaal. Ja hondje heeft het overleefd met spoed hulp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |