Hey Bos hoe is hetquote:
quote:
O gefeliciteerd:* , gelijk heb je dat je jezelf trakteert. Doe je goedquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel okee zometeen weer training (in het psychische)
En vandaag redelijk in de feeststemming. Ik ben vandaag 10 jaar in dienst. Het werk doet er niks mee, maar ik heb voor mezelf wel een varkenshaasje gekocht en die heb ik gisterenavond in de marinade gelegd voor vanavond
Daar?
Ziet er goed uit voor de komende dagenquote:
Gelukkig welquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor de komende dagen
Hey Marcbquote:
Werd wel tijd he?quote:
Morguhquote:
Schoot idd niet echt op, twee dagen lekker weer dacht je nu begint de lente, werd het ineens weer een stuk frisserquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marcb
[..]
Werd wel tijd he?
[..]
Morguh
Gefeliciteerd Bosquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En vandaag redelijk in de feeststemming. Ik ben vandaag 10 jaar in dienst. Het werk doet er niks mee, maar ik heb voor mezelf wel een varkenshaasje gekocht en die heb ik gisterenavond in de marinade gelegd voor vanavond
Daar?
Gefeliciteerd met je jubileum Bos!quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar?
Gefeliciteerd Bos!quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar?
quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet werken. Hier ook maar een graad of 15.
En toch ben ik pissig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |