quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan voor een walkthrough binnenkort jou vragen.... Misschien toch de Switch maar eens terugvragen
dat is toch iets te logisch. Ik had een collega die "even" het plafond zou vervangen in zijn keuken (lekkage). En na 5 jaar (!) had hij de badkamer erboven en halve keuken vervangenquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gewoon eerst het ene afwerken en dan het andere pas beginnen?
Of je huurt even een tuinman in om je te laten helpenquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben niet totaal onhandig met klussen, maar zo te lezen heeft jouw man het zelfde "probleem" als ik: te veel klussen tegelijkertijd willen doen. Ik wil nog echt mijn halve tuin doen en daarom ligt de helft overhoop maar duurt het nog maanden voor het klaar is
Ik zou dat eigenlijk wel moeten doen. Maar hoe krijg ik anders weer wat spieren aan mijn magere kuitjesquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Of je huurt even een tuinman in om je te laten helpen![]()
kun je daarna lekker genieten van het uitzicht/ je tuin
Och hemel en toen kon hij weer opnieuw beginnen met klussen in het nieuwe huisquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:37 schreef devzero het volgende:
[..]
dat is toch iets te logisch. Ik had een collega die "even" het plafond zou vervangen in zijn keuken (lekkage). En na 5 jaar (!) had hij de badkamer erboven en halve keuken vervangenHij was de week voor ze gingen verhuizen klaar
haha zit te lachen hierquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou dat eigenlijk wel moeten doen. Maar hoe krijg ik anders weer wat spieren aan mijn magere kuitjes
Nix mis met je kuitjes hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou dat eigenlijk wel moeten doen. Maar hoe krijg ik anders weer wat spieren aan mijn magere kuitjes
quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:37 schreef devzero het volgende:
[..]
dat is toch iets te logisch. Ik had een collega die "even" het plafond zou vervangen in zijn keuken (lekkage). En na 5 jaar (!) had hij de badkamer erboven en halve keuken vervangenHij was de week voor ze gingen verhuizen klaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ook niet of je dikke kuiten krijgt van veel wandelen
Volgens mij juist slanker , gespierder.. maar niet dikker, denk ik
Zijn vrouw was not amused. Dat hij bij zijn volgende baan na 2 jaar was ontslagen zal niet echt goed zijn geweest voor zijn huwelijk (maar goed katoliek en niet steeds getrouwd)quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Knap dat iemand 5 jaar in een 'verbouwing' kan zitten. Zou me super onrustig maken als het niet af is en je dan zo moet wonen voor langere tijd..
En wie weet.. is bij die collega de keuken / badkamer erna weer vervangen.. want ja.. smaak van nieuwe bewoners..
Ik heb best wel grote dingen gedaan terwijl ik geen bouwer ben.quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Knap dat iemand 5 jaar in een 'verbouwing' kan zitten. Zou me super onrustig maken als het niet af is en je dan zo moet wonen voor langere tijd..
En wie weet.. is bij die collega de keuken / badkamer erna weer vervangen.. want ja.. smaak van nieuwe bewoners..
Ik vond dat wel een lieve reactie. En van heuvels rol ik gewoon af.quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha zit te lachen hier
Maar begreep van de harem dat je veel heuvels op loopt![]()
mag hopen ook weer af anders loop heeeel je ver
quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn vrouw was not amused. Dat hij bij zijn volgende baan na 2 jaar was ontslagen zal niet echt goed zijn geweest voor zijn huwelijk (maar goed katoliek en niet steeds getrouwd)
Dat vind ik knap als mensen zelf veel kunnen!quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb best wel grote dingen gedaan terwijl ik geen bouwer ben.
Was ook liefquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een lieve reactie. En van heuvels rol ik gewoon af.
Mijn ex vrouw is 1x gescheidenquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe zit dat bij jou daar? Wordt daar ook veel gescheiden? of blijven ze daar langer bij elkaar? (als goede katholieken) of zijn ze niet zo gelovig daar?
quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn ex vrouw is 1x gescheidenMaar verder volg ik dat soort statistieken niet zo
Ze zijn er wel maar het topic gaat nogal snel vandaagquote:
Morguh Domnivoor dan ben ik blind want zie alleen een man en dat berichtje van de pandaquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar het topic gaat nogal snel vandaag
Hey Bos hoe is hetquote:
quote:
O gefeliciteerd:* , gelijk heb je dat je jezelf trakteert. Doe je goedquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel okee zometeen weer training (in het psychische)
En vandaag redelijk in de feeststemming. Ik ben vandaag 10 jaar in dienst. Het werk doet er niks mee, maar ik heb voor mezelf wel een varkenshaasje gekocht en die heb ik gisterenavond in de marinade gelegd voor vanavond
Daar?
Ziet er goed uit voor de komende dagenquote:
Gelukkig welquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor de komende dagen
Hey Marcbquote:
Werd wel tijd he?quote:
Morguhquote:
Schoot idd niet echt op, twee dagen lekker weer dacht je nu begint de lente, werd het ineens weer een stuk frisserquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marcb
[..]
Werd wel tijd he?
[..]
Morguh
Gefeliciteerd Bosquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En vandaag redelijk in de feeststemming. Ik ben vandaag 10 jaar in dienst. Het werk doet er niks mee, maar ik heb voor mezelf wel een varkenshaasje gekocht en die heb ik gisterenavond in de marinade gelegd voor vanavond
Daar?
Gefeliciteerd met je jubileum Bos!quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar?
Gefeliciteerd Bos!quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar?
quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet werken. Hier ook maar een graad of 15.
En toch ben ik pissig.quote:
De pc-onderdelen die ik besteld had hadden een levertijd van max. 3 dagen. Ik kreeg net een bericht dat bij de toeleveringsbedrijven toch niet alles op voorraad is dus ik mag langer wachten.quote:
Dat tweede komt wel goed, het eerste kan een probleem zijnquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De pc-onderdelen die ik besteld had hadden een levertijd van max. 3 dagen. Ik kreeg net een bericht dat bij de toeleveringsbedrijven toch niet alles op voorraad is dus ik mag langer wachten.![]()
Ik verwacht vandaag een pakketje maar door de drukte bij Postnl kunnen ze niet zeggen wanneer de bezorging is.
Sommige onderdelen staan nu op meer dan 10 dagen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat tweede komt wel goed, het eerste kan een probleem zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |