Het is een lichtpuntje daarzoquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik geen twitter meer heb, ander had ik hem gevolgd
[..]
Bevalt het je in 40+ ?quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik geen twitter meer heb, ander had ik hem gevolgd
[..]
Haar Sode.quote:
Het is dat ik moet werken, maar zou best zo willen liggenquote:
Dat gaan gaan we vieren.quote:
Hey Sodequote:
Morguh c_./quote:
Pics Oma?quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is dat ik moet werken, maar zou best zo willen liggen![]()
Goedemorgen allen.
2de Pinksterdag eindelijk een nieuwe keuken gekocht![]()
... Blij ei en een portemonnee met een echo
Morguh Pullupquote:
Morguh Deisyyquote:
O wat leuk, een nieuwe keuken (Echo) keuken keuken keukenquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen allen.
Morguh Lafquote:
De Dominee.quote:
Die heb ik niet nog niet. Alles is zwart en glad ook de gootsteen en kraan, geen handgrepen. Houten aanrechtblad en blad op het kookeiland. Bora inductie, dus geen afzuigkap meer .quote:
Tres chicue.quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die heb ik niet nog niet. Alles is zwart en glad ook de gootsteen en kraan, geen handgrepen. Houten aanrechtblad en blad op het kookeiland. Bora inductie, dus geen afzuigkap meer .
Leuk! En fijn!quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen allen.
Kom hier al al jaren..quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb wel een foto van de kraan.![]()
[ afbeelding ]
Ben toevallig ook opzoek naar een zwarte kraan voor de keuken, heb nu ook een zwarte afzuigkap en combi oven de inductieplaat is ook zwart dus bedacht mij dat een zwarte kraan ook wel mooi zou zijnquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die heb ik niet nog niet. Alles is zwart en glad ook de gootsteen en kraan, geen handgrepen. Houten aanrechtblad en blad op het kookeiland. Bora inductie, dus geen afzuigkap meer .
Supermooi.,alleen ik ben links.quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijn toch.quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh leuk. Ik ook. Alleen met pauzes ertussen
Ja, . Eén grote zooi. Zit nu met buro in de gang. Eind augustus komen ze plaatsen.quote:
Dank je.quote:
Eind augustus komen ze plaatsen, maar je zit nu al in de zooi?quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, . Eén grote zooi. Zit nu met buro in de gang. Eind augustus komen ze plaatsen.
Ga je het zelf installeren of laat je het iemand doen? Ik wil eigenlijk ook nog een nieuwe keuken, maar ben te onhandig om het zelf te doen. Dan zou het jaren duren en hangen de kastjes allemaal scheefquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen allen.
O lekker gezellig in de gang zitten Ben je zo aan het verbouwen dan in huis?quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, . Eén grote zooi. Zit nu met buro in de gang. Eind augustus komen ze plaatsen.
Haha, SF had 2 weken ingepland om de vloer open te maken om nieuwe leidingen te leggen. Er moet een nieuwe ketel komen, buiten in de schuur, zodat de geyser weg kan. Geen bovenkastjes meer. En een stuk muur is uitgebroken voor het kookeiland.quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eind augustus komen ze plaatsen, maar je zit nu al in de zooi?
Of zit je voor straf op de gang?
Je moet er wat voor over hebben maar je krijgt er iets moois voor terug Nijnquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, SF had 2 weken ingepland om de vloer open te maken om nieuwe leidingen te leggen. Er moet een nieuwe ketel komen, buiten in de schuur, zodat de geyser weg kan. Geen bovenkastjes meer. En een stuk muur is uitgebroken voor het kookeiland.
Nu is hij weer aan het werk en dan 2/3 weken in augustus geen werk inplannen, dan gaat de laatste leiding onder de vloer, alles stucken, achterkamervloer schuren.
Hij kan niet 5 weken 1 één stuk niet werken.
Dus dat wist ik.
Hij kan het wel zelf, maar de montage was gratis. Die keukenboeren zijn toch sneller, en als het niet goed gaat, is het niet jouw schuld. Hij heeft eigen onderhoudsbedrijf, dus doet het wel vaker, maar die gasten zijn gewoon sneller.quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga je het zelf installeren of laat je het iemand doen? Ik wil eigenlijk ook nog een nieuwe keuken, maar ben te onhandig om het zelf te doen. Dan zou het jaren duren en hangen de kastjes allemaal scheef
Ik ben niet totaal onhandig met klussen, maar zo te lezen heeft jouw man het zelfde "probleem" als ik: te veel klussen tegelijkertijd willen doen. Ik wil nog echt mijn halve tuin doen en daarom ligt de helft overhoop maar duurt het nog maanden voor het klaar isquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij kan het wel zelf, maar de montage was gratis. Die keukenboeren zijn toch sneller, en als het niet goed gaat, is het niet jouw schuld. Hij heeft eigen onderhoudsbedrijf, dus doet het wel vaker, maar die gasten zijn gewoon sneller.
Tikse NIjnquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn vergadering is binnen. Ik ga wat doen. Ben al veel te laat.
Fijne dag allemaal en bedankt voor de belangstelling
Het is even zooi, maar je krijgt er wel veel moois voor terugquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, SF had 2 weken ingepland om de vloer open te maken om nieuwe leidingen te leggen. Er moet een nieuwe ketel komen, buiten in de schuur, zodat de geyser weg kan. Geen bovenkastjes meer. En een stuk muur is uitgebroken voor het kookeiland.
Nu is hij weer aan het werk en dan 2/3 weken in augustus geen werk inplannen, dan gaat de laatste leiding onder de vloer, alles stucken, achterkamervloer schuren.
Hij kan niet 5 weken 1 één stuk niet werken.
Dus dat wist ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |