quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
Dusss
Jeff heeft van het frituurvet tegen zoe en ice gezegd en nog 1 iemand
Zoe heeft het aan iedereen door geluld
En dat was precies wat hij wilde weten
Zelfs als mensen negatief praten over zoe wordt het weggedraaidquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:49 schreef Ebinas het volgende:
Maar Zoe mag alles en wordt beschermd.
Dus spelinfo via het scherm doorgeven is vast geen probleem voor Febo
Scheelt wel veel streamtijd voor mijquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs als mensen negatief praten over zoe wordt het weggedraaid
Ja gisteravond heeft Jeffrey het volgens mij tegen Erik gezegd.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
Dusss
Jeff heeft van het frituurvet tegen zoe en ice gezegd en nog 1 iemand
Zoe heeft het aan iedereen door geluld
En dat was precies wat hij wilde weten
Daarom bekruipt me ook meer en meer dat zij naar de overwinning moetquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs als mensen negatief praten over zoe wordt het weggedraaid
Hij reageerde nogalquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:54 schreef xsaskiax het volgende:
Eindelijk eens iemand die gewoon gelijk iets aanpakt (Wendy) en ja hoor, daar is Erik, de zwembadmeester....... en het moet gestopt worden, eerst overleggen zegt hij
En ja hoor, ze gehoorzamen nog ook volgens mij!!! (belachelijk)
Klopt ze heeft het leeg laten lopen gestoptquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:54 schreef xsaskiax het volgende:
Eindelijk eens iemand die gewoon gelijk iets aanpakt (Wendy) en ja hoor, daar is Erik, de zwembadmeester....... en het moet gestopt worden, eerst overleggen zegt hij
En ja hoor, ze gehoorzamen nog ook volgens mij!!! (belachelijk)
Ze gebruiken al chloorquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:55 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten ook chloortabletten gebruiken, anders kunnen ze aan de gang blijven met het water te vernieuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |