Wat raar, ze hebben er toch een pomp in..... of hebben ze die uitgezet ivm het feit dat de stoppen er telkens uitvliegen?????quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
Rode wormpjes in het zwembad. Ze willen er niet meer in.
Ziet u kleine rode wormpjes in uw zwembad drijven? Dat zijn waarschijnlijk muggenlarven die uit de eitjes zijn gekropen die muggen in het warme water hebben gelegd. Muggen hebben een voorkeur voor warm water, aangezien de kans dat hun eitjes uitkomen groter is in water met een prettige temperatuur.
Die mugjes leggen ze aan de waterlijnquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat raar, ze hebben er toch een pomp in..... of hebben ze die uitgezet ivm het feit dat de stoppen er telkens uitvliegen?????
Er is gewoon opgeruimd en afgewassen. En er was een film na het eten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou
!
als iedereen die daar in de keuken werkt ( niet letterlijk) er zo over denkt, dat ruim ik morgen wel op dan is het een tering bende.
Normaal doen ze het na het eten. Nu kwam er toen een film.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou
!
als iedereen die daar in de keuken werkt ( niet letterlijk) er zo over denkt, dat ruim ik morgen wel op dan is het een tering bende.
Dat hebben ze vakerquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy en Jasper hebben nu wel een leuke interactie. Dat heb ik hun nog nooit zo zien doen.
Samen grapjes maken en lachen.
gaat u hete frituurpan schoonmakenquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou
!
aha, geen idee, ik heb niet zo'n groot badquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mugjes leggen ze aan de waterlijn
Die zitten vast aan de rand
Daar doet een pomp niks aan
Ik heb dat nog nooit gezien als ze met z'n 2en waren. Wel in een groep.quote:
Dat zou me niks verbazenquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha wil dat iedereen op Janet stemt als manager.
Zoe heeft haar denk ik verkeerd begrepen.
Serieus??? wow..... hoop dat er beelden van zijn, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:31 schreef Ebinas het volgende:
Zoe gebruikt het scherm om strategische praat door te geven
Ice was aan het shoppen.
Zoe aan de praat, ze neemt het toetsenbord over en tikt wat.
Ice haalt het later weer weg.
goed dat jij die stream volgt!!quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe zei tegen Sasha dat iedereen al weet wie het wordt. (manager)
Sasha vindt van niet. Dat dat een aanname is.
Ik kan het terughalen, maar kan het alleen in fragmenten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Serieus??? wow..... hoop dat er beelden van zijn, ben wel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |