OOk al heel raar omdat de groep van Moraima groter is en daar iedereen op gaat.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat raar, want Eunice kwam net voorbij toen Zoë het uitgebreid tegen Jasper stond te zeggen, en Eunice reageerde niet
Ik moet je wel zeggen dat toen ik het vet in de rondte zag vliegen bij het uithalen van de mandjes ik ff dacht 'nou nou, ff aftikken kan ook geen kwaad'..... en een doekje over die vette baggerzooi..... maar goed, we gaan het vandaag zienquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus het is vreseijk overtrokken om daar dan gister zo’n drama over te maken.
daar heb ik toch niet over, drama over frituurpan komt van jef , niet mijn woorden gaan verdraaien aubquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Sas mensen wil omleggen is ook al de schuld van Jeff chapeau
Dan pak je toch een doek en veegt het weg. Ik zie jet grote drama niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik moet je wel zeggen dat toen ik het vet in de rondte zag vliegen bij het uithalen van de mandjes ik ff dacht 'nou nou, ff aftikken kan ook geen kwaad'..... en een doekje over die vette baggerzooi..... maar goed, we gaan het vandaag zien
Die frituurpan is wel een dingetje,quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
drama om niks maken kan den hartog goed is zijn specialiteit
alsof jeff niet heel erg bewust iets heeft gezocht om Sas over de kling te krijgen.quote:
Ze kunnen het ook over het leuke evenement hebben. Lekker gegeten, leuke film. Maar nee… de frituurpan…quote:
Jeffs frituurpanquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook over het leuke evenement hebben. Lekker gegeten, leuke film. Maar nee… de frituurpan…
aannamesquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
alsof jeff niet heel erg bewust iets heeft gezocht om Sas over de kling te krijgen.
als het niet het vet op het deksel van de frituurpan geweest was, was er iets anders fout geweest bij "zijn" frituurplek
als hij echt ballen had gehad, had hij het gisteren tegen sas gezegd in plaats van demonstratief Zoe als manager erbij te halen om te laten zien hoe vies " zijn " frituurpan was achtergelaten
het zal bij het einde van het spel horen, er zijn te weinig eliminaties, dus nu gaan we mensen kaarten aansmeren om weg te laten gaan, of gewoon ineens negeren en treiteren zoals nu gebeurt bij Wendy, door Babette
Ik vind het er niet leuker op worden.
Nou iedereen er zo er over dacht.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is geen werk. Ze kan ook vandaag prima die frituur schoonmaken ipv midden in de nacht.
ze durft niet op Jeff?quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:18 schreef greysbones het volgende:
Ow nu wil zoe op janet
Zegt zij tegen ice
Geloof zoe voor geen meterquote:
Geloof ik niks van dat dat gebeurtquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom gaan Sasha en haar groep op Janet dan? Dat is iemand die vaak met hun mee stemt. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |