Ik was het vraagteken vergeten... daarna gelijk er achter gezet maar ik was te laat of jij te vroeg..quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja...zet dat er dan bij..dat je dat denkt.
Zo komen de praatjes in de wereld Cos.
Heerlijke groepsjasquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:40 schreef Monique___ het volgende:
Jeff geniet buiten van zijn koffie en het zonnetje in de heerlijke groepsjas![]()
[ afbeelding ]
Erik moet er maar een keer een tijdje in lopen. Dan doet daarna niemand hem meer aan.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey zit inderdaad buiten. Genieten van de mooie dag.
Dus niet zijn bed weer ingedoken
Wat hij kan doen met het geld dat overblijft na de belastingen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:43 schreef Monique___ het volgende:
Vermoed dat hij zo bedenkelijk kijkt omdat hij zich afvraagt wat hij met die 8 ton allemaal kan gaan doen..
keuzes keuzes..
Ja dat is wel heel zonde dat er zoooveel meteen weg is al.quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat hij kan doen met het geld dat overblijft na de belastingen.
of mislooptquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is dan ook een hoop geld wat hij straks verdient
Ik gun het Jeff ook maar er zijn er meer die ik het gun...quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is dan ook een hoop geld wat hij straks verdient
Zijn er meer die ik het daar niet gun dan wel gunquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik gun het Jeff ook maar er zijn er meer die ik het gun...
Mijn lijstje is ook niet lang..quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zijn er meer die ik het daar niet gun dan wel gun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |