Dat weet ik maar het gaat er mij juist om dat ik na een slechte ervaring depressief terugtrek. How blijf ik positief ook bij tegenslagen?quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lees gewoon je 20392040 vorige topics terug
Je zegt het zelf, dat blijf je niet, je reageert negatief en teleurgesteld, na een afwijzing of slechte ervaring. overigens zoals ook alle normale mensen met gewone emoties.quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:11 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het gaat er mij juist om dat ik na een slechte ervaring depressief terugtrek. How blijf ik positief ook bij tegenslagen?
Dit is precies wat er in al je topics wordt geadviseerd: leer dat socializen en doet dat nou juist niet met meisjes/vrouwen waar er bij jou vooralsnog altijd een seksuele component in zit, maar ga eens gewoon gezellig doen met andere mensen, mannen dus.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:47 schreef ph-buf het volgende:
In het buitenland best wel veel moeilijkheden gehad om te connecten met mensen. Door die afwijzingen eenzaam en gefrustreerd gevoeld, met gevolg waardoor ik mij nog meer ging terugtrekken.
Nu weer terug in Nederland merk ik dat mijn contact met mensen veel gemakkelijker verloopt. Net nog een gesprek gehad met een stel studenten. Het was een echt gesprek, niet alleen gelul over koetjes en kalfjes maar er werden ook vragen aan mij gesteld. Iets dat ik zelden meemaakt. Normaliter is het altijd zo dat ik interesse toon en vragen stel maar dat er nooit vragen terug worden gesteld.
Moet zeggen, ik voel mij een stuk prettiger nu. Zonder medicijnen e.d!
Maar hoe hou ik de positieve en open vibes zonder weer terug te vallen in mensenhaar als ik te maken krijgt met negatieve ervaringen?
Vooral in het buitenland heb ik soms hele nare interacties gehad.
Vier je successen!quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:47 schreef ph-buf het volgende:
Nu weer terug in Nederland merk ik dat mijn contact met mensen veel gemakkelijker verloopt. Net nog een gesprek gehad met een stel studenten. Het was een echt gesprek, niet alleen gelul over koetjes en kalfjes maar er werden ook vragen aan mij gesteld. Iets dat ik zelden meemaakt. Normaliter is het altijd zo dat ik interesse toon en vragen stel maar dat er nooit vragen terug worden gesteld.
Moet zeggen, ik voel mij een stuk prettiger nu. Zonder medicijnen e.d!
Maar hoe hou ik de positieve en open vibes zonder weer terug te vallen in mensenhaat als ik te maken krijgt met negatieve ervaringen?
Sorry vroeg gewoon ff de weg ok?quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:36 schreef Purrito het volgende:
Natuurlijk wordt je afgewezen als je random mensen aanspreekt. Wie heeft daar nou zin in? In een kroeg of teamsport ok, maar midden op straat?
Ja, dit vat het wel aardig samen. Als TS eens interactie gaat opzoeken in een context (een hobby bijvoorbeeld, of z'n werk of sport) waarbij hij oprecht geen bijbedoelingen heeft krijgt hij ongetwijfeld minder te maken met botte afwijzingen enzo.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is precies wat er in al je topics wordt geadviseerd: leer dat socializen en doet dat nou juist niet met meisjes/vrouwen waar er bij jou vooralsnog altijd een seksuele component in zit, maar ga eens gewoon gezellig doen met andere mensen, mannen dus.
Als je dit beter kunt, en je dus gemakkelijker wordt in de omgang omdat je weet hoe het moet, zul je minder afwijzingen en nare interacties krijgen.
Mee eens.quote:
Je bent daar natuurlijk wel aan het doen wat je vele buitenlandse mannen hier hebt verweten? Kan me voorstellen dat ze daar niet concurrentie zitten te wachten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:07 schreef ph-buf het volgende:
Bulgarije. Goedkoop, maar de mensen zijn naar mijn mening niet echt benaderbaar.
Enig nadeel aan Nederland is dat het tering duur is. Moeilijke afweging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |