Iemand zoekt bevestiging.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:24 schreef Lienekien het volgende:
Je vraag is of je het huwelijk nog wel door moet laten gaan?
Huh?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:28 schreef Selenophilia het volgende:
Weer zo een inpraterna 23 jaar ga je dan toch voor een ander vent omdat je hem helemaal zat bent.
Is vreemdgaan alleen maar met penetratie vreemdgaan? Daar verschillen meningen over.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Geen vrijgezellen feest zonder stripper.
Dat hij naakt is gegaan is er misschien wat over (of ja, hopelijk niet)
Als hij er niet met zijn fluit in heeft gezeten en zij niet meer dan naakt gedanst heeft zou ik me niet al te druk maken.
quote:
Hier krijg ik gewoon de rillingen van. Lekker gaslighten.quote:Hij vindt dat ik overdrijf en veel te veel drama maak van een leuk weekend.
Voor veel mensen genoeg om bevestiging te krijgen.quote:
Wat is een ‘inprater’?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:31 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
[..]
Hier krijg ik gewoon de rillingen van. Lekker gaslighten.
Ook dat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:32 schreef maily het volgende:
Vrijgezellen partner erover of niet?
Ik snap deze vraag niet.
Ik moest ook zeven keer lezen, zelfs met de info uit de OP, het zal wel bedoeld zijn als: "Vrijgezellenfeestje partner: ging dit over de schreef of niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:32 schreef maily het volgende:
Vrijgezellen partner erover of niet?
Ik snap deze vraag niet.
Of "ging hij erover" . De stripster of de peepshowdame.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:38 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik moest ook zeven keer lezen, zelfs met de info uit de OP, het zal wel bedoeld zijn als: "Vrijgezellenfeestje partner: ging dit over de schreef of niet?
Of wellicht: "Vrijgezelle zakenpartner: erover of niet?"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:38 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik moest ook zeven keer lezen, zelfs met de info uit de OP, het zal wel bedoeld zijn als: "Vrijgezellenfeestje partner: ging dit over de schreef of niet?
Of: "Ga ik hierover?"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Of "ging hij erover" . De stripster of de peepshowdame.
Het is natuurlijk wel wat ingewikkeld, want je hebt al twee kinderen met hem.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:40 schreef Niempje5276- het volgende:
Mijn vrijgezellen moet nog komen. Maar ik heb al laten weten dat het niet zo moet gaan als bij hem.
Ik zoek inderdaad bevestiging bij wildvreemde omdat ik bij zijn en mijn vrienden verschillende reacties hoor.
Het lijkt me sterk dat hij voor de neus van z'n vrienden enige vorm van seks gehad heeft met die dame(s). En dan zou ik het laten gaan als ie zich normaal wel gewoon fatsoenlijk gedraagt (ergo, zich niet uitkleedt voor andere vrouwen dan jou en een arts).quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:40 schreef Niempje5276- het volgende:
Mijn vrijgezellen moet nog komen. Maar ik heb al laten weten dat het niet zo moet gaan als bij hem.
Ik zoek inderdaad bevestiging bij wildvreemde omdat ik bij zijn en mijn vrienden verschillende reacties hoor.
Kan me dat ergens nog wel voorstellen, bij een dronken man zonder ruggengraat onder de druk van dronken vrienden. Hihaho.quote:
Ja, want alleen mannen weten natuurlijk dat het de Wallen heet. Tenzij je er als vrouw werkt.quote:
Dat gaat al terug naar de vijfde eeuw, in Sparta.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:58 schreef Akathisia het volgende:
Waar komt dat hele fenomeen van het vrijgezellenfeest eigenlijk vandaan? Is het, zoals het vandaag gevierd wordt, een vervormde versie van iets wat al ouder is?
Zoiets wordt georganiseerd door "je vrienden".quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:55 schreef ems. het volgende:
Sowieso, strippers/stripsters tijdens een vrijgezellenfeestEr zijn goedkopere manieren om aan de buitenwereld te tonen dat je een loser bent.
Ik heb 3 weken geleden nog een vrijgezellenfeest gehad. Kostte wat mij betreft ook een aardige duit (inclusief overnachting) maar was wel erg leukquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
Zoiets wordt georganiseerd door "je vrienden".
En die dokken er ook voor.
Ik vraag me nu af of het dan ook een tijd is weggeweest en tot in hoeverre het daar alsook later elders verband hield met het christelijke huwelijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat gaat al terug naar de vijfde eeuw, in Sparta.
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:04 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af of het dan ook een tijd is weggeweest en tot in hoeverre het daar alsook later elders verband hield met het christelijke huwelijk.
Liever zulke vrienden dan vrienden die je mee lasergamen ofzoquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:05 schreef Selenophilia het volgende:
Zegt ook wel wat over je vrienden hoor, wat een ordinaire zooi
Van ergens waar ze pas sinds kort met de buitenwereld in contact zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:10 schreef Leandra het volgende:
Waar kom je in hemelsnaam vandaan als je het "de walletjes" noemt??
Waarom eigenlijk? Als het goed is kun je lol hebben met je vrienden, wat je ook doet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Liever zulke vrienden dan vrienden die je mee lasergamen ofzo
Ik dacht ik kies even iets ontzettend saai en veiligquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Als het goed is kun je lol hebben met je vrienden, wat je ook doet.
I.t.t. plat en ordinair zuipen en tieten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik dacht ik kies even iets ontzettend saai en veilig
Beetje varen en wat drinken lijkt mij ook prima en als ze lasergamen leuk vinden waarom ook niet? Als ze maar lol hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Joah, je hebt ook liever dat je verloofde zulke vrienden heeft?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef Solotovski het volgende:
Naakt lasergamen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk dat het Belgisch is en dat het betekent "gaat het over de grens?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |