Awkward.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:19 schreef Rhosyn het volgende:
Nu moet Mirthe met Erik aan een tafeltje voor 2. tegenover elkaar.![]()
Ik weet niet hoe Mirthe dat vindt.
Ik hoorde babs het toch wel vragen, het was een beetje warrig en klonk wel een beetje niet oprecht zeg maar.quote:
Erik gaat haar straks likken denk ik...haar bordje dan...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
Het is toch verschrikkelijk. Zit Mirthe tegenover die jaknikker.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik gaat haar straks likken denk ik...haar bordje dan...
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:15 schreef espri het volgende:
Er wordt ook helemaal niet gevraagd of Wendy bij ze zou willen zitten…..rotmeiden bah.
Ah nee , echte rot meidenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:15 schreef espri het volgende:
Er wordt ook helemaal niet gevraagd of Wendy bij ze zou willen zitten…..rotmeiden bah.
Proest.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik gaat haar straks likken denk ik...haar bordje dan...
Het groepsgevoel..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
Het is toch verschrikkelijk. Zit Mirthe in haar eentje tegenover die jaknikker.
Ik word er een beetje ongemakkelijk van. Mirthe heeft er blijkbaar geen moeite mee.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
Het is toch verschrikkelijk. Zit Mirthe in haar eentje tegenover die jaknikker.
Mirthe en Erik kunnen het wel met elkaar vinden, hebben niet echt een hekel aan elkaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik word er een beetje ongemakkelijk van. Mirthe heeft er blijkbaar geen moeite mee.
Nou, er zijn bij bedoelingen bij Erik hoor, wat dat betreft begrijpt hij signalen niet, dat is normaal bij autisten zoals Erik. Wel leuke TV though.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:27 schreef espri het volgende:
Erik vind het ook leuk om een gesprek te voeren, in de groep wordt hij door iedereen genegeerd dus dit doet hij goed, waarom meteen denken dat er wat moet gebeuren.
Waarschijnlijk zoals iedere gezonde kerel, tuurlijk zou hij het ook leuk vinden als er wat zou ontstaat. Maar hij heeft ook behoefte aan een normaal gesprek.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, er zijn bij bedoelingen bij Erik hoor, wat dat betreft begrijpt hij signalen niet, dat is normaal bij autisten zoals Erik. Wel leuke TV though.
Dat lijkt me evident maar ik denk dat hier toch meer speelt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:30 schreef espri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoals iedere gezonde kerel, tuurlijk zou hij het ook leuk vinden als er wat zou ontstaat. Maar hij heeft ook behoefte aan een normaal gesprek.
Oké.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident maar ik denk dat hier toch meer speelt.
Al die tijd is er nog niets voorgevallen, dus ik snap niet helemaal waar je op doelt. Hij heeft ooit gezegd dat hij wel op een type als Mirthe zou kunnen vallen, meer niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident maar ik denk dat hier toch meer speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |