Oh wattan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat is het jurkje die ze vermaakt heeft en waar Wendy vanmorgen een discussie met haar over had.
Nou zo grappig vind ik Bern niet ( dont mention the war)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet steeds aan Faltwty Towers denken bij Bern.
Ik ben toch benieuwd hoe Wendy het had gemaaktquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jurkje van janet zit echt mooi, voor zonder BH. Zij denkt volgens mij ook dat ze nog mid 20 is. Ziet er niet uit
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Leuk om te zien dat Sasha er zoveel plezier in heeft
Ik vermoed zonder vetkwabje onder haar linker okselquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd hoe Wendy het had gemaakt
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed znoder vetkwabje onder haar linker oksel
Wat een stuk chagrijn, of het is een aangeboren afwijkingquote:
Is concentratie.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stuk chagrijn, of het is een aangeboren afwijking
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
Babs wil nog 1 keer Zalando stelling gooien. Tot verbazing van Marciano wil ze om 1000 pp vragen.
Marciano zei vorige week dat hij geen kleding meer had en ook graag weer wilde bestellen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
Babs wil nog 1 keer Zalando stelling gooien. Tot verbazing van Marciano wil ze om 1000 pp vragen.
wablief 1000 euro pp inhalig zeikwijf is hetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano zei vorige week dat hij geen kleding meer had en ook graag weer wilde bestellen.
Het is best veul jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
wablief 1000 euro pp inhalig zeikwijf is het
Hij heeft de uiteinde van een rep gemist. Dat ligt nu in de vuilnisbakquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef Was-beer het volgende:
Tuurlijk wil Erik extra friet. Je zou een keer nee zeggen
dit drama heb ik gemistquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij heeft de uiteinde van een rep gemist. Dat ligt nu in de vuilnisbak
Dat Wendy en Jeffrey het meeste drinken..Dus gewoon de waarheidquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ima en Rupie nemen een biertje.
Wat zei Tiano ook alweer?
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:36 schreef pingu66 het volgende:
Zoë en ;s be
Zoe: ik en Babbet gaan niet in bikini lopen met de Pool party, ben je gek ik ben geen clown zegt Zoë.
Ook geen onderbroekske.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:51 schreef Swannsy het volgende:
Heeft Janet geen bh aan in haar sjieke gemaakte jurk?
Zonder.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:52 schreef xsaskiax het volgende:
Zitten Jasper en Janet nou ook aan de rode wodka (met of zonder jus)??
Voor de sportdag van Erik?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Babette wil een wit tennispakje voor haar en Zoe bestellen, ze gaat een mailtje sturen of het gehuurd kan worden
Huren is wel raar ,koop het dan gewoon.Ik vind het idee wel leuk.quote:
wat een galbakquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Als je zo even mee wil lopen Mirthe, dan laat ik het publiek even voor je applaudisseren.
Mirthe: Waarom:
Jeff: Cultuur. Schijnheilig naar anderen doen.
Jeff is weer wat onrustig.
E loopt met half blote tetten in een jurkje gepropt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:54 schreef Swannsy het volgende:
[..]
Ik ging stuk toen ik dit hoorde, want sminkt wel elke dag haar gezicht als cl*wn….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |