Erik geniet gewoon van de aandacht van Mirthe zoals Zoe dat heeft bij Isaac want buiten de loods een utopie voor beidenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Al die tijd is er nog niets voorgevallen, dus ik snap niet helemaal waar je op doelt. Hij heeft ooit gezegd dat hij wel op een type als Mirthe zou kunnen vallen, meer niet.
Misschien een optie om alles beter voor te bereiden en dat aanrecht opruimen...chaos!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:54 schreef humpty het volgende:
Het tempo ligt hier laag volgens Jasper
als ik zie hoe sloom Sacha alles doet geloof ik het direct
is beetje al la carte bestellen , ze doen hun bestquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Miss hien een optie om alles eter voor te bereiden en dat aanrecht opruimen...chaos!
Denk het welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:58 schreef chufi het volgende:
Heerlijk event ... goed geregeld ook Bern ... loopt soepeltjes .... zou het nog smaken ook ?
Met de Franse slag...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:57 schreef humpty het volgende:
Loopt niet helemaal op rolletjes in de keuken![]()
en Sacha maar commanderen
Die vallen meestal spontaan kapot op de grond bij het afwassen of een opgewonden standjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:01 schreef Lovely het volgende:
Mayo op een dekseltje, geen bakjes over waar het in kan?
Wie heeft er corvee?quote:
Daar zijn ze wel even mee bezig, benieuwd wie er corvee heeft of moet afwassenquote:
Ja echt en lulletje rozenwater lijkt alles wel goed te vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:01 schreef espri het volgende:
Wow die haaipinnekop van Sas, staat met een mes ff bevelen uit te delen….
Met een groot mes in d’r handen, en dan die kop erbijquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:00 schreef humpty het volgende:
Brengen ...terugkomen en volgende bestelling doorgeven
Kattekop Sacha tegen Bern
Dat is best knap, maar ik zie er aantal liggen, misschien even snel afspoelenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vallen meestal spontaan kapot op de grond bij het afwassen of een opgewonden standje
Nou.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:05 schreef Verida het volgende:
Leuk dat Bern en sasha een evenement organiseren, zelf voor betaald voor de hele loods.
De boel versierd, lekker eten verzonnen, tafels mooi gedekt, dingen verzonnen om de boel mee te presenteren (schoteltje voor mayo bijv).
beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:05 schreef pingu66 het volgende:
Na 9 maanden komt Bern er achter dat het leuk is in de keuken/ bediening.
Ik vind het heerlijk, ik zou graag willen weten waar het is besteld.quote:
Dat is het jurkje die ze vermaakt heeft en waar Wendy vanmorgen een discussie met haar over had.quote:
Dat overhangende vetkwabje maakt het helemaal afquote:
de harde fransefrietjesschudsterquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
Sas in de keuken bezig is ook wel mooi.
Discussies over dat jurkje snap ik welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat is het jurkje die ze vermaakt heeft en waar Wendy vanmorgen een discussie met haar over had.
Jij hebt er duidelijk ook oog voorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat overhangende vetkwabje maakt het helemaal af
Ik denk JWquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
Over wie heeft Mirthe het? Die heeft Mirthe daar 'nog erger' aangesproken dat Jeff in november, aldus Mirthe..
Mirthe gaat eerder dan Jeff...nou dat...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe kan niet wachten totdat Jeffrey gaat.
Helaas, zelf gefrunnikt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, ik zou graag willen weten waar het is besteld.
Ja inderdaad 😂quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet steeds aan Faltwty Towers denken bij Bern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |