Nou.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:05 schreef Verida het volgende:
Leuk dat Bern en sasha een evenement organiseren, zelf voor betaald voor de hele loods.
De boel versierd, lekker eten verzonnen, tafels mooi gedekt, dingen verzonnen om de boel mee te presenteren (schoteltje voor mayo bijv).
beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:05 schreef pingu66 het volgende:
Na 9 maanden komt Bern er achter dat het leuk is in de keuken/ bediening.
Ik vind het heerlijk, ik zou graag willen weten waar het is besteld.quote:
Dat is het jurkje die ze vermaakt heeft en waar Wendy vanmorgen een discussie met haar over had.quote:
Dat overhangende vetkwabje maakt het helemaal afquote:
de harde fransefrietjesschudsterquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
Sas in de keuken bezig is ook wel mooi.
Discussies over dat jurkje snap ik welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat is het jurkje die ze vermaakt heeft en waar Wendy vanmorgen een discussie met haar over had.
Jij hebt er duidelijk ook oog voorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat overhangende vetkwabje maakt het helemaal af
Ik denk JWquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
Over wie heeft Mirthe het? Die heeft Mirthe daar 'nog erger' aangesproken dat Jeff in november, aldus Mirthe..
Mirthe gaat eerder dan Jeff...nou dat...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe kan niet wachten totdat Jeffrey gaat.
Helaas, zelf gefrunnikt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, ik zou graag willen weten waar het is besteld.
Ja inderdaad 😂quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet steeds aan Faltwty Towers denken bij Bern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |