abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209338677
Ik heb weer wat meegemaakt.

Laatst had ik ergens gelezen dat het erg romantisch en opwindend is om een vrouw diep in de ogen aan te kijken en vervolgens een scheet te laten terwijl je haar blijft aankijken. Ik dacht dat klinkt wel interessant. Laat ik het eens een keer proberen.

Toevallig had ik afgelopen weekend een date met een leuke dame die ik een tijdje geleden in de kroeg heb leren kennen. Ik zou gezellig bij haar thuis gaan eten en ook blijven slapen.

Het was erg gezellig. Ze had chili con carne gemaakt. Niet ideaal voor mijn darmen maar het smaakte goed. Vervolgens hebben we nog samen op de bank een film gekeken onder het genot van een paar wijntjes. Het werd steeds gezellig en na wat geknuffel en geklef vonden we het een goed idee om onze romantiek in bed te vervolgen.

Dus zo gezegd zo gedaan, we waren met de daad bezig en mijn buik begon ineens wat te borrelen van de chili con carne. Ik dacht nu is een goed moment om datgene uit te proberen wat ik gelezen had. Ik kijk haar diep in de ogen aan en vervolgens pers ik met een flinke kreun een enorme scheet eruit. Tot overmaat van ramp was het niet alleen lucht maar ook diarree en scheet ik zo haar hele lakens en deken vol.

Zij werd enorm boos en sprong uit bed en noemde me varken, viespeuk en weet ik het wat nog allemaal. Dus ik mocht van haar mijn spullen pakken en toen kon ik in het holst van de nacht weer naar huis. Daarna heb ik ook niks meer van haar gehoord dus ik vrees dat het nu voorgoed verpest is.

Heb ik weer....

Klacht: Bed van date volgescheten.
pi_209338687
Dit is geil
U MAD?
pi_209338748
Je snapt er ook niks van.
Je had in haar kont moeten plassen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209338784
Beter dat dan in de supermarkt schijten
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_209338875
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:52 schreef Smeerbeer het volgende:

Laatst had ik ergens gelezen dat het erg romantisch en opwindend is om een vrouw diep in de ogen aan te kijken en vervolgens een scheet te laten terwijl je haar blijft aankijken. Ik dacht dat klinkt wel interessant. Laat ik het eens een keer proberen.

Toevallig had ik afgelopen weekend een date met een leuke dame die ik een tijdje geleden in de kroeg heb leren kennen. Ik zou gezellig bij haar thuis gaan eten en ook blijven slapen.

Het was erg gezellig. Ze had chili con carne gemaakt. Niet ideaal voor mijn darmen maar het smaakte goed. Vervolgens hebben we nog samen op de bank een film gekeken onder het genot van een paar wijntjes. Het werd steeds gezellig en na wat geknuffel en geklef vonden we het een goed idee om onze romantiek in bed te vervolgen.

Dus zo gezegd zo gedaan, we waren met de daad bezig en mijn buik begon ineens wat te borrelen van de chili con carne. Ik dacht nu is een goed moment om datgene uit te proberen wat ik gelezen had. Ik kijk haar diep in de ogen aan en vervolgens pers ik met een flinke kreun een enorme scheet eruit. Tot overmaat van ramp was het niet alleen lucht maar ook diarree en scheet ik zo haar hele lakens en deken vol.

Zij werd enorm boos en sprong uit bed en noemde me varken, viespeuk en weet ik het wat nog allemaal. Dus ik mocht van haar mijn spullen pakken en toen kon ik in het holst van de nacht weer naar huis. Daarna heb ik ook niks meer van haar gehoord dus ik vrees dat het nu voorgoed verpest is.

Heb ik weer....

Het valt mij op dat je nog steeds niet je gat onder controle kan houden en het verschil niet weet tussen een damp en een dralla. Je zou dat als ervaringsdeskundige toch onder de knie moeten hebben :P
  dinsdag 30 mei 2023 @ 16:31:49 #6
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_209339046
Smeerbeer topic *O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 mei 2023 @ 17:32:16 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209339622
Die date he, had zij toevallig een scooter? |:)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_209339651
Heb gelachen, prima topic ^O^
pi_209340020
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:52 schreef Smeerbeer het volgende:

Heb ik weer....

Die is ook snel boos, zeg .
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 18:59:20 #10
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209340626
Haha, gekke Smeerbeer!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Forum Admin dinsdag 30 mei 2023 @ 19:51:02 #11
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_209341381
Maar ben je haar nou strak blijven aankijken?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_209341413
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is geil
Inderdaad zeg :9~

Vrouwen die dat niet geil vinden kun je ook het beste loslaten.
pi_209348062
Mocht je nog wel een nat washandje langs je arie halen voordat je moest optyfen?

Goed verhaal b.t.w. _O_
pi_209348122
Maar heb je het vervolgens ook uitgesmeerd, zoals een echte smeerbeer het betaamt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Sport woensdag 31 mei 2023 @ 12:29:51 #15
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209348150
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 31 mei 2023 @ 16:18:20 #16
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_209350485
Nog steeds deze act? :O
  woensdag 31 mei 2023 @ 16:23:10 #17
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_209350519
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is geil
De comment waar ik al naar ging zoeken halverwege de OP _O_
pi_209350605
Niet gelezen.
pi_209355875
Smeerbeer _O_
pi_209361147
Smeerbeer topic _O_
pi_209362128
Nog altijd niet gelezen
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:26:35 #22
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209364113
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 14:01 schreef Zucht. het volgende:
Nog altijd niet gelezen
Iets met karnemelk en bruine vla of zoiets. Smeerbeer werkt in de zuivel met een dame.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:27:02 #23
492360 COVID-19
Haters make me stronger
pi_209364255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:26 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Iets met karnemelk en bruine vla of zoiets. Smeerbeer werkt in de zuivel met een dame.
Leuke dame?
  donderdag 1 juni 2023 @ 19:10:27 #25
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209365876
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:42 schreef Zucht. het volgende:

[..]
Leuke dame?
Nee, ze kan niet koken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')