abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:45:17 #1
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337403
Hoi,

Tijdje terug leuke meid leren kennen, leuk contact dit dat.

Ik heb gevoelens voor haar en zij voor mij, maar we zitten beetje op afstand zeg maar.
Zij zit in Frankrijk en ik zit hier in Nederland :')

Maar goed nu heeft ze cadeau laten bezorgen maar het is veel te veel in waarde...
Ik voel me hier niet gemakkelijk bij ik wil het terug laten sturen maar ik ben bang dat ze dan boos wordt
Ik wil haar helft terug betalen maar dat wil ze waarschijnlijk ook niet

Maar ik wil dit dus absoluut niet....
En ik weet niet hoe ik haar dit moet of kan vertellen zonder dat ze boos wordt

Maar ik voel me hier zo ongemakkelijk bij, ik vind dit echt niet leuk...
Graag dit account verwijderen.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:46:57 #2
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_209337413
Wat is de bron van je ongemak rondom dit cadeau?
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 13:48:20 #3
225562 crew  Speedfight
pi_209337422
Wees gewoon dankbaar.
T is niet leuk om cadeaus niet aan te willen nemen, geeft haar geen goed gevoel. Zij wilt t je geven, laat haar.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:48:33 #4
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337424
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:46 schreef PiyeReloaded het volgende:
Wat is de bron van je ongemak rondom dit cadeau?
Ik voel me niet zoveel waard.
Ik word er ongemakkelijk van en krijg er stress van.
Bovendien wil ik liever dat ze haar centjes houdt.
Maar ik ben dit gewoonweg niet waard 100% niet.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:48:57 #5
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337429
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:48 schreef Speedfight het volgende:
Wees gewoon dankbaar.
T is niet leuk om cadeaus niet aan te willen nemen, geeft haar geen goed gevoel. Zij wilt t je geven, laat haar.
Dat lukt mij dus niet, ik kan dat niet. Ik voel mezelf niet zoveel waard.
Ik voel me dan een profiteur of whatever. Ik wil dit dus absoluut niet.
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 13:49:14 #6
225562 crew  Speedfight
pi_209337434
Tenzij je je ongemakkelijk voelt omdat je niet eerlijk tegen haar bent ofzo, dan zou ik dat wel zeggen _O-
pi_209337444
Hoeveel pegels hebben we het hier over?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:51:33 #8
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_209337464
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:48 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Ik voel me niet zoveel waard.
Ik word er ongemakkelijk van en krijg er stress van.
Bovendien wil ik liever dat ze haar centjes houdt.
Maar ik ben dit gewoonweg niet waard 100% niet.
Zij vindt jou dit wel waard en ze wil graag haar genegenheid naar jou tonen. Waarschijnlijk ook juist omdat ze je die zo weinig op andere wijzen kan tonen door de afstand. Wees haar dankbaar en gun haar ook deze uiting.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:51:48 #9
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_209337467
TS is bang dat er nu van hem verwacht wordt ook iets met die waarde terug te sturen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:52:30 #10
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337474
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:50 schreef vosss het volgende:
Hoeveel pegels hebben we het hier over?
130 euro
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:53:04 #11
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337483
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:51 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Zij vindt jou dit wel waard en ze wil graag haar genegenheid naar jou tonen. Waarschijnlijk ook juist omdat ze je die zo weinig op andere wijzen kan tonen door de afstand. Wees haar dankbaar en gun haar ook deze uiting.
Ik wil niet dat ze het gevoel krijg dat ze mij wil kopen.
Ik voel mezelf niet zoveel waard.
Ik word hier misselijk van, geen grap, dit geeft mij dus echt stress....
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:53:31 #12
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337491
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
TS is bang dat er nu van hem verwacht wordt ook iets met die waarde terug te sturen?
Dat is niet zo het probleem, maar ik vind dit veel te veel.
Ik wil dit niet.
pi_209337551
Nou, het is een stevig cadeau, maar zo absurd is het nou ook weer niet. 130 euro is voor heel veel mensen gewoon een dagje werken. Geld is maar geld. Je kan het goed vertalen naar tijd. Een normale Nederlander moet voor jou cadeau een dag werken, en dat ben je haar blijkbaar wel waard. Is alleen maar aardig.

Aannemen, en niet zo spastisch doen.
-nee-
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:02:20 #14
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337567
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:59 schreef Marsenal het volgende:
Nou, het is een stevig cadeau, maar zo absurd is het nou ook weer niet. 130 euro is voor heel veel mensen gewoon een dagje werken. Geld is maar geld. Je kan het goed vertalen naar tijd. Een normale Nederlander moet voor jou cadeau een dag werken, en dat ben je haar blijkbaar wel waard. Is alleen maar aardig.

Aannemen, en niet zo spastisch doen.
Nee ik wil dit dus absoluut niet......
pi_209337579
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:02 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Nee ik wil dit dus absoluut niet......
Als het echt zo zwaar voor je weegt, kan je het teruggeven. Maar dan ben je best wel een eikel. Daar wordt jullie relatie niet beter van.
-nee-
pi_209337583
Nou, als je het zo sterk voelt, dan moet je dat gewoon eerlijk tegen haar zeggen. En ook het waarom.
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 14:06:37 #17
5428 crew  miss_sly
pi_209337592
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:53 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Dat is niet zo het probleem, maar ik vind dit veel te veel.
Ik wil dit niet.
Ik herken het gevoel.

Toch zou het ook goed zijn om daar aan te werken. Het is namelijk ook voor de ander heel fijn als je wél eens een cadeau kan aannemen, ook al vind je het te veel/duur/whatever.

Als je er moeite mee hebt, kun je dit wel met haar bespreken. En dan niet van 'ik ga het terug sturen' of 'ik wil minstens de helft terugbetalen', maar je gevoel bespreken. Dat je het veel vindt, en dat je dat een ongemakkelijk gevoel geeft. Dat je je afvraagt waarom ze ertoe heeft besloten om zoiets duurs te sturen en of zij van jou ook zoiets verwacht. Dat dat niet de basis is die je wil leggen naar elkaar.

Ik zou wel echt proberen er wat opener in te staan, en niet krampachtig in blijven zetten op terugsturen of de helft beetalen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209337596
Geef haar over een maandje een cadeau terug
pi_209337610
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:52 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
130 euro
Hahaha lol, dit is een keer uit eten tegenwoordig en ik neem aan dat je daar ook niet zo veel moeite mee zou hebben. Gewoon aannemen en geen slappe lul zijn met je depressieve geleuter.
pi_209337615
Als je weigert zal ze ook jouw cadeaus mogelijk gaan weigeren. Slechte basis relatie.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:10:10 #21
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337620
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Als het echt zo zwaar voor je weegt, kan je het teruggeven. Maar dan ben je best wel een eikel. Daar wordt jullie relatie niet beter van.
Ja, nee, dit weegt voor mij wel echt zwaar. Ik ben dan maar een eikel, ik zou het hiervoor ook uitmaken. Ik wil dit gewoon niet, ik voel me er hartstikke ongemakkelijk bij.

quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik herken het gevoel.

Toch zou het ook goed zijn om daar aan te werken. Het is namelijk ook voor de ander heel fijn als je wél eens een cadeau kan aannemen, ook al vind je het te veel/duur/whatever.

Als je er moeite mee hebt, kun je dit wel met haar bespreken. En dan niet van 'ik ga het terug sturen' of 'ik wil minstens de helft terugbetalen', maar je gevoel bespreken. Dat je het veel vindt, en dat je dat een ongemakkelijk gevoel geeft. Dat je je afvraagt waarom ze ertoe heeft besloten om zoiets duurs te sturen en of zij van jou ook zoiets verwacht. Dat dat niet de basis is die je wil leggen naar elkaar.

Ik zou wel echt proberen er wat opener in te staan, en niet krampachtig in blijven zetten op terugsturen of de helft beetalen.
Ik heb er echt heel veel moeite mee, ik kan niet omgaan met dit soort dingen, echt niet.... 130 euro... Mijn ouders geven me niet eens 50 als ik jarig ben :')
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:10:17 #22
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_209337621
Gewoon aannemen, 130 euro is niet weinig maar ook niet gigantisch en als je je schuldig voelt dan doe je toch ook wat leuks voor haar?
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:12:21 #23
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337632
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:09 schreef fokexpert het volgende:
Als je weigert zal ze ook jouw cadeaus mogelijk gaan weigeren. Slechte basis relatie.
Ja, maar dan betekent dat ook dat we niet voor elkaar gemaakt zijn. Dan zijn we daarin gewoon niet.....
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:12:43 #24
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337634
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:08 schreef Rustin_ het volgende:

[..]
Hahaha lol, dit is een keer uit eten tegenwoordig en ik neem aan dat je daar ook niet zo veel moeite mee zou hebben. Gewoon aannemen en geen slappe lul zijn met je depressieve geleuter.
Ja, voor jou wel, voor mij niet en voor haar ook niet.
pi_209337645
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:12 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Ja, voor jou wel, voor mij niet en voor haar ook niet.
Is toch lief man. Stuur haar een berichtje dat je het ontzettend leuk vindt en dat je er even van slag van was. Ze geeft om je, wees blij.

Als je het terug gaat sturen doe je haar pijn en dat wil je toch ook niet? Desnoods vertel je op een later tijdstip dat je het er wat moeilijk mee had en waarom.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 30 mei 2023 @ 14:15:38 #26
319979 Fok-it
All is well
pi_209337657
Man man, we hebben het hier over een cadeau wat iets meer waarde heeft dan je gewend bent. Je hebt geen Rolex gekregen van een vreemde.

Je moet ook wel een beetje relativeren. Terugsturen, niet accepteren of de helft van de waarde terugbetalen is echt een no-go
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:15:38 #27
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337658
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:14 schreef Rustin_ het volgende:

[..]
Is toch lief man. Stuur haar een berichtje dat je het ontzettend leuk vindt en dat je er even van slag van was. Ze geeft om je, wees blij.

Als je het terug gaat sturen doe je haar pijn en dat wil je toch ook niet? Desnoods vertel je op een later tijdstip dat je het er wat moeilijk mee had en waarom.
Zo werkt dat niet, niet in mijn hoofd. Als ik haar boos maak of pijn doe, dan ben ik een egoïstische klootzak, maar als ik het hou, voel ik me ook een egoïstische klootzak. Ik kan hier niet winnen wat ik ook doe.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:16:28 #28
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337669
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:15 schreef Fok-it het volgende:
Man man, we hebben het hier over een cadeau wat iets meer waarde heeft dan je gewend bent. Je hebt geen Rolex gekregen van een vreemde.

Je moet ook wel een beetje relativeren. Terugsturen, niet accepteren of de helft van de waarde terugbetalen is echt een no-go
Het gaat mij te ver, gewoon veel te ver....
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 14:19:35 #29
5428 crew  miss_sly
pi_209337707
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:16 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Het gaat mij te ver, gewoon veel te ver....
Maar waarom dan? Ik denk dat het goed is dat uit te zoeken.

Gaat het puur om het bedrag?
Is het een bedrag dat je zelf niet zou kunnen missen en voelt de relatie dan jiet in evenwicht?
Is het een bedrag waarvan je weet dat zij het niet kan missen en waardoor ze bijvoorbeeld minder kan eten?
Gaat het niet om het bedrag an sich, maar om het cadeau zelf?
pi_209337722
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:15 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Zo werkt dat niet, niet in mijn hoofd. Als ik haar boos maak of pijn doe, dan ben ik een egoïstische klootzak, maar als ik het hou, voel ik me ook een egoïstische klootzak. Ik kan hier niet winnen wat ik ook doe.
Je bent net zo goed een egoïstische klootzak als je het terugstuurt omdat je je anders een egoïstische klootzak voelt. Toon waardering, geniet er van, en kijk ooit eens of je iets leuks voor haar kan terugdoen. Tegelijkertijd hoef je jezelf ook niet om te laten kopen, als dat je vermoeden is. Maar uit dat niet en kijk gewoon aan hoe het eea zich ontwikkeld.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:22:42 #31
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337739
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar waarom dan? Ik denk dat het goed is dat uit te zoeken.

Gaat het puur om het bedrag?
Is het een bedrag dat je zelf niet zou kunnen missen en voelt de relatie dan jiet in evenwicht?
Is het een bedrag waarvan je weet dat zij het niet kan missen en waardoor ze bijvoorbeeld minder kan eten?
Gaat het niet om het bedrag an sich, maar om het cadeau zelf?
Als jij voelt dat je een persoon bent die hooguit 30 euro waard is, en iemand geeft je iets van 130...
Dan voel je je ongemakkelijk, dit cadeau zorgt ervoor dat ik me hartstikke ongemakkelijk voel. Het brengt mij in verlegenheid. Ik ben niet zoveel waard, ik wil niet zoveel waard zijn.

Nu voelt dat cadeau drukkend, het drukt op mijn borst. Alsof ik nu opeens zoveel waard moet worden.
Ik kan dat niet, het verstoort de balans in de relatie want ik heb nu het gevoel dat ik iets moet worden wat ik niet ben of zelfs niet kan zijn.

Als ze het niet terug accepteert, dan maak ik haar het geld over en verbreek ik al het contact. En dat doet mij pijn dat ik zo ver zou moeten gaan, omdat we zo'n goede tijd hadden samen. Maar dit cadeau brengt mij gewoon in verlegenheid.

Als ik het accepteer, voel ik me een egoïstische klootzak, als ik het terugstuur, ben ik ook een egoïstische klootzak. Ik kan dit niet winnen.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:29:18 #32
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209337801
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:22 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Als jij voelt dat je een persoon bent die hooguit 30 euro waard is, en iemand geeft je iets van 130...
Dan voel je je ongemakkelijk, dit cadeau zorgt ervoor dat ik me hartstikke ongemakkelijk voel. Het brengt mij in verlegenheid. Ik ben niet zoveel waard, ik wil niet zoveel waard zijn.

Nu voelt dat cadeau drukkend, het drukt op mijn borst. Alsof ik nu opeens zoveel waard moet worden.
Ik kan dat niet, het verstoort de balans in de relatie want ik heb nu het gevoel dat ik iets moet worden wat ik niet ben of zelfs niet kan zijn.

Als ze het niet terug accepteert, dan maak ik haar het geld over en verbreek ik al het contact. En dat doet mij pijn dat ik zo ver zou moeten gaan, omdat we zo'n goede tijd hadden samen. Maar dit cadeau brengt mij gewoon in verlegenheid.

Als ik het accepteer, voel ik me een egoïstische klootzak, als ik het terugstuur, ben ik ook een egoïstische klootzak. Ik kan dit niet winnen.
Zij vindt jou wel 130 euro waard. Dat is ook een compliment. Dat is heel mooi.

Maar dat betekent niet dat jij ook 130 euro moet terugsturen als je dat geld niet hebt. Daar kun je het ook over hebben met haar, niet nu meteen maar later kan je wel een balletje opgooien dat je het heel erg waardeert maar ook lastig vindt omdat je zelf dat geld niet hebt (indien het geval). Als zij echt lief is dan snapt ze dat heus wel. De een heeft gewoon genoeg geld en spendeert dat graag aan anderen maar andersom is het wellicht al leuk als jij toont dat je aan haar denkt (al is het een tientje). Het gaat om het gebaar.

Trek jezelf niet zo omlaag ;)
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 14:29:39 #33
5428 crew  miss_sly
pi_209337805
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:22 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je uberhaupt je eigen waarde uit kunt drukken in geld? En dat dat dan een laag bedrag is, hooguit 30 euro? Waarop is dat gebaseerd?
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:36:16 #34
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337855
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoe komt het dat je uberhaupt je eigen waarde uit kunt drukken in geld? En dat dat dan een laag bedrag is, hooguit 30 euro? Waarop is dat gebaseerd?
Ik vind dat een beetje te persoonlijk om dat publiekelijk te posten, dan moet ik anoniem gaan nadat ik het post. Laten we het erop houden, ik vind mezelf geen goed persoon.
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 14:38:45 #35
5428 crew  miss_sly
pi_209337876
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:36 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Ik vind dat een beetje te persoonlijk om dat publiekelijk te posten, dan moet ik anoniem gaan nadat ik het post. Laten we het erop houden, ik vind mezelf geen goed persoon.
Het gaat ook niet om het antwoord hier, maar voor jezelf.

Jij vindt kennelijk dat je geen goed persoon bent, en dus niet veel geld waard. Op zich heel bijzonder dat je dat in geld uitdrukt.

Vind je het ook moeilijk als mensen iets voor je doen, om je blij te maken? Is het specifiek gericht op geldwaarde wat je ongemak laat ervaren?
pi_209337887
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:12 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Ja, maar dan betekent dat ook dat we niet voor elkaar gemaakt zijn. Dan zijn we daarin gewoon niet.....
Als je twijfelt over de relatie, vooral omdat er zo een grote afstand tussen jullie zit, zou ik het kado ook niet aannemen.

Als dat het is. ( dat weet ik dus niet ,dat gok ik)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:40:44 #37
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209337891
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het gaat ook niet om het antwoord hier, maar voor jezelf.

Jij vindt kennelijk dat je geen goed persoon bent, en dus niet veel geld waard. Op zich heel bijzonder dat je dat in geld uitdrukt.

Vind je het ook moeilijk als mensen iets voor je doen, om je blij te maken? Is het specifiek gericht op geldwaarde wat je ongemak laat ervaren?
Ben een keer met iemand op vakantie geweest, grootste ruzie gehad daaromtrent. Ik kan daar inderdaad niet goed tegen.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:43:11 #38
501078 streamjohan
magnum is magnum
pi_209337914
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:52 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
130 euro
Skere meid, gelijk dumpen. Vergeet niet dat het allemaal minder wordt na verloop van tijd als de verliefdheid gedaan is. Over 8 maanden moet je het doen met een los snoepje van het Kruidvat
pi_209337934
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:43 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Skere meid, gelijk dumpen. Vergeet niet dat het allemaal minder wordt na verloop van tijd als de verliefdheid gedaan is. Over 8 maanden moet je het doen met een los snoepje van het Kruidvat
Zijn best lekkere snoepjes.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 30 mei 2023 @ 14:55:07 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209338023
quote:

[..]
Als je geen cadeaus van haar wilt omdat je zo over jezelf denkt, is het dan wel eerlijk om een relatie met haar te hebben?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 14:55:32 #41
5428 crew  miss_sly
pi_209338026
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:40 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Ben een keer met iemand op vakantie geweest, grootste ruzie gehad daaromtrent. Ik kan daar inderdaad niet goed tegen.
Nog afgezien van dit specifieke cadeau, zou ik toch eens onderzoeken hoe dat komt en hoe je daar iets aan kan doen.
Het lijkt me altijd een groot obstakel binnen een relatie als je niet in staat bent te ontvangen wat in liefde wordt gegeven. En binnen een goede relatie hoeft dat helemaal niet perfect afgewogen in balans te zijn.
pi_209338032
Tsjongejonge, accepteer het gewoon. Als het gewoon goed gaat tussen jullie en de gevoelens zijn oprecht, dan snap ik best dat je er flink van opkijkt. Dat kun je ook prima tegen haar zeggen, maar ik zie geen enkele reden om dit verder te weigeren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:45 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Tijdje terug leuke meid leren kennen, leuk contact dit dat.

Ik heb gevoelens voor haar en zij voor mij, maar we zitten beetje op afstand zeg maar.
Zij zit in Frankrijk en ik zit hier in Nederland :')
Vind jij het wel net zo leuk en serieus als zij? "leuk contact dit dat" en je laatste zin wekken de indruk dat het voor jou misschien meer een lolletje of "leuk voor the time being" is dan dat je serieus invested bent in iets serieus. Dat zou ook wel een scenario zijn waar ik me je ongemak wél heel goed voor kan stellen.
pi_209338060
quote:

[..]
Ja, dat hoef je ook niet aan ons uit te leggen (tenminste wat mij betreft) maar dat zou ik dan wel aan haar uitleggen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 14:59:56 #44
225562 crew  Speedfight
pi_209338072
Vergeet niet dat een cadeau geven, de gever juist een goed gevoel geeft he..
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:05:51 #45
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209338127
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als je geen cadeaus van haar wilt omdat je zo over jezelf denkt, is het dan wel eerlijk om een relatie met haar te hebben?
Dat speelt zeker mee in mijn ongemak, ja.

quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 14:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nog afgezien van dit specifieke cadeau, zou ik toch eens onderzoeken hoe dat komt en hoe je daar iets aan kan doen.
Het lijkt me altijd een groot obstakel binnen een relatie als je niet in staat bent te ontvangen wat in liefde wordt gegeven. En binnen een goede relatie hoeft dat helemaal niet perfect afgewogen in balans te zijn.
Ja, op zich is dat wel iets waar ik aan moet werken. In het begin toen we elkaar ontmoette, zei ze dat ze een vriend had, en had ze twijfels over mij. Toen opeens voelde ze ook iets voor mij, ik heb het nooit meer gehad over die vriend.

Het is een ingewikkelde relatie, en soms vraag ik mezelf af waar ik mee bezig ben. Het helpt natuurlijk niet allemaal, ik geef echt om haar. Maar ergens weet ik niet eens of ze nu een vriend heeft of niet. Het feit dat het mij allemaal zo weinig uitmaakt en ik het gewoon voor me uit kan schuiven....

Ik denk dat wel iets mis met mij is.
pi_209338208
Toen ik de op las eerder dacht ik dat het om 10k of meer ging. Ik dacht: laat ik even wachten op reacties.
130 euro is echt niks en ik zou TS adviseren om hulp te zoeken waarom je denkt dat je dit bedrag niet waard bent.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:12:56 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209338215
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:05 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
[..]
Ja, op zich is dat wel iets waar ik aan moet werken. In het begin toen we elkaar ontmoette, zei ze dat ze een vriend had, en had ze twijfels over mij. Toen opeens voelde ze ook iets voor mij, ik heb het nooit meer gehad over die vriend.

Het is een ingewikkelde relatie, en soms vraag ik mezelf af waar ik mee bezig ben. Het helpt natuurlijk niet allemaal, ik geef echt om haar. Maar ergens weet ik niet eens of ze nu een vriend heeft of niet. Het feit dat het mij allemaal zo weinig uitmaakt en ik het gewoon voor me uit kan schuiven....

Dit is ook niet je eerste account, hè?
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:14:51 #48
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_209338244
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dit is ook niet je eerste account, hè?
Nee, maar ik denk niet dat ik voorheen topics maakte over relatie problemen.
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 15:15:10 #49
441859 crew  Lenny77
pi_209338245
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:05 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
[..]

Komt dit vooral niet door de afstand?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:16:19 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209338263
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:14 schreef Boze_Loopeend het volgende:

[..]
Nee, maar ik denk niet dat ik voorheen topics maakte over relatie problemen.
Maar wel over dat het niet helemaal OK is met je.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')