Geef Jeff bier en peuken en het is een baby die je de speen geeftquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeffrey Zal zeker blij zijn, hij mag weer zuipen straks
Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
Rupie en imi drinken ook bijnaniet meer
Uhu
Hoe zet je de favorieten zo slecht mogelijk wegquote:
Viese taktik.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zet je de favorieten zo slecht mogelijk weg
Nou, dan kunnen ze hun gang gaan, staat een hele krat voor de zuipers klaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:08 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat Jeff en Wendy de enige zijn die nog bier drinken, zelfs Rupert en Imadiddin bijna niet meer
Ik zie Janet ook regelmatig een biertje drinken en moraima mengt bier met cola in een bekerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:08 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat Jeff en Wendy de enige zijn die nog bier drinken, zelfs Rupert en Imadiddin bijna niet meer
En Jappiequote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:12 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik zie Janet ook regelmatig een biertje drinken en moraima mengt bier met cola in een beker
Oehoequote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
zo beu dat , voor mij, soms denigrerende idiote gefluit
Wendy die altijd voor iedereen klaar staat.... en de laatste weken alleen maar zwart gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:11 schreef greysbones het volgende:
Tiano
Pasta carbonara
Kijken of wendy wilt helpen
Ja wendy zal het vast weer doen
Ondanks dat je haar slecht praat
Super irritant is hetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
zo beu dat , voor mij, soms denigrerende idiote gefluit
IK type alleen maar wat Marciano zegtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:12 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik zie Janet ook regelmatig een biertje drinken en moraima mengt bier met cola in een beker
Bern en Sasha hebben toch ook een soort dinertje geregeld in de Franse stijl??quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:13 schreef spapaars het volgende:
Denkt Bern dat ze aan tafel blijven zitten tijdens die Franse film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |