Weer dubieus.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:53 schreef Monique___ het volgende:
brabbel pakt een vleeszak beet
[ afbeelding ]
Gaan ze vast heerlijke ballen van maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is jou mening![]()
maar was me ook niet opgevallen.. nu je het zegt zie ik het ook
denk met een lekker romig sausje eropquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan ze vast heerlijke ballen van maken.
Ho maar weer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk met een lekker romig sausje erop
Lukt niet helemaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:59 schreef Monique___ het volgende:
Bern trekt aan een laken
[ afbeelding ]
Dat klopt helemaal.Kussens ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:01 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben alle matrassen e.d. in moeten leveren toen er bewoners vertrokken, maar volgens mij hebben ze alle lakens en kussenslopen wel mogen houden, klopt dat?
Op de achtergrond hoor ik het Wilhelmus weer eens voorbij komen (volgens mij Rupert)
Ken een chagrijnige zwartkijker die hier heel blij van wordt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:01 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
koud leggen
en een pak melk
[ afbeelding ]
Hee Jefferie hebben joelie die bakje weggegooid?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:02 schreef Monique___ het volgende:
eunice mist een bakje uit de koelkast, zwart, met euniece errop
Ik een realist die er ook heel blij van wordtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ken een chagrijnige zwartkijker die hier heel blij van wordt.
ja zo ging hetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hee Jefferie hebben joelie die bakje weggegooid?
Jappie ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeffrey Zal zeker blij zijn, hij mag weer zuipen straksquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |