Dat was het punt van hij wiens naam ik niet zal noemen ook.quote:
Hij die een uur minder lang heeft gezeten vannacht bedoel je?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was het punt van hij wiens naam ik niet zal noemen ook.
Maar dat is natuurlijk allemaal in opdracht van achter.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
zou da
[..]
zou dat niet te maken kunnen hebben met de veranderde sfeer van de laatste dagen?
oh ja, dom van mij....dat wordt gedaan met een reden natuurlijk, zit een groter plan achterquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk allemaal in opdracht van achter.
Hun best doen is niet genoeg, ze moeten hun stinkende best doenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:15 schreef Snensie het volgende:
Ik denk dat iedereen zijn best heeft gedaan voor deze opdracht behalve Janet. Er was een communicatiefoutje over de tijd maar er was geen opzet in het spel volgens mij.
Dat heeft Erik vannacht al gedaan, die heeft zijn "stinkende" best staan doenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hun best doen is niet genoeg, ze moeten hun stinkende best doen
Heeft hij staan winden tijdens het drukken?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft Erik vannacht al gedaan, die heeft zijn "stinkende" best staan doen
Klok een uur vooruit zetten lijkt me geen communicatiefoutje...Jeff en Isaac lagen een uur in een deuk..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:15 schreef Snensie het volgende:
Ik denk dat iedereen zijn best heeft gedaan voor deze opdracht behalve Janet. Er was een communicatiefoutje over de tijd maar er was geen opzet in het spel volgens mij.
nee, maar erik stinkt toch altijd al ? Lees ik hier in de COS altijd.....quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hij staan winden tijdens het drukken?
Dan bewijzen ze maar weer eens dat ze klootzakken zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klok een uur vooruit zetten lijkt me geen communicatiefoutje...Jeff en Isaac lagen een uur in een deuk..
Ja, dat mag toch? Jeff is niet zo heilig als hij wil doen laten geloven. Is niet in zijn eerste leugen gestikt..quote:
Is wat ze inderdaad in de loods zeggenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, maar erik stinkt toch altijd al ? Lees ik hier in de COS altijd.....
It's deja vu all over againquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, dat mag toch? Jeff is niet zo heilig als hij wil doen laten geloven. Is niet in zijn eerste leugen gestikt..
Hebben ze in het begin een keer gezegd, daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wat ze inderdaad in de loods zeggen
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:22 schreef xsaskiax het volgende:
Ze moesten met zijn allen 24 uur volmaken.
Omdat Janet heel snel de knop los liet werden de tijden veranderd.
Ze moesten nu met zijn allen 3 knoppen bemannen in plaats van 4.
Het kwam neer op zo'n 4.5 uur per groepje
Op een gegeven moment (te lezen in de COS) viel het grote scherm uit.
Isaac, Jeffrey, Zoë en ook de 'ondersteuners' Wendy en Janet hebben de hele tijd veel lol gehad.
Wendy liep naar de keuken, kwam terug en zei hard lachend dat ze de magnetron een uur vooruit had gezet (geen idee of ze hem daarna terug heeft gezet of dat ze het ook daadwerkelijk gedaan heeft.
De volgende groep werd wakker gemaakt, Erik, Eunice en Jasper.
Jasper wilde niet.
Zoë heeft het heel goed aangepakt (ook te lezen in de COS) door te vragen aan Jasper of hij het wel zou doen als het een eliminatie was.... antwoord was JA, maar hij wilde dan wel gelijk gaan zitten.
De bedoeling was dat de volgende groep tijd had om zich te wassen, aan te kleden e.d. (staat ook in de COS)
Omdat Jasper GELIJK is gaan zitten, deed Erik dit ook, om daarna te foeteren dat hij nog niet gegeten had.
Er staan foto's van Jasper, Erik en Eunice.
Isaac, Jeffrey, Zoë en Wendy zijn op de blauwe stoelen gaan zitten en hebben het nog zo'n 2 uur volgehouden om bij deze groep te blijven.
Er is enorm veel gelachen, ze hebben hen van eten en drinken voorzien.
Op een gegeven moment vroeg Jeffrey die als laatste over was of hij nog iets voor ze kon doen....... antwoord was NEE, want er zouden volgens Jasper regelmatig mensen de loods doorlopen naar toilet e.d.
Puntje bij paaltje hebben ze op een gegeven moment alle namen staan schreeuwen omdat er niemand kwam.
Dit laatste heb ik hier gelezen.
Er zijn hier vanmorgen enorm veel aannames gedaan, dingen uit zijn verband gerukt, al dan niet om bepaalde bewoners (weer) zwart te maken, zo jammer, want het was vannacht heel gemoedelijk, gezellig en er is precies weergegeven wat er gebeurde.
Wanneer Erik, Jasper en Eunice klagen dat ze langer hebben moeten staan is dat volgens mij niet waar, volgens de berekening van alle bewoners over minder knoppen in 24 uur.
Plus het feit dat ze ZELF eerder zijn gaan zitten/staan omdat Jasper dit pertinent wilde.
ik hoop dat jullie hier iets aan hebben
Er zijn franse gehaktballen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond Franse avond, is er ook een Frans menu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |