Eunice heeft het vanmorgen gedaan. Die heeft een ontbijtje voor hun gebrachtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:40 schreef xsaskiax het volgende:
Het is me wel opgevallen dat in de (bijna) afgelopen 24 uur het alleen lui uit de groep Isaac (om hem zo maar ff te noemen) zorgen voor de drukknopvasthouders
sorry niet gezien, vandaar dat ik zei 'het valt me op', niet als een feitquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eunice heeft het vanmorgen gedaan. Die heeft een ontbijtje voor hun gebracht
En een aantal waren aan de beurt voor deze groep, dus die hebben recht op wat rust.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eunice heeft het vanmorgen gedaan. Die heeft een ontbijtje voor hun gebracht
Een caffeine dip.quote:
Snap ik wel. Ze was op normale tijd uit bed en die knop ingedrukt houden was makkelijk. Haar eigen woorden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft koppijn, Zoë had mail gekregen waarom dat Babette op bed lag
Lekker rustig toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ze was op normale tijd uit bed en die knop ingedrukt houden was makkelijk. Haar eigen woorden.
Maar ze mag dus gewoon blijven liggen?
Zal dat niet van eigen geld zijn, er is volgens mij toch geen stelling geweest?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:53 schreef spapaars het volgende:
Jef zomaar heel behulpzaam met de schuifdeur voor de manager, blijkt er tabak bij de zending te zitten
Je hoeft maar te zeggen ik heb koppijn en je mag in bed blijven liggen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ze was op normale tijd uit bed en die knop ingedrukt houden was makkelijk. Haar eigen woorden.
Maar ze mag dus gewoon blijven liggen?
Geen idee, maar het was een opvallende actie.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal dat niet van eigen geld zijn, er is volgens mij toch geen stelling geweest?
Het is van de 500 die ze hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was een opvallende actie.
Niet alleen de bekers, de inhoud ookquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh die bekers waren lekker!!!!!
Jodenkoekquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:58 schreef Limbus het volgende:
N
[..]
Nee dat mag niet meer, net zoals negerzoenen of zigeunersaus enz 😂
Zal dan bij Bolletje zijn besteld, want het waren geen Jumbo boodschappen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is van de 500 die ze hebben
Daar kan tabak van worden besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |