Gelukkig krijgen we de hockeyer Hendriks in het team.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:26 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Feyenoord mag best een 2de keer kampioen worden, dat gaat met het vertrek van vd Sar misschien niet lukken.
soberso snap ik niet dat iemand waarvan de kwaliteiten bij het voetballen ligt, dat ze die ineens manager/directeur maken. dat zijn 2 totaal verschillende dingen
op basis waarvan trek jij die conclusie?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:28 schreef tong80 het volgende:
Grappig dat de eerste twee reacties van een PSVer en Feijenoorder zijn.
Op zich mee eens, maar hij heeft er wel een opleiding voor gedaan. Dan nog is de vraag of zo'n ingewikkelde organisatie als Ajax dan je eerste stap moet zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:26 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
soberso snap ik niet dat iemand waarvan de kwaliteiten bij het voetballen ligt, dat ze die ineens manager/directeur maken. dat zijn 2 totaal verschillende dingen
Een Ajacied gunt Feijenoord geen volgende kampioenschap.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:31 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
op basis waarvan trek jij die conclusie?
Ja grappig whahahahahahaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:28 schreef tong80 het volgende:
Normaal gebruik je scheldwoorden in je posts. Ben je milder gewordenquote:
Dat is toch het motto geweest van die kettingrokende nummer 14 daar? Dat je overal oud-voetballers neer moet plempen. Even een cursusje bij de LOI met zijn naam en hoppa, beginnen in een organisatie als Ajax.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:26 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Feyenoord mag best een 2de keer kampioen worden, dat gaat met het vertrek van vd Sar misschien niet lukken.
Een internet plaatje.quote:
Ja het was al een paar uur daarvoor in het Ajax topic besproken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:28 schreef tong80 het volgende:
Summier idd. Paar minuten eerder. Door 4 users. Zonder artikel of bronvermelding. Valt me nog mee dat je dit topic niet opslot gooit.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja het was al een paar uur daarvoor in het Ajax topic besproken.
Je hebt er netjes een bronvermelding bij gedaan toch? Je leert het wel makker brother.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Summier idd. Paar minuten eerder. Door 4 users. Zonder artikel of bronvermelding. Valt me nog mee dat je dit topic niet opslot gooit.
Ik heb het over het Ajax topic waar je aan refereerde. Verder plaats ik 99 van de 100 keer een bronvermelding bij m'n briljante topics. De ene keer dat het niet gebeurt, vergeet ik het op geniale wijze.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt er netjes een bronvermelding bij gedaan toch? Je leert het wel makker brother.
Je begint wel een beetje een jankerd te worden Tongetjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het over het Ajax topic waar je aan refereerde. Verder plaats ik 99 van de 100 keer een bronvermelding bij m'n briljante topics. De ene keer dat het niet gebeurt, vergeet ik het op geniale wijze.
Begint?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je begint wel een beetje een jankerd te worden Tongetje
Hahahahahahahahansworst!!!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal gebruik je scheldwoorden in je posts. Ben je milder geworden
Nou klapperen mijn oren!!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Van der Sar is op. Niet gevaccineerd dus. Long wappievid.
TOPIC GEKAAPT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou klapperen mijn oren!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@RamboDirk
De kwijlende ouderdom.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je begint wel een beetje een jankerd te worden Tongetje
In derderangs reclames acteren.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
Snap oud-voetballers die financieeel allang en breed binnen zijn sowieso niet. Algemeen directeur is echt een rot functie, ga wat leuks doen zou ik zeggen.
Pas een rampseizoen als je buiten de top 6 valt?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik vond het eigenlijk geen rampseizoen. Dat is meer iets voor plek 7 of lager. Het is meer een tussenjaar, maar dat is voor veel amsterdammers al een ramp, blijkbaar.
Cruijff erin, Bosz erbij. Zo zal het gaan.
Soms schaam je je om Ajacied te zijn.quote:
Beetje jammer ditquote:
Je vergeet Nouri.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb nooit de indruk gehad dat Van der Sar als bestuurder iets kon. Technisch hart gemismanaged, situatie met Bosz en technisch hart leden gemismanaged, en dat terwijl hij naast een dik salaris er voor hem ook nog een begeleider op de loonlijst moest staan. Overmars en de dames hopeloos gemismanaged, 2022 transferwindow hopeloos gemismanaged.
Beter zoeken ze gewoon weer een bekwame directeur ipv een voormalig topvoetballer.
Ja, maar dat was ook wel een erg moeilijke situatie maar inderdaad niet goed gemanaged. Ik ergerde me ook blauw aan zijn selfie met de herdenking van Cruijff. Maar gewoon een trainer zijn werk laten doen en behouden en zonodig in de weg lopers wegsturen, zorgen dat er geen waardeloze transfers worden begonnen waarop de RvC moet ingrijpen, voorkomen dat je technisch directeur als een vieze oom bekend komt te staan en dickpics verstuurt, dat is toch allemaal tamelijk basaal voor iemand die meer dan een ton per jaar vangt, laat staan zoveel als vdSar.quote:
Laat staanquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook wel een erg moeilijke situatie maar inderdaad niet goed gemanaged. Ik ergerde me ook blauw aan zijn selfie met de herdenking van Cruijff. Maar gewoon een trainer zijn werk laten doen en behouden en zonodig in de weg lopers wegsturen, zorgen dat er geen waardeloze transfers worden begonnen waarop de RvC moet ingrijpen, voorkomen dat je technisch directeur als een vieze oom bekend komt te staan en dickpics verstuurt, dat is toch allemaal tamelijk basaal voor iemand die meer dan een ton per jaar vangt, laat staan zoveel als vdSar.
de man had 0,0 ervaring als bestuurderquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:21 schreef -Sigaartje het volgende:
Een goede keeper hoeft nog geen goede bestuurder te zijn.
Ook geen goede doel man.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:21 schreef -Sigaartje het volgende:
Een goede keeper hoeft nog geen goede bestuurder te zijn.
Misschien moeten ze jouw voorzitter makenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |