Maar wat doe je er dan op?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:32 schreef PzKpfw het volgende:
Wat dacht je van gewoon een paar plakken brood smeren?
Stop maar, er wordt gewoon om tips gevraagd, dus die kunnenw orden gegeven.quote:
Jaq duh, maar welke etc. Filet americain is lekker maar niet zo gezond.quote:
De bakjes van Sistemaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Investeer in bakjes, zodat je soms een salade of yoghurt mee kan nemen:
[ afbeelding ]
Onderin zit de sla, bovenin heb je vier vakjes voor topiings en een gesloten bakje voor dressing. Voorbereiding thuis valt mee, en als je gaat lunchen, gooi je alles bij elkaar, en kun je meteen eten.
[ afbeelding ]
Yoghurt onderin, in het losse bakje muesli, granola, fruit. Even bij elkaar doen en klaar.
Brood kun je beleggen met kaas/kipfilet/sla/komkommer/gekookt eitje.
En dat zou ik niet smeren, 45 minuten in de auto meenemen, en dan in de koelkast leggen om pas met de lunch te eten. Wordt het niet lekkerder van.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Jaq duh, maar welke etc. Filet americain is lekker maar niet zo gezond.
Niet alleen "niet lekkerder".quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat zou ik niet smeren, 45 minuten in de auto meenemen, en dan in de koelkast leggen om pas met de lunch te eten. Wordt het niet lekkerder van.
Ik doe dat ook wel eens.. #livingontheedgequote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:37 schreef maily het volgende:
[..]
Niet alleen "niet lekkerder".
Gevaarlijk zelfs ....
Dit dus. Mepal heeft een paar mooie saladebakken en yoghurtbekertjes.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Investeer in bakjes, zodat je soms een salade of yoghurt mee kan nemen:
[ afbeelding ]
Onderin zit de sla, bovenin heb je vier vakjes voor topiings en een gesloten bakje voor dressing. Voorbereiding thuis valt mee, en als je gaat lunchen, gooi je alles bij elkaar, en kun je meteen eten.
[ afbeelding ]
Yoghurt onderin, in het losse bakje muesli, granola, fruit. Even bij elkaar doen en klaar.
Brood kun je beleggen met kaas/kipfilet/sla/komkommer/gekookt eitje.
Nee, de mogelijkheden zijn niet eindeloos, want je dient met nogal wat rekening te houden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:08 schreef Isdatzo het volgende:
(Volkoren) pasta of (zilvervlies)rijst met een blik tonijn erdoor en wat bladgroente, tomaatjes, eitje, etc. Gewoon (volkoren) bammetjes met beleg (opleuken met bladgroenten, tomaat, avocado, whatever). (Volkoren) couscous. Pastasalade. Etc. Etc. Etc.
De mogelijkheden zijn zo goed als eindeloos.
Daar voldoen alle suggesties die ik deed, inclusief die met rijst en tonijn, aan.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:12 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nee, de mogelijkheden zijn niet eindeloos, want je dient met nogal wat rekening te houden.
-snel van te voren klaar te maken
-makkelijk te vervoeren
-niet te zwaar op de maag (je moet na je lunchpauze weer aan de slag met die mailbox!)
Dank je. Bevalt me uitstekend.quote:etc. etc.
Succes met je stinkende volkorentonijn met volkorenrijst
Dat zal best. Je collega die aan de bammetjes met pindakaas zit, zal het wellicht iets minder bevallen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar voldoen alle suggesties die ik deed, inclusief die met rijst en tonijn, aan.
[..]
Dank je. Bevalt me uitstekend.
Ik vind pindakaas meer stinken dan rijst met tonijnquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:07 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dat zal best. Je collega die aan de bammetjes met pindakaas zit, zal het wellicht iets minder bevallen.
In principe stinkt alles wat een ander van thuis meebrengt, als jij met je boterhammetje met jam zit.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind pindakaas meer stinken dan rijst met tonijn
koelbox in de auto dat je de boel koel kan meenemen, op werk kan smeren in de keuken?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat zou ik niet smeren, 45 minuten in de auto meenemen, en dan in de koelkast leggen om pas met de lunch te eten. Wordt het niet lekkerder van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |