Dus dat,quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:29 schreef engine het volgende:
Jullie vergeten wel even dat er vanmorgen gewoon gepost is wat er op dat moment door bewoners op de stream gezegd is. Dat is nooit onzin maar gewoon commentaar op streams.
Of een goede beurt...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
De woorden laatste fase heeft Babs de afgelopen dagen ook tig x gezegd
Misschien moet Babs zelfs eens al haar frustratie er uit gooien
Knapt ze misschien van op
Jasper zei: ik ga nu of ik ga niet, ik ga niet een half uur of uur wachten, ik hoef niet te douchen en niet te eten en omdat Jappie meteen de knop van Jeff overnam, deed Erik het bij Zoe, die wel klaagde dat hij geen tijd had om te eten. Eunice was iets later en heeft de knop van isaac overgenomen. Ze hadden tijd om wakker te worden, douchen eten etc. maar door Jappie hebben ze het niet gedaan en allemaal de knop meteen/ vrij snel overgenomenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:34 schreef xsaskiax het volgende:
Babette en Jasper in een behoorlijk vaag gesprek over het hoe en wat van vannacht, waarom hij niet wilde.
Ook de tijden kloppen, jammer dat Jasper DIRECT wilde gaan zitten en zo de tijd iets verschoven heeft.
Zoals vannacht ook werd gezegd doen ze het als hele groep, en zullen ze de tijd dat Jasper, Erik en Eunice eerder zijn gaan zitten met elkaar op moeten vangen.
quote:
Dat dus! En het was echt leuk, maar het nagenieten is nu wel wegquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is vooral ‘oprecht knap’ dat mensen die vannacht hebben gecost dat eigenlijk voor Jan met de korte achternaam doen
Want wat er wordt gepost wordt niet eens gelezen of totaal verdraait
Jappie was zwaar klaar met Eunicequote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jap : Midden in de nacht begon opeens een hele discussie.. toen dacht ik wow ... wow ..
Jeff : Over wat?
Jap : Over het liefdesleven van Erik. Waarom hij nog geen vriendin heeft, en hij wel de perfecte mens is.
Ze was ook echt een partij interessant aan het doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie was zwaar klaar met Eunice
En haar buuken mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |